Frode Kippe - toppspillerutvikler

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

Opprinnelig skrevet av Kjølnerdomen
    Han har vel gått ut og sagt at han ikke syns det er moro å spille fotball om dagen, eller noe lignende (fant ikke kilden).
    Det der er vel ikke famøst? Alle har perioder der det ikke er gøy å gå på jobb. Jobber man med noe der det stilles store krav til prestasjoner og ting ikke har funket over en svært lang periode uansett hva man gjør så er det vel en naturlig reaksjon å mene det Kippe mener. Jeg har forståelse for det. Men jeg håber for all del at når man er på banen eller på treningsfeltet at det ikke er i tankene hans.
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

Opprinnelig skrevet av xeR
      Hvordan Kippe oppfører seg på treninger, spillermøter og i det sosiale rundt lagkameratene kan jeg ikke uttale meg om da jeg ikke har nok innsikt.
      Det er vel det som er gjengs her på forumet, mangel på innsikt. Man baserer seg på tolkning av ansiktsuttrykk og (manglende?) gestikulering på en gress/kunstgressbane.
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

Opprinnelig skrevet av Rønnern
        Det er vel det som er gjengs her på forumet, mangel på innsikt. Man baserer seg på tolkning av ansiktsuttrykk og (manglende?) gestikulering på en gress/kunstgressbane.
        Så hva foreslår du? At alle som ikke får henge med gutta i garderoben etter kamp skal holde kjeft? Hele hensikten med et forum er jo at folk kommer med synspunkter og meninger basert på de inntrykkene man sitter med. At noen har mer innsikt enn andre er bare en fordel og er i de fleste tilfeller med på å heve nivået på diskusjonen. Hva ellers skal man basere sine meninger på annet enn tolkninger av ansiktsuttrykk og (manglende) gestikulering på en gress/kunstgressbane? I dette konkrete tilfellet så etterlyste jeg en tydeligere kaptein på banen. Jeg vet at Kippe er fugl tvers igjennom og jeg vet han setter stor pris på fansen. Og sett i lys av den siste hårføneren han ga i garderoben så tar han tydeligvis ansvaret utenfor banen. Men jeg savner en kaptein som løper over hele banen og sier klart ifra at den innsatsen holder ikke om man ikke gidder å løpe på en ball. Jeg sier ikke at han skal bli en psykopitbull ala Tom Nordlie men en tydelig og autoritær leder på banen som ikke godtar unnasluntring.
        Last edited by xeR; 16.05.2012, 11:38.
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Kjølnerdomen
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Jun 2008
          • 148

Det der er vel ikke famøst? Alle har perioder der det ikke er gøy å gå på jobb. Jobber man med noe der det stilles store krav til prestasjoner og ting ikke har funket over en svært lang periode uansett hva man gjør så er det vel en naturlig reaksjon å mene det Kippe mener. Jeg har forståelse for det. Men jeg håber for all del at når man er på banen eller på treningsfeltet at det ikke er i tankene hans.
          Nei, famøst er det vel kanskje ikke, men at en kaptein for ett lag som helt tydelig mangler selvtillit skal gå ut i media med sånne uttalelser, er vel iallefall ikke veldig heldig i mitt hode. Har full forståelse at tankene og meningene er der, det er naturlig, men ikke gå til media med det!

Kommentar

• Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

Så hva foreslår du? At alle som ikke får henge med gutta i garderoben etter kamp skal holde kjeft? Hele hensikten med et forum er jo at folk kommer med synspunkter og meninger basert på de inntrykkene man sitter med.
            Ha, ha, jeg har ikke foreslått noen ting, jeg bare presiserer at man har meninger på meget tynt grunnlag. Så får dere gjerne diskutere, konspirere og meningsutveksle så mye dere vil. Det er i det minste stor underholdning
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7154

Så hva foreslår du? At alle som ikke får henge med gutta i garderoben etter kamp skal holde kjeft?
              Det jeg tror Ronnie henviser til, er at man tror enkle grep (vrak kapteinen! Kast treneren! Bytt ut halve laget med juniorspillere! Skjell dem ut!) kommer til å løse noe. Det er ingen tvil hos meg om at alle spillerne er jævlig skuffet over det de har vist på banen og bestemte på å gjøre noe med det, og jeg tror ikke at noen slike store, altomfattende grep er veien å gå.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• brisbane-kanaris
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2006
                • 598

