Frode Kippe - toppspillerutvikler
Collapse
X
-
-
Han tar nok ikke over før etter sluttspillet sommeren 2012. Det sa han hvertfall selv da han fikk spm om han tok over 1 januar eller etter sommeren. Med ett lurt smil svarte han "etter sommeren". Regner med at det er pga em og at drillo vil lede laget gjennom et siste mesterskap.
På høy tid å få inn en landslagsjef som ser alle lags spillere med like øyne.Knurr...Kommentar
-
Definitivt. Formen kippe har vært i denne sesongen er fantastisk. Nå får han ikke karantener, og han har blitt venn med ball i beina. At egil Olsen ikke ser detta er bare latterlig***Større baller enn vett***Kommentar
-
Bjarmann hadde vel en ganske mye hardere konkuranse enn Kippe. Men at Kippr blir valgt etter demidov er utrolig...Kommentar
-
Joda, og ikke misforstå meg, Kippe er kanskje LSKs viktigste spiller, men han har klare mangler som han avsløres oftere på internasjonalt enn nasjonalt. Og med motspillere som idag sliter nesten alltid Kippe, når ballen går fort langs bakken har vi knapt et midtforsvar, dessverre.Kommentar
-
Kippe hadde ingen stor kamp men har også null støtte av forsvaret og ikke minst midtbanen. Er jo null press på ballfører, elendig forsvarsarbeid av hele laget.Kommentar
-
Høgli vant kniksen for årets forsvarsspiller.....Kommentar
-
Kippe er faen meg en helt. Pådro seg brudd i foten i førsteomgangen mot Godset, men spilte hele kampen.
For en maskin!Kommentar
-
Joda, og ikke misforstå meg, Kippe er kanskje LSKs viktigste spiller, men han har klare mangler som han avsløres oftere på internasjonalt enn nasjonalt. Og med motspillere som idag sliter nesten alltid Kippe, når ballen går fort langs bakken har vi knapt et midtforsvar, dessverre.Kommentar
-
Det er ikke lett å bli klok på deg dollyholly. Kippe er plutselig den beste midtstopperen i lsk, men i en annen tråd vil du ta fra han kapteinsbindet.Kommentar
-
Kommentar
-
Kippe er faen meg en helt. Pådro seg brudd i foten i førsteomgangen mot Godset, men spilte hele kampen.
For en maskin!
Uansett, jeg henger meg på: Kjeppe er maskin.Last edited by BennyLem; 11.11.2010, 09:20.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Bjarmann vs Kippe? Kippe kommer til å ta ham igjen på antall kamper og antall mål, wait and see. Selv med tre år borte fra klubben. Kippe har flere landskamper, flere u-landskamper, en internasjonal medalje, flere titler en Bjarmann, selv om sølv og nesten gull(manglet en kamp) nok er en større prestasjon, men det er titler som teller(selv om det bare er en stakkars nmtittel).
Driter i om jeg banner i kirka her, vet hvor stor Bjarmann er i Kanarifansen, lokal gutt og greier.
Sikkert mange som har glemt at Kippe benket Bjarmann da han var kaptein på laget.
Kippe har nå 6 år som kaptein og fortsetter SELVSAGT med det neste år også.
Kippe har vært blant lagets to beste spillere hvert f.. år han har spilt i klubben.Kommentar
Kommentar