Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Tror ikke Starts hurtige vinger er rett medisin for Kippe, dessverre.
Jeg ser også selvfølgelig Kippes utfordringer med tempoet.Og det er vel mere en ønske tenkning at han vil starte ? Men jeg tror at det er undervurdert betydning i forhold til hans oppoffring og gå foran som ett eksempel og virkelig blø for drakta. Hvem skal lede spillerne ut i ‘ krigen’ dette kommer til å bli? Kanskje bare Krogstad som kan være i nærheten av Kippe i henhold til dette. Iallefall ikke DP , som bærer kapteins bindet....
Men samme hva så holder vel ikke Kippe en hel kamp?
så er vi mest tjent med , om han starter eller kommer
inn som super reserve ? Ikke har jeg svaret , men at vi får bruk for han på banen regner jeg med da.
Dette er noe som irriterer meg grenseløst, og gjelder tydeligvis overalt (ihvertfall det jeg ser av fotball på TV): noen blir skadet, og da skal innbytteren igang med å finne leggskinn, bytte drakt, knytte sko osv. Når du er på jobb i 90 minutter, må det da gå an å sitte klar til å steppe inn på et øyeblikks varsel?
Må være eneste spilleren på toppnivå i Norge som har spilt offisiell kamp over ett halvt år etter sin egen testimonial?
Vet ikke om han er den eneste som har gjort det. Men tviler på om det er så mange midtstoppere, enn si fotballspillere, som har vært skihopper og har rundt 100 meter som pers! Ref. Frode på nrk i dag!
Vet ikke om han er den eneste som har gjort det. Men tviler på om det er så mange midtstoppere, enn si fotballspillere, som har vært skihopper og har rundt 100 meter som pers! Ref. Frode på nrk i dag!
Er det ikke også sånn at skihoppere helst skal være små og spinkle? I såfall er det enda mer imponerende
Er det ikke også sånn at skihoppere helst skal være små og spinkle? I såfall er det enda mer imponerende
På nittitallet jobba jeg sammen med Finn Halvorsen, som var landslagshopper på slutten av 1970-tallet og begynnelsen av 1980-tallet. Han var omtrent like høy som Frode, og kanskje enda kraftigere. Gærningen hoppa drøyt 150 meter i Harrachow, som ikke var langt fra datidas verdensrekord. Finn ble for øvrig den minst dårlige nordmannen som nummer 28 i Oberstdorf i 1975. Han var ikke særlig fornøyd da Arne Scheie i 1997 karakteriserte Håvard Lies 26. plass (beste nordmann) som "den verste norske innsatsen siden Finn Halvorsen i 1975"!
Må huske på at det er lenge siden Frodes hoppkarriere. Det var vel samlede ski og armene fremover på den tiden...
Siden dette nå har blitt skihopp-tråden, må det være på sin plass å minne om Erling Stranden, som representerte Strømmen og Lillestrøm skiklubb, og hans legendariske hopp i Vikersund i 1967.
Kommentar