Frode var meget god i dag. Faktisk så god som dolly skal ha det til. Det krever en del.
Frode Kippe - toppspillerutvikler
Collapse
X
-
-
Det er ikke ofte jeg skriver her inne lengre, men må innrømme at jeg bare elsker Kippe. Det hender han gjør noe rart innimellom, men herregud. Mannen er så og si aldri skadet. Du vet hva du får når han er i startelveren, i tillegg putter han jevnt og trutt. Han er Norges mest undervurderte spiller og håper virkelig at han står på sokkel utenfor Åråsen den dagen han parkerer skoa på hylla. Hyll, Hyll.Kommentar
-
Utelatt igjen
Drillos tropp uttatt, nok en gang er Kippe utelatt.
Det er tatt ut tre stoppere, hvorav en er hakket vassere enn Kippe mens to er klart dårligere spillere.
Basert utfra form og prestasjoner over tid.
Kippe er i tillegg muligens den målfarligste av samtlige sammen med den aller beste stopperen vi har (Hangeland).
Å snakke om å ønske spillere med ekstreme ferdigheter blir bare vissvass når han ikke "ser" Kippe.
Drille er politisk, og i tradisjonell venstre tankegang velger folk med "rett" bakgrunn.
Han sympatier ligger til venstre politisk og hos VIF/RBK i fotballsammenheng.
Det burde ikke være noen som helst tvil om at Kippe skulle vært fast på landslaget.
Det ville jeg ment hvis jeg ikke var fugl. Mannen er mer robust enn Dovrefjell.LSK Norges beste lagKommentar
-
Ikke din skyld at vi ikke inntar 3.plassen i dag, du redder to livsfarlige overganger i første, litt slapp på en dødball imot men pytt pytt, blir snytt for et soleklart straffespark, er farlig foran målet til Molde og server lagkameratene, du briljerte til og med på høyre kant, Frode du er stor!LSK Norges beste lagKommentar
-
Hvorfor er ikke fyren proff i Europa egentlig?Kommentar
-
Realitycheck: Frode er proff i LSK, Lillestrøm er en liten by i Norge, Norge er et lite land i Europa. Ergo, Frode Kippe er profesjonell fotballspiller i Europa.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Ironi fra min side, mitt innlegg. Selv setter jeg stor pris på kjeppe'n, en bauta av en kongestopper. Allikevel kan man vel skjønne landslagsledelsen. Er en grunn til at han floppet i England, og på de sjansene han har fått på Lands. Mangler noe trygghet der liksom, når han ikke er klart førstevalg. Det er noe mentalt med gutten, som med de fleste idrettsutøvere by the way. Klart at han var uheldig med en B-kamp under Åge, men likevel. Wæhler har prestert jamnt over godt, har han ikke det da. Og Demifemi har også vokst i det siste.
Samma for meg, gi han gjerne en sjanse til. Var bare det at ellers morsomme og flinke Hamburger misser totalt på Roger's tenkning. Han er først og fremst akademiker for meg. Og en vinner, noe som er sjeldent blant marxister kanskje.Kommentar
-
Er forøvrig ikke blant de som klager på FK's innsats i våres, fx borte mot særp. Se oppigjen 1. omgang. Svært viktig og sentral i år igjen. Idiotfelling mot møllde 16.mai til tross.Kommentar
-
Det med landslaget kan man bare glemme. Det toget har gått for lengst. Viktigere er at han fortsetter i samme spor som igår og som gjør ham til en garantist for flere år i øverste divisjon for LSK. Kontrakten hans går ut neste år. Blir artig å se hva slags tilbud han får eller om han får samme dårlige behandling som Søgaard.Kommentar
-
Det med landslaget kan man bare glemme. Det toget har gått for lengst. Viktigere er at han fortsetter i samme spor som igår og som gjør ham til en garantist for flere år i øverste divisjon for LSK. Kontrakten hans går ut neste år. Blir artig å se hva slags tilbud han får eller om han får samme dårlige behandling som Søgaard.
Om du er redd for at Kippe ikke skal få ny kontrakt, så er du nok litt paranoid. Kippe er kanskje tippeligaens beste stopper, mens Sögård ikke engang er topp 20 i sin posisjon (uten at det skal tolkes som en diss av Sögård). Ingen trener i tippeligaen ville kvitta seg med Kippe frivillig. Aldri."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Noen som vet status på Herr Kippe? Er det mulig at han rekker Stabæk-kampen? Tror fortsatt vi trenger fire poeng for å berge plassen, og ser ikke helt hvordan vi skal klare det. Men det hjelper om Kippe er på banen.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Du mener seriøst at et lag som har vunnet 6 av 25 seriekamper i år (Start) plutselig skal vinne 5 kamper på rad??? Forumnegativismen når i noen tilfeller nye høyder.Kommentar
-
Helt enig med deg, men for å vri på det.. Mener du at ett lag som har tapt 6 kamper på rad og nesten ikke har skapt sjanser plutselig skal begynne å vinne kamper igjen? Dette går nok veien, men jeg misliker måten vi avslutter sesongen på!Kommentar
-
Dagens RB melder at Frode Kippe kanskje (60/40) kan være klar til Stabæk-kampen, men Geir Kåsene ser ut til å mene at det kan være litt for tidlig, og litt for mye gambling (det er fire kamper også etter denne, før sesongslutt). Kippe har vært med på treningene, men ikke med full spurt, og det må han teste før han melder seg klar til å spille på lørdag. Pål Steffen Andresen, som også fikk seg en trøkk i kampen mot RBK, er klar igjen og har trent for fullt.Kommentar
-
Tror jeg.
Og dersom du blar litt bakover i statistikken, så er det en god del gode eksempler på at såkalte bånnblag tar "unaturlig" mange poeng de siste fem-seks rundene.
Negativitet er greit når det bidrar til å danne et realistisk bilde av den virkeligheten vi befinner oss i.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
LSK har de siste 4-6 ukene framstått helt uten evner til å ta poeng. Defor må vi ha hjelp av andre for å overleve.
Tror jeg.
Og dersom du blar litt bakover i statistikken, så er det en god del gode eksempler på at såkalte bånnblag tar "unaturlig" mange poeng de siste fem-seks rundene.
Negativitet er greit når det bidrar til å danne et realistisk bilde av den virkeligheten vi befinner oss i.Daukjøtt Felt CKommentar
Kommentar