Vålerengen Idretsforæning - Lillestrøm Sportsklubb, Ullevaal Lørdag 23.10 kl 17:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Percy Nilegård
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 5146

Kamptråd Vålerengen Idretsforæning - Lillestrøm Sportsklubb, Ullevaal Lørdag 23.10 kl 17:00

Ikke en gang en uke igjen og kamptråden mangler. Kan vel tyde på at gårsdagen var en utladning for noen og enhver. Her er det møteplikt for store og små. Alle som har mulighet skal være på Ullevaal den dagen, og en god del av dem som ikke har mulighet også.

Forventer at vi stiller uforandret fra i går med mindre noen har suspensjoner eller skader. Ser ingen grunn til at vi ikke skal gå ut i hundre og knuse narkispakket sønder og sammen før de i det hele tatt har begynt å glede seg til pause. Presser vi høyt her vil forsvaret deres måtte ty til hodeløse avklaringer. Ingen i bakre rekke har teknikk til å dempe en ball, og jordfresern er intet unntak. Enten slår de den på tribunen, ellers vinner vi den. Når det gjerlder Shelton bør nok Kiko ta et stort defensivt ansvar. Husk at Shelton er en "one trick pony". Klarer vi å holde kort avstand mellom førsteforsvarer og sikring mot Shelton blir han bortimot ubrukelig.

Og husk, det er alltid bedre å takle en engenspiller 5-10 rader opp på tribunen enn å skjerme ballen ut!!!
    "Alltid blodsprengt"!
    Fong/Macho

Even Nordlien
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

Ryktes at Skjerven er dommer. Der forsvant den forsiktige optimismen.

Kommentar

• sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

Frykter denne kampen. De blå spiller fotball et par nivåer over det LSK leverer om dagen.

Kommentar

• Ola
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1651

Ondskapen har kanskje vært landets beste klubblag siden sommerferien. Vi har i samme periode vært stort sett bedritne, med noen få glimtvis unntak. Tipper bettingselskapene gir 1,70 - 3,40 - 4,10 eller noe i nærheten på denne kampen - kanskje derfor vi kan ta poeng, og aller helst alle 3? Husk, det er faktisk de som MÅ vinne...

Jeg vil se Fredrik fra start for Kiko, ellers de samme som sist.

Kommentar

• reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13278

Etter uppers følger downers, det vet enhver kunde på plata. Når alt går inn må man før eller senere på avrusning.

Kommentar

• Johnny Sack
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Jun 2007
            • 127

Vi vinner 2-0. Mål av Ujah og Arild.

Kommentar

• Percy Nilegård
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 5146

Hvordan matcher Fredrik Shelton tempomessig? Om han holder nogen lunde følge er det et godt argument for å kjøre inn Fredrik for Kiko. Om han mangler mye på å henge med vil jeg foretrekke Kiko som jeg annser bedre defensivt, og bedre til å holde ballen i laget. Om man som sist starter med Bolly på andre kanten kan det være godt med en som holder igjen på høyre. Shelton vil etterlate seg store rom bakover, så her har Karim alle muligheter om han stiller inn siktet.
              "Alltid blodsprengt"!
              Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• Forza
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • Oct 2010
                • 11

Opprinnelig skrevet av Ola
                Jeg vil se Fredrik fra start for Kiko, ellers de samme som sist.
                Hvorfor skal vi bytte ut Kiko? Han spilte seg ihvertfall ikke ut av laget etter igår. I denne kampen tror jeg vi har større behov for rutinen til Kiko enn en ung og urutinert Fredrik. Kiko sitt arbeid defensivt vil også bli veldig viktig mot en Shelton i god form. Men jeg er absolutt for et innhopp for Fredrik, men Kiko fra start! Samme lag som mot Brann og jeg har trua!

Kommentar

• 10.09.50
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2005
                  • 1410

Flere mulige bonuser på lørdag. Poeng betyr at Rosenborg er seriemester. Da ødelegger vi festen for RBK og hovedkampen for TV2. Greit å ta med seg, begge deler.

