Frode Kippe - toppspillerutvikler
Collapse
X
-
-
Mikalsen dummer seg ut, før Amundsen er borti motspiller slik at han smeller inn i Kippe. Jeg vil påstå at om ikke dommeren blåser på Amundsen sin takling, så skulle Kippe hatt frispark for å bli løpt ned av Sogndal- spilleren.Kommentar
-
Behandlings tiden på den søknaden er vel for lang til at han hadde fått spilt Stabæk kampen?Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Håper virkelig Kippe nå får en rask tilbakemelding fra klubben, er redd dette kommer til å føye seg inn i rekken av andre ikke stolte øyeblikk klubben har med behandling av spiller med lang og tro tjeneste. Jeg mener denne saken burde vært avgjort for lenge siden, man kunne gitt han to alternativer, et ved nedrykk og ett hvis vi holdt plassen.👍 1Kommentar
-
Det her er da faen ikke noe å lure på. Kippe skal selvfølgelig spille for LSK i 2017, jubileumsåret! Kjør Marius Amundsen og Sheriff Sinyan som førstevalg og bruk Kippe som en meget god backup ved skader/karantener og eventuelt i enkelte matcher som krever hans styrker...................👍 8Kommentar
-
Det her er da faen ikke noe å lure på. Kippe skal selvfølgelig spille for LSK i 2017, jubileumsåret! Kjør Marius Amundsen og Sheriff Sinyan som førstevalg og bruk Kippe som en meget god backup ved skader/karantener og eventuelt i enkelte matcher som krever hans styrker.
(seriøst ment)👍 2Kommentar
-
Det her er da faen ikke noe å lure på. Kippe skal selvfølgelig spille for LSK i 2017, jubileumsåret! Kjør Marius Amundsen og Sheriff Sinyan som førstevalg og bruk Kippe som en meget god backup ved skader/karantener og eventuelt i enkelte matcher som krever hans styrker.
Kanskje er det greit at Frode får et siste år hvor han får lov til å være litt stallfyll. Jaggu har han vært lagkamerat med mange av den kategorien etter en mannsalder i denne klubben. Han har fått mye av LSK, livet hans har vært rikt mye takket være LSK. Og han har gitt mye tilbake. Neste år fyller klubben 100 år og jeg mener det vil være knallhardt å ikke ta med Frode i 2017. Spillere som Sheriff er fremtiden til Lsk. De spilte sammen i midtforsvaret i en 3. div. kamp denne sesongen. Det tror jeg gav ham veldig god læring og det å ha erfarne spillere rundt seg tror jeg er en sterk årsak til at Sheriff ikke ble tatt av nerver i noen av de viktigste kampene Lsk har spilt og som Sheriff imponerte oss alle i.👍 14Kommentar
-
Ingen blir yngre med åra, og heller ikke Frode Kippe. Men alt det pratet om at han blir stallfyll er jeg ikke enig. Jeg er sikker på at hvis Frode Kippe får ny kontrakt så stiller han fra start i over 50% av kampene han er tilgjenglig.Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339👍 5Kommentar
-
Hva venter vi på? Det er klubben som blir 100 i 2017 ikke Kippe!Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339👍 4Kommentar
-
Forhandlingene går overhode ikke bra, Kippe og klubben står langt fra hverandre.
Mer på rb+Etter to møter med LSK-ledelsen, mener Frode Kippe (38) det er mye som må forandres for at det skal bli enighet om en ny avtale.Kommentar
-
Hva slags lønn ligger egentlig Kippe på idag? Basert på det dem skriver i Nettavisen virker det jo som om klubben har kommet med et skikkelig skambud.Kommentar
Kommentar