Selvfølgelig måtte han ikke, men Kippe har gått fra å ha fordringer mot LSK på x NOK over et år til 2,7x NOK over tre år om han har gått ned 10 prosent i lønn mot forlengelse på to år. Det er pussig all den tid det fortelles at vi går mot tre tøffe år. Vi burde i prinsippet ikke signere nye kontrakter i det hele tatt slik situasjonen er nå.
Frode Kippe - toppspillerutvikler
Collapse
X
-
Selv om det går mot tre tøffe år, må vi ha mer enn, noe tynne, 11 spillere fra og med første i første 15, som er antallet dersom vi ikke forlenger med noen som helst eller skriver på nye.
Så kan man jo selvsagt diskutere hvem som skal være med videre og hva dem er verdt.TS05 - Felt CKommentar
-
Selvfølgelig måtte han ikke, men Kippe har gått fra å ha fordringer mot LSK på x NOK over et år til 2,7x NOK over tre år om han har gått ned 10 prosent i lønn mot forlengelse på to år. Det er pussig all den tid det fortelles at vi går mot tre tøffe år. Vi burde i prinsippet ikke signere nye kontrakter i det hele tatt slik situasjonen er nå.Fugla ForeverKommentar
-
Kommentar
-
Å ha en Kippe i stallen behøver ikke være noe svakhetstegn. Spørsmålet er hvilken lønn han får, men en 38 år gammel kriger med ubestriden luftstyrke er slett ikke å forakte å kunne sette inn når vi enten trenger et fyrtårn å slå langt på slutten av kamper hvor vi må slå langt opp i motstanders straffefelt eller som ryddegutt når motstandere slår langt mot vårt mål. I slike situasjoner trenger han hverken kondis eller fart, og det er nok ingen bedre i TL i en slik rolle.
Spørsmålet er naturligvis hva det koster, og om LSK kan koste på seg en slik luksus.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Å ha en Kippe i stallen behøver ikke være noe svakhetstegn. Spørsmålet er hvilken lønn han får, men en 38 år gammel kriger med ubestriden luftstyrke er slett ikke å forakte å kunne sette inn når vi enten trenger et fyrtårn å slå langt på slutten av kamper hvor vi må slå langt opp i motstanders straffefelt eller som ryddegutt når motstandere slår langt mot vårt mål. I slike situasjoner trenger han hverken kondis eller fart, og det er nok ingen bedre i TL i en slik rolle.
Spørsmålet er naturligvis hva det koster, og om LSK kan koste på seg en slik luksus.Kommentar
-
Elska þetta félagKommentar
-
Ikke ett svakhetstegn å ta med Kippe videre, basert på spill i 2013. Men når alternativene alt er bedre på mange områder og på sikt helt sikkert bedre på nesten alle områder med riktig matching, samt koster en brøkdel.. Ja da begynner man jo å lure litt! Frode Johnsen er en av de aller beste på trening og kosthold/livsstil innen norsk fotball. Mens OEB er verdens beste, uansett idrett gjennom alle tider. Så passer vel kanskje ikke helt å sammenligne Kippe med disse!Kommentar
-
Drømte at Kippe møtte Klitsjko (eller hvordan pokker det skrives) i pausen på Åråsen mot HFK og Fugla vant kampen etter Kippe knocka ukrainern i 3. runde.
Vet ikke formålet med 1. omgang...Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Det er tydelig at det er en del spørsmål rundt min rolle i klubben.
Først og fremst: At noen velger å bruke mine fritidsinteresser mot meg, synes jeg er dårlig. Det må gå an å få lov til å være opptatt av litt annet enn LSK i sitt privatliv, uten at det er negativt. Vi som jobber på Åråsen har faktisk et liv utenom fotballen.
Når det er sagt. Siden mai i fjor har jeg vært utleid på halv stilling til Norsk Toppfotball. Der har jeg bidratt til Tippeligaen og 1. divisjons medieplattform både teknisk og innholdsmessig, sosiale medier og mye annet. Når ny organisasjonsstruktur ble innført fikk jeg utvidede oppgaver som kommunikasjonssjef. Det betyr at jeg også får ansvar for PR og annet med tanke på vår synlighet.
1. mars var jeg tilbake i full stilling på Åråsen, og jobber sammen med mine kollegaer med å både å planlegge og forberede 2014-sesongen. Vi har mange tunge prosjekter som etterhvert vi tror vil gi effekt. Vi kommer for eksempel til å jobbe hardt med å være blant de beste på innhold også i 2014, men vi må gjøre det ut i fra ressursene våre. Mange tror vi er 12 som jobber med innhold på Åråsen. Vi er ikke det.
Av prosjekter før sesongstart kan jeg nevne LSK-magasinet som er relativt tungt og medfører ganske mye jobb. Likevel, det er et produkt vi er veldig stolte av og som vi mener en klubb som LSK bør ha.
Når det gjelder denne konkrete saken med herr Kippe. Alt er ikke offisielt, og innen det er det så kommer vi ikke til å offentliggjøre noe. Det er en tanke bak dette, som så mye annet vi jobber med. LSK.no er vår informasjonskanal og der er det ikke rom for spekulasjoner.
For å snu hele denne situasjonen. Hvis du har et ønske om å bidra til at LSK blir bedre, engasjer deg. Send meg en mail okb@lsk.no, vi trenger alltid folk som kan gjøre en frivillig innsats!
Har du spørsmål? Ta kontakt.
mvh
Ole K / LSKKommentar
-
Hei alle sammen!
Det er tydelig at det er en del spørsmål rundt min rolle i klubben.
Først og fremst: At noen velger å bruke mine fritidsinteresser mot meg, synes jeg er dårlig. Det må gå an å få lov til å være opptatt av litt annet enn LSK i sitt privatliv, uten at det er negativt. Vi som jobber på Åråsen har faktisk et liv utenom fotballen.
(ref tryninga på birkebeinern)Kommentar
-
Når man som klubb ikke engang klarer utnytte en gladsak bør man tåle noen sleivspark tilbake. Men takk for svar, bedre seint enn aldri.Kommentar
-
Det er jo nettopp den lukketheten og fraværet av informasjon fra hele klubben veldig mange har etterlyst i årevis. Dette har man nå heldigvis åpent innrømmet, i alle fall når det gjelder økonomien.
Innlegget ditt er veldig bra og informativt, OKB! Fortsett den linjen. Jeg håper vi etter hvert får tilsvarende presentasjoner hvor resten av sentralt plasserte ansatte i klubben forteller noe mer detaljert om hva deres arbeidsoppgaver er. Men lsk.no er nok et bedre forum for det.Elska þetta félagKommentar
-
Min tilstedeværelse på dette forumet er på et minimum. Jeg skulle ønske jeg kunne være mer aktiv, men slik er det altså ikke. Jeg er likevel en av de mest tilgjengelige i klubben. Er det noe du lurer på, ta kontakt. Det er min jobb å svare på spørsmål. Ja, trenger du smøretips til Birken så stiller jeg også. Søgård, Lauritsen og jeg skal gå, slik det ser ut nå. I gult og svart!
mvh
Ole K / LSKKommentar
-
-
***Større baller enn vett***Kommentar
-
-
Hvor er alle de som har kritisert mannen I alle år. Det var jo selvsagt hans feil at dette drittlaget tapte. Nei uten spiss vinner du ikke kamper. faen I helvete...Kommentar
-
Helt utrolig at det er mulig å ha så mange drittdårlige spillere på et lag. Hvor er vinnerene, bare en gjeng med tapere, fy faenKommentar
Kommentar