Opprinnelig skrevet av trigz
                Det jeg tror Ronnie henviser til, er at man tror enkle grep (vrak kapteinen! Kast treneren! Bytt ut halve laget med juniorspillere! Skjell dem ut!) kommer til å løse noe. Det er ingen tvil hos meg om at alle spillerne er jævlig skuffet over det de har vist på banen og bestemte på å gjøre noe med det, og jeg tror ikke at noen slike store, altomfattende grep er veien å gå.
                Alle spillerene er helt sikkert jævlig skuffet over det de har vist på banen, og det har de all grunn til å være også. Men ting blir ikke bedre av å gå rundt å være jævlig skuffet. Og jeg tror det ikke er så enkelt som å bestemme seg for å gjøre noe med det. Hvis det var så enkelt, hvorfor bestemte dem seg ikke for å gjøre noe med dette for 5 runder siden? Uten noen justeringer ser jeg ingen utvei på dette sølet vi har havnet i. Vi trenger sårt en kaptein som styrer og dirigerer på banen, ikke bare på trening og i garderoben. Det er på banen poengene vinnes.

Det handler ikke om å finne en "syndebukk" for de dårlige prestasjonene fram til nå, men heller finne en løsning på hvordan laget kan komme tilbake til dit dem skal være.

Kommentar

• Percy Nilegård
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 5146

Flott kamp av kapteinen i dag. Farlig nær rødt kort, men det får gå.
                  "Alltid blodsprengt"!
                  Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• 10theri
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2010
                    • 438

Syns han var hakket mer synlig idag, som kaptein også. Skal også ha kudos for løpet opp til Fredrik idet han blir byttet ut, bare for å gi han en klapp på skuldra og si "dette ordner seg".
                    Heia Lillestrøm......

Kommentar

• Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                      Flott kamp av kapteinen i dag. Farlig nær rødt kort, men det får gå.
                      Enig. Godt over godkjent i dag. Var sikker på at Hagen skulle gi Kippe rødt når han ga Erling gult. Virket som Kippe prøvde å gjemme seg.

Kommentar

• Fugl1120
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 3528

Kippe står virkelig fram i dag, gnistrer lyst til å prestere i øya hans. Knallharde taklinger, kontant hodespill og piska gutta. Hans desidert beste kamp denne sesongen, måtte gode, gamle Kippe være tilbake. Full kudos!
                        Lauken er vår venn!

Kommentar

• superbøffel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 5611

Kapteinen observert på fylla på Tjuvholmen forrige lørdag iflg Twitter: kampene kommer tett som hagl og vi er fortsatt nede i sumpa (enda lenger nede på det tidspunktet). Kapteinen sin det gitt...
                          Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Macho-Morten
                            Ikke KFL-styremedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 2687

Kan man ikke skrive ca. hva man vil på Twitter?

Kommentar

• superbøffel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 5611

Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                              Kan man ikke skrive ca. hva man vil på Twitter?
                              Jo, men med tanke på at skribenten er en velkjent og historisk velinformert skikkelse i LSK/KFL-miljøet tviler jeg på at det kommer ut av intet.
                              Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Percy Nilegård
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 5146

Har hørt det samme fra en helt annen kilde.
                                "Alltid blodsprengt"!
                                Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• brisbane-kanaris
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2006
                                  • 598

med forbehold: fantastisk.

Hvis dette viser seg å være riktig har vi vel en ny kaptein på permanent basis om ikke så altfor lenge.

Kommentar

• andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

link?
                                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• A.Bilet
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2005
                                      • 808

Opprinnelig skrevet av andersmm
                                      link?
                                      A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

Twitter-bruker

Kommentar

• dollyholly
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2007
                                        • 965

Ble litt betenkt med en gang ettersom forrige lørdag var dagen før Brannkampen og det hadde ikke vært bra. Men det viste seg at denne Petter O hadde observert dette sist lørdag og ettersom Kippe ikke spilte på søndag kan man vel ikke mene at det ikke skal være lov til å være litt sosial på byen en lørdagskveld? Og hva mener denne Petter O med å være på fylla? Hengende over baren eller nyte et par brune?Kjenner jeg kanarifans av denne typen rett var nok dette observert igjennom tykke ølbriller. Mannen er sikkert veldig stolt i dag for å twitre denne sensasjonelle nyheten. Gir ham sikker en god følelse. Petter O hvem du nå en gang er, i mine øyne er du en stakkars sladrehank. Takk også til superbøffel og andre som biter på. Dere blir nok pokka nødt til å håpe at Frode gir alt for Fula på torsdag også :-)

Kommentar

• rælingen kanaris
                                          Kaptein Reketråler
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2005
                                          • 1446

Petter er tidligere leder/talsman for kfl. Og en fyr som ikke farer med løgn. Man går ikke på fylla midt i sesongen som toppidretsuttøver, uansett.
                                          Custodes
                                          I med og motgang

Kommentar

Working...