Frode Kippe - toppspillerutvikler
Collapse
X
-
-
"Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Ønsker deg og familien alt godt. Du er en hedersmann og fikk ordentlig vondt av å høre historien din. Håper virkelig alt går godt.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
-
LSK-spillere med flest seriekamer og seriemål i peroden 1975-2012:
Kommentar
-
Ifølge nyhetstråden skriver Romerike Blad i dag at det går bedre med sønnen til Frode og at han er tilbake på skolen. Det var årets beste nyhet så langt!
Vi er mange som har tenkt på deg og familien din i en vanskelig tid, Frode. Vi ønsker dere et godt og fremgangsrikt år i 2013!Elska þetta félagKommentar
-
Må jo gratulere for at det at bedre med familien. Er helt sikker men vil påatå at jeg har alle med meg på den...
Ellers er Frode tilbake. Taper aldri dueller. Viser trygghet og hjelper de yngre med utviklinga.
Tenk hvis han hadde bra akselerasjon. Hadde vært fast for nesten hvem som helst.
Håper Frode er tilbake der han har vist han kan være. 5 mål tipper jeg i årAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Må bare bøye meg litt i støvet. Kippe som vi kjenner han er tilbake og har gjort det mye bedre enn jeg kan huske i det siste. Eneste jeg er bekymret for er at han er 35 og ser ikke helt hvem som skal erstatte han når han legger opp.Kommentar
-
Kommentar
-
Ruben har potensialet til å bli en topp midtstopper, og med Høibråten der også. Det ser lyst til ut. Men det skal sies at det er en prestasjon å spille fast og uten lange skadeavbrekk som Frode har gjort i snart 20 år. Mulig han hadde en under middels sesong ifjor, men overall er han alltid der og hever laget. Og selv jeg er enig i at Frode mangler akselerasjon, særlig de første meterne. Hadde han hatt samme speeden som PSA tror jeg ikke han hadde spilt i Lsk. Så kanskje det er like greit at han har den svakheten samt begrenset teknikk. Men Frode står for mye av det Lsk er tuftet på, innsats, duellstyrke og det skal være vondt å møte Lsk. Ps! Ser at noen mener at Frode ble knust av en spiss på Skedsmo. Vel så ikke kampen men ikke lett å vinne dueller når du møter et klart svakere lag som har alt å vinne og gir alt. En mental greie, du ønsker også å unngå skader.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Hva har skjedd med denne mannen som i sitt come back mot Bryne i 2002 fikk to gule kort på 17 minutter og som er den eneste LSK spiller som har fått 3 røde kort i løpet av en sesong og topper listen for fleste røde totalt. 0 gule kort??? Har han blitt myk på sine eldre dager?. Spiller forøvrig sin tippeligakamp nr. 300 for fugla på fredag.Kommentar
-
Hva har skjedd med denne mannen som i sitt come back mot Bryne i 2002 fikk to gule kort på 17 minutter og som er den eneste LSK spiller som har fått 3 røde kort i løpet av en sesong og topper listen for fleste røde totalt. 0 gule kort??? Har han blitt myk på sine eldre dager?. Spiller forøvrig sin tippeligakamp nr. 300 for fugla på fredag.Kommentar
-
TV2 Sporten hadde vel også en lang, lang periode hvor de regelrett "gikk etter" Kippe. Hvis jeg husker rett, overfokuserte de på hans påståtte albuebruk i luftduellene.Elska þetta félagKommentar
-
300 motherfuckings toppseriekamper for fugla!
Til sammenligning hadde Huskepus, som den med flest brann kamper på banen i dag 151.. Må spille nesten sammtlige kamper neste 6 åra for og komme opp i samme antall.
Tar rekorden neste år. Gleder megTar seg en pause til mars 2012..Kommentar
Kommentar