Frode Kippe - toppspillerutvikler
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Jaok. Når han starter å prate om kapteinsbytte ut av ingenting, så er det ikke lett å forstå. Så da kan vi kalle det en "ironi-basert vits til de eldre forumrunkerne".Kommentar
-
For øvrig mener jeg det kan argumenteres for at Kippe i dag er like viktig for laget som Bjarmann var i sin tid, både som spiller og symbol. Håper han blir å finne i støtteapparatet med tiden, dersom han tar den retningen etter endt karriere.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.Kommentar
-
Forøvrig er jeg fortsatt av den oppfatning av at Kippe er litt for "snill" til å klare å dra spillere opp av gjørma (les: piske medspilerne) når det butter imot. Men det er nok uheldigvis ingen andre soleklare kapteinskandidater i stallen heller. (For ordens skyld: dette var ikke ironi)Knurr...Kommentar
-
Kippe om årets sesong, overgangsrykter o.l.
Han legger jo ikke akkurat lokk på overgangsryktene med denne;
"- Det har versert noen rykter om at det er interesse for dine tjenester i Belgisk fotball. Hva tenker du rundt det?
- Det får tiden vise. Jeg føler jeg har noen gode år igjen og kunne tenkt meg å få prøve meg utenlands igjen. Samtidig har jeg toårskontrakt med Lillestrøm, så det kan kanskje bli vanskelig. Men det hadde vært moro med et nytt utenlandsopphold på slutten av karrieren. Per nå er det likevel ingen konkrete tilbud som jeg vet om".
Klikk på link for hele innlegget!Kommentar
-
http://www.lsk.no/?did=9137150
Kippe om årets sesong, overgangsrykter o.l.
Han legger jo ikke akkurat lokk på overgangsryktene med denne;
"- Det har versert noen rykter om at det er interesse for dine tjenester i Belgisk fotball. Hva tenker du rundt det?
- Det får tiden vise. Jeg føler jeg har noen gode år igjen og kunne tenkt meg å få prøve meg utenlands igjen. Samtidig har jeg toårskontrakt med Lillestrøm, så det kan kanskje bli vanskelig. Men det hadde vært moro med et nytt utenlandsopphold på slutten av karrieren. Per nå er det likevel ingen konkrete tilbud som jeg vet om".Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Frode Kippe
Kan ikke se at LSKs viktigste spiller har en egen spillertråd. Er vel den eneste spilleren som ikke har det. LSK er hjelpeløse uten LSKs ruvende kaptein noe dagens kamp viser, samt 2-0 tapet mot Sogndal. Ser at TILsupporterene jubler når Kippe ikke spiller, en fryktet spiller blant motstanderene. Her er det bare å krype til korset, uten Kippe er LSK et adeccolag. Dette er noe styret i LSK vet og kommer til å gi mannen kontrakt så lenge han klarer å dra sin svære kropp til Åråsen!Kommentar
-
Kan ikke se at LSKs viktigste spiller har en egen spillertråd. Er vel den eneste spilleren som ikke har det. LSK er hjelpeløse uten LSKs ruvende kaptein noe dagens kamp viser, samt 2-0 tapet mot Sogndal. Ser at TILsupporterene jubler når Kippe ikke spiller, en fryktet spiller blant motstanderene. Her er det bare å krype til korset, uten Kippe er LSK et adeccolag. Dette er noe styret i LSK vet og kommer til å gi mannen kontrakt så lenge han klarer å dra sin svære kropp til Åråsen!
Kippe er god og viktig for laget, men ikke SÅ god at han alene gjør store forskjellen.. Desverre!Kommentar
-
Du skal ikke undervurdere Kippes kapteinevner. Spillerene blir trygge med kapteinen på banen. Selvsagt kan ikke Kippe vinne kamper alene men uten han virker spillerne tafatte og usikre.Kommentar
-
Her kanskje:
Gjett en gang hvem som er trådstarter....!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Kommentar
-
Frode Kippe står over etter å ha pådratt seg en skade. Den skal ikke være alvorlig, men ille nok til at kapteinen ikke er med mot Tromsø. Pål Steffen Andresen tar hans plass. http://www.lsk.no/no/sportslig/a-lag...b7C_wljS1c.ipsKommentar
-
Ikke din skyld at vi ikke inntar 3.plassen i dag, du redder to livsfarlige overganger i første, litt slapp på en dødball imot men pytt pytt, blir snytt for et soleklart straffespark, er farlig foran målet til Molde og server lagkameratene, du briljerte til og med på høyre kant, Frode du er stor!Kommentar
Kommentar