Det der er vel ikke famøst? Alle har perioder der det ikke er gøy å gå på jobb. Jobber man med noe der det stilles store krav til prestasjoner og ting ikke har funket over en svært lang periode uansett hva man gjør så er det vel en naturlig reaksjon å mene det Kippe mener. Jeg har forståelse for det. Men jeg håber for all del at når man er på banen eller på treningsfeltet at det ikke er i tankene hans.
Frode Kippe - toppspillerutvikler
Collapse
X
-
Det er vel det som er gjengs her på forumet, mangel på innsikt. Man baserer seg på tolkning av ansiktsuttrykk og (manglende?) gestikulering på en gress/kunstgressbane.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Så hva foreslår du? At alle som ikke får henge med gutta i garderoben etter kamp skal holde kjeft? Hele hensikten med et forum er jo at folk kommer med synspunkter og meninger basert på de inntrykkene man sitter med. At noen har mer innsikt enn andre er bare en fordel og er i de fleste tilfeller med på å heve nivået på diskusjonen. Hva ellers skal man basere sine meninger på annet enn tolkninger av ansiktsuttrykk og (manglende) gestikulering på en gress/kunstgressbane? I dette konkrete tilfellet så etterlyste jeg en tydeligere kaptein på banen. Jeg vet at Kippe er fugl tvers igjennom og jeg vet han setter stor pris på fansen. Og sett i lys av den siste hårføneren han ga i garderoben så tar han tydeligvis ansvaret utenfor banen. Men jeg savner en kaptein som løper over hele banen og sier klart ifra at den innsatsen holder ikke om man ikke gidder å løpe på en ball. Jeg sier ikke at han skal bli en psykopitbull ala Tom Nordlie men en tydelig og autoritær leder på banen som ikke godtar unnasluntring.Last edited by xeR; 16.05.2012, 11:38.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Det der er vel ikke famøst? Alle har perioder der det ikke er gøy å gå på jobb. Jobber man med noe der det stilles store krav til prestasjoner og ting ikke har funket over en svært lang periode uansett hva man gjør så er det vel en naturlig reaksjon å mene det Kippe mener. Jeg har forståelse for det. Men jeg håber for all del at når man er på banen eller på treningsfeltet at det ikke er i tankene hans.Kommentar
-
Ha, ha, jeg har ikke foreslått noen ting, jeg bare presiserer at man har meninger på meget tynt grunnlag. Så får dere gjerne diskutere, konspirere og meningsutveksle så mye dere vil. Det er i det minste stor underholdningMvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Det jeg tror Ronnie henviser til, er at man tror enkle grep (vrak kapteinen! Kast treneren! Bytt ut halve laget med juniorspillere! Skjell dem ut!) kommer til å løse noe. Det er ingen tvil hos meg om at alle spillerne er jævlig skuffet over det de har vist på banen og bestemte på å gjøre noe med det, og jeg tror ikke at noen slike store, altomfattende grep er veien å gå.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Det jeg tror Ronnie henviser til, er at man tror enkle grep (vrak kapteinen! Kast treneren! Bytt ut halve laget med juniorspillere! Skjell dem ut!) kommer til å løse noe. Det er ingen tvil hos meg om at alle spillerne er jævlig skuffet over det de har vist på banen og bestemte på å gjøre noe med det, og jeg tror ikke at noen slike store, altomfattende grep er veien å gå.
Det handler ikke om å finne en "syndebukk" for de dårlige prestasjonene fram til nå, men heller finne en løsning på hvordan laget kan komme tilbake til dit dem skal være.Kommentar
-
Flott kamp av kapteinen i dag. Farlig nær rødt kort, men det får gå."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Kommentar
-
Kippe står virkelig fram i dag, gnistrer lyst til å prestere i øya hans. Knallharde taklinger, kontant hodespill og piska gutta. Hans desidert beste kamp denne sesongen, måtte gode, gamle Kippe være tilbake. Full kudos!Lauken er vår venn!Kommentar
-
Kapteinen observert på fylla på Tjuvholmen forrige lørdag iflg Twitter: kampene kommer tett som hagl og vi er fortsatt nede i sumpa (enda lenger nede på det tidspunktet). Kapteinen sin det gitt...Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
med forbehold: fantastisk.
Hvis dette viser seg å være riktig har vi vel en ny kaptein på permanent basis om ikke så altfor lenge.Kommentar
-
A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Ble litt betenkt med en gang ettersom forrige lørdag var dagen før Brannkampen og det hadde ikke vært bra. Men det viste seg at denne Petter O hadde observert dette sist lørdag og ettersom Kippe ikke spilte på søndag kan man vel ikke mene at det ikke skal være lov til å være litt sosial på byen en lørdagskveld? Og hva mener denne Petter O med å være på fylla? Hengende over baren eller nyte et par brune?Kjenner jeg kanarifans av denne typen rett var nok dette observert igjennom tykke ølbriller. Mannen er sikkert veldig stolt i dag for å twitre denne sensasjonelle nyheten. Gir ham sikker en god følelse. Petter O hvem du nå en gang er, i mine øyne er du en stakkars sladrehank. Takk også til superbøffel og andre som biter på. Dere blir nok pokka nødt til å håpe at Frode gir alt for Fula på torsdag også :-)Kommentar
-
Petter er tidligere leder/talsman for kfl. Og en fyr som ikke farer med løgn. Man går ikke på fylla midt i sesongen som toppidretsuttøver, uansett.CustodesI med og motgangKommentar
Kommentar