Frode Kippe - toppspillerutvikler
Collapse
X
-
-
-
Forøvrig artig å være forumets største Kippefan, ettersom ingen kan komme med noen gode argumenter mot at han er LSK spiller nr. 1 i en 10års periode, ja Koren var bedre, men hvor lenge varte det. LSK har jo ikke gullambisjoner, men gud hvor jeg unner Kippe et godt lag rundt seg, Wæler er kaptein på landsen, dette burde ikke vært han for å si det sånn, u-21 1998 Bronsje, eneste medalje siden 1936, midtstopper Kippe, spiss IversenKommentar
-
Klar for en ny sesong. Blir spennende å se om han blir nr. 1 eller 2 på RBs poengbørs og om han nok en gang kommer VGs årets lag. Ikke dårlig at en spiller som har blitt masse hånet her inne allikevel kommer på årets lag i VG. Den dagen Pedersen gir seg har han vel flere A-Kamper en resten av stallen til sammen. Ser frem til mer kritikk og hets neste år. Spennende også å se om Haglund gir spilleren fornyet tillit som kaptein. Mange spillere som har vært kaptein 8 sesonger?Kommentar
-
Kippe ville vært bankers på landslaget gitt objektiv landslagsjef og objektivt forbund.LSK Norges beste lagKommentar
-
Jeg har skikkelig tro på en god Kippe i 2012!!Kommentar
-
Bjarmann hadde tross alt internasjonale toppspillere som Tore Pedersen, Rune Bratseth, Henning Berg, Ronny Johnsen, Claus Lundekvam å kjempe mot. I tillegg noen brukbare TL-stoppere, Dan Eggen m.fl.
Kippe har blitt valgt bak rask som Wæhler, Hagen, Riseth m.fl. Og ja, dette er en skam!Kommentar
-
Klar for en ny sesong. Blir spennende å se om han blir nr. 1 eller 2 på RBs poengbørs og om han nok en gang kommer VGs årets lag. Ikke dårlig at en spiller som har blitt masse hånet her inne allikevel kommer på årets lag i VG. Den dagen Pedersen gir seg har han vel flere A-Kamper en resten av stallen til sammen. Ser frem til mer kritikk og hets neste år. Spennende også å se om Haglund gir spilleren fornyet tillit som kaptein. Mange spillere som har vært kaptein 8 sesonger?Kommentar
-
Kommentar
-
Har liksom på feelingen at Kippe gjør en maktdemo i dag.
Kl. 9 vet vi om jeg hadde rett...LSK Norges beste lagKommentar
-
Fin scoring. Hjelper lite når man glemmer å bruke beina i forsvar, som f.eks. ved 2-3 målet.
Jeg tok dessverre feil i dag.
Nye sjanser mot Kovacs i neste, kanskje legge inn en tur på styrkerommet før den kampen.
Vil gjerne se Kippe tilbake i beste form.LSK Norges beste lagKommentar
-
Bildet i vg-artikkel i nyhetstråden illustrerer mitt største ankepunkt mot Kippe som kaptein. Han virker å være 100 % likegyldig til at man nettopp har sluppet inn mål og har mista en ledelse som kunne gitt en viktig seier. Etter min mening et tidspunkt der en kaptein skal motivere resten av laget på den ene eller annen måte. Kjefte og smelle, eller komme med en klar beskjed om at dette kan vi og skal vi snu. Mangelen på dette er noe jeg synes jeg har sett igjen og igjen hos Kippe.gravinhoKommentar
-
Ingen av "stjernespillerene" som klarte å putte mot 3.div laget Ottestad, da var det vel greit at vi hadde den utskjelte kapteinen Frode KIPPE!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar