Frode Kippe - toppspillerutvikler

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tilt
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2007
    • 813

    Meget solid kamp! Ny kontrakt Asap!
    livet er en gamp for de som ikke kan si k
    https://twitter.com/#!/KjetiI

    Kommentar

    • _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4380

      Det skal ikke være noen tvil. Men det går ikke akkurat kjapt unna med skriving av kontrakter på Åråsen. Man har en del spillere på utgående som jeg regner med at dem prioriterer først. Frode regner dem nok med som bankers og blir helt sikkert skrevet under ved slutten av sesongen eller noe.
      ..................

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7080

        Det er latterlig hvis Frode ikke får forlenget kontrakt. Han er fremdeles vår beste midtstopper.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3201

          Opprinnelig skrevet av trigz
          Det er latterlig hvis Frode ikke får forlenget kontrakt. Han er fremdeles vår beste midtstopper.
          Det som er deilig nå er at vi har to gode midstoppere. Amundsen er sannelig hel ved han også.

          Kommentar

          • Rune
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2008
            • 1229

            Opprinnelig skrevet av trigz
            Det er latterlig hvis Frode ikke får forlenget kontrakt. Han er fremdeles vår beste midtstopper.
            Selvfølgelig får Kippe ny kontrakt hvis han selv vil. Dette kommer på plass i løpet av høsten. Tipper at Jradicog Lundemo er førsteprioritet akkurat nå.
            "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

            Kommentar

            • McGuffy
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 5099

              Har diskutert med en kompis som er trønder. (håpløs oppgave, jeg vet)

              Han mener det er direkte rødt til Frode, jeg mener det er innkast til RBK.

              Kommentar

              • Uwes disippel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6039

                Opprinnelig skrevet av McGuffy
                Har diskutert med en kompis som er trønder. (håpløs oppgave, jeg vet)

                Han mener det er direkte rødt til Frode, jeg mener det er innkast til RBK.
                Heller mer mot kompisen din. Frispark og gult kort.

                Kommentar

                • Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

                  Opprinnelig skrevet av McGuffy
                  Har diskutert med en kompis som er trønder. (håpløs oppgave, jeg vet)

                  Han mener det er direkte rødt til Frode, jeg mener det er innkast til RBK.
                  Sånne taklinger har ingenting på banen å gjøre, spesielt ikke 10 sekunder før slutt utpå sidelinjen.. Rødt kort mener jeg!

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7080

                    Det er innkast til Rosenborg. Han kommer fort inn, men løfter ikke egen fot, går ikke inn med knottene og går på ball.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • AG-3
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2006
                      • 1081

                      Frode gjør det alle vi alle ville gjort. Bare synd bartesvinet klarte å reise seg etterpå

                      Kommentar

                      • Oddis
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2006
                        • 2744

                        Jeg mener helt ærlig at det der er en deilig og rein takling. Detta er da for faen ikke basket??
                        Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                        Kommentar

                        • dollyholly
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2007
                          • 965

                          Har sett taklingen flere ganger. Den er ren på ball men han kommer inn med fart og det ser brutalt ut fordi Konradsen, som forsøker å helsparke og drøye tid, overspiller. Dette gjør han fordi Rbk er i en sluttfase hvor alt dreier seg om å drøye tid nede ved cornerflagget. Frode vil ha opp ballen slik at vi kan få en sjanse til og har ikke noe med at han mister hode. Sjokkert over uttalelser her om at dette ikke hører noe sted hjemme. Er det de samme som mimrer når Bjerkeland sendte Mini over reklameskiltet? Frode spilte en meget god kamp. Kan kanskje kritiseres på 0-2 målet. 0-1 i trynet var svært uheldig, spesielt ettersom den ble lagt på sølvfat til RBK.

                          Kommentar

                          • Folke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2008
                            • 5955

                            Opprinnelig skrevet av dollyholly
                            Har sett taklingen flere ganger. Den er ren på ball men han kommer inn med fart og det ser brutalt ut fordi Konradsen, som forsøker å helsparke og drøye tid, overspiller. Dette gjør han fordi Rbk er i en sluttfase hvor alt dreier seg om å drøye tid nede ved cornerflagget. Frode vil ha opp ballen slik at vi kan få en sjanse til og har ikke noe med at han mister hode. Sjokkert over uttalelser her om at dette ikke hører noe sted hjemme. Er det de samme som mimrer når Bjerkeland sendte Mini over reklameskiltet? Frode spilte en meget god kamp. Kan kanskje kritiseres på 0-2 målet. 0-1 i trynet var svært uheldig, spesielt ettersom den ble lagt på sølvfat til RBK.
                            Frode spilte en ok kamp, på lik linje med resten av forsvaret. Det var ikke forsvaret som sviktet sånn sett! Taklingen i den settingen der er jeg totalt uenig i at er fair. Langs linja, kort tid igjen og med den farta der.. Det er vinnervilje, men taklingen kunne gjort stor skade om han treffer litt feil og da er det etter min mening helt korrekt med gult kort nr 2 og rødt kort totalt.

                            Kommentar

                            • Klimtkongen
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2014
                              • 419

                              Er det en kamps karantene?

                              Kommentar

                              • Folke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2008
                                • 5955

                                Opprinnelig skrevet av Klimtkongen
                                Er det en kamps karantene?
                                Det ble jo ikke direkte rødt, så ja jeg tror han slipper unna med 1 kamp.

                                Kommentar

                                • MortenA
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2007
                                  • 3438

                                  Har vært kritisk til Frode et par sesonger nå og ment hans tid var over, men i år har han virkelig spilt seg opp. Har ingen problemer med å se han ta et par sesonger til så lenge motivasjonen er der.
                                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                  Kommentar

                                  • Frode D. Homb
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2003
                                    • 982

                                    Så får Kippe skryt for å være en tøffing i Tippeligaen.

                                    Kommentar

                                    • Gjest

                                      Etter en lang og fin karriere i LSK er vel tiden inne for å legge opp.
                                      Prestasjonen i Tromsø forteller at det som presteres ikke holder lenger.
                                      Hjernedøde involveringer i starten av kampen og kløning/straffesituasjon i 2 omg. kvalifiserer til stryk.

                                      Kommentar

                                      • MortenA
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2007
                                        • 3438

                                        Opprinnelig skrevet av daf
                                        Etter en lang og fin karriere i LSK er vel tiden inne for å legge opp.
                                        Prestasjonen i Tromsø forteller at det som presteres ikke holder lenger.
                                        Hjernedøde involveringer i starten av kampen og kløning/straffesituasjon i 2 omg. kvalifiserer til stryk.
                                        Spesifiser gjerne hva Kippe gjorde feil dag. Jeg var skeptisk til Frode i fjor, men kan ikke se helt hva han gjorde feil i dag.
                                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                        Kommentar

                                        • dollyholly
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2007
                                          • 965

                                          Han sikter sikkert til et par dårlig timede innvolveringer i 1.omg men ellers gjorde han vel en grei match. Matchet til og med spissen til TIL på farta. Denne kampen burde vært 3 poeng men de to lags keepere ble avgjørende. Isolert sett en god kamp men alt er stang ut om dagen. Det kan bli sjebnesvangert.

                                          Kommentar

                                          Working...