Frode Kippe - toppspillerutvikler
Collapse
X
-
-
Helt greit å forlenge. Kippe er suveren å ha når vi skal møte Kovac, Sander Post, og andre targetmen, men hold han for all del på benken når vi møter små, kjappe spisser. Der har han ikke holdt følge på lang tid.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Synes vi skulle tatt ett år om gangen. Snart 35 og på vei nedover. Men er enig i forlengelsen. Vi trenger han også neste sesong. Likevel vil han etter hvert være ute av startelleveren, og da hadde det vært greit med yngre "backup".A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
LSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
-
Frode kommer til å rise seg i dag. Jeg synes det er helt greit at Haglund viser at ikke alle har klippekort på plassene.
Kippe kommer til å være en helt og scorer vinnermålet...altså 0-1 i siste minutt på en cornerKommentar
-
Kommentar
-
LSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
-
Kaptein Frode Kippe som nærmest spilte en prikkfri kamp, laget på klønete vis straffesparket i det 83. minuttet.
– Jeg var sikker på at Sead (Ramovic) skulle komme ut og ta ballen. Da han ropte «away» var det dessverre for seint. Heldigvis klarte vi å stå i mot og vinne kampen, sier Kippe.
Sett utenfra var det en riktig vurdering av Frode at Ramovic skulle plukke opp denne ballen. Hvis det stemmer er det Ramovic som gjør en feilvurdering og setter Frode i en vankselig situasjon.
Kommentar
-
Uansett, Ramo og Kippe har så mye rutine kombinert, at de ikke skal sette hverandre i slike situasjoner. Akutt hjernekollaps fra begge to, jeg forventer mer fra dem!
Når det er sagt, sykt digg at Kippe er tilbake på banen, det løftet resten av laget også. Herlig at han kom løpende til fansen etterpå og virkelig viste hvor mye dette betydde for ham og laget. Herlig fyr med hjertet på rett sted!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
Kommentar