Kommentar

• bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 3030

Redd vi blir grisa i denne kampen! Frykter stygge sifre som på Åråsen. Mine ikke for optimistiske tanker sier 4 eller 5-0 tap. Gruer meg med andre ord. Hadde vært digg hvis Fellah ikke kan spille. Han ble skada i forrige match og med han ute forsvinner den mest kreative spilleren til VIF. Håper vi stiller med Fredrik i denne kampen i stedet for Kiko. Kiko er rett og slett for rævva. Ellers uforandra lag
                    I år så tar vi alt

Kommentar

• Leif A
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 3962

Opprinnelig skrevet av bjarmann
                      Redd vi blir grisa i denne kampen! Frykter stygge sifre som på Åråsen. Mine ikke for optimistiske tanker sier 4 eller 5-0 tap. Gruer meg med andre ord. Hadde vært digg hvis Fellah ikke kan spille. Han ble skada i forrige match og med han ute forsvinner den mest kreative spilleren til VIF. Håper vi stiller med Fredrik i denne kampen i stedet for Kiko. Kiko er rett og slett for rævva. Ellers uforandra lag
                      Fellah var aldri noen trussel i hjemmekampen, og ble bytta ut til pause. Ser ingen grunn til at ikke det kan gjentas på lørdag.
                      Knurr...

Kommentar

• maxpayne
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 1308

Ser ingen grunn til å frykte denne. Du jevngode lag der lite skiller.
                        Helgardering.

Kommentar

• sk-kanaris
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • May 2007
                          • 240

Håper vi får til raske oppspill til Bolly som finner Ujah i midten, litt som i gamle dager da Mifsud herja på Ullevål.
                          /Ståle

http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 3006

Ser for meg endel Edwin-herjing med slumsøstrene dersom han får sjansen på Ullevoll.
                            4 mål for andrelaget i siste kamp er imponerende, han er sikkert sugen som faen.

Sitter også med en snikende følelse med at Ujah setter sin tolvte for sesongen, og at vi unngår tap. Mest sannsynlig uavgjort, gitt at gutta spiller fotball i 90, og ikke i 45 minutter som sist kamp.
                            Søgård og Kiko, dersom begge spiller, får være så destruktive de bare vil i denne, og lage et småvarmt helvette for VIF på midtbanen.

Ellers har vel LSK vist endel ganger opp gjennom åra at VIF ikke akkurat er norsk fotballs Rolls Royce...
                            LSK Norges beste lag

Kommentar

• El Caco
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2009
                              • 2286

Nosa: "Eyy Fegor! Let me show you how the big boys play ball"
                              Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• glasgow
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2007
                                • 1252

Uansett håper jeg Råneren spiller på lørdag.
                                Han har et ekstra gir mot VIF, og kjemper til krampa tar ham.
                                Bare han unngår kort.
                                Kampbildet blir trolig vif men ballen mye og LSK som kan komme på kontringer.

Eller som i fjor VIF dominans i 90 min og kippe scorer på overtid.

Kommentar

• andersmm
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 5764

Opprinnelig skrevet av glasgow
                                  Eller som i fjor VIF dominans i 90 min og kippe scorer på overtid.
                                  Hmm. Jeg mener da fjoråret var en jevn affäre selv om VIF hadde en del farligheter. Dog hadde vi også vår share med kjempesjanser også, selv om vi kanskje ikke hadde like mange. Banespillet var vel så og si 50-50, om man kan prate om banespill i disse kampene.

Jeg ser ikke noen grunn til at vi skal väre så altfor redde for denne. Vi dominerte mot dem i 60 minutter tidligere i år (post Tarik). Så fikk vi en på tryne og falt sammen. Spiller vi en bra kamp bör vi kunne styre denne også, dog er det absolutt viktigste at vi jobber stenhardt og er kompromisslöse og brutale i vår opptreden.
                                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Bibaboy
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2008
                                    • 712

Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                    Vil bare minne om at Fellah ble tatt av banen etter 35 minutter i vårkampen på Åråsen. Han ble fullstendig avkledd av Nosa. Jeg er mer bekymret for Søplas kollektiv om dagen. Der er de virkelig gode.
                                    Fugla Forever

Kommentar

• knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9564

La meg få sleppe å se de forpulte pole-innlegga vi slår hele tia. Fanskapet har dessuten spredd seg til frispark på 18mtr!!! :evil::evil::evil::evil:

Kommentar

• bjarmann
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3030

Opprinnelig skrevet av knut
                                        La meg få sleppe å se de forpulte pole-innlegga vi slår hele tia. Fanskapet har dessuten spredd seg til frispark på 18mtr!!! :evil::evil::evil::evil:
                                        Du får sende mail til Essediri. Eller så bør vel Berg ta tak i det på trening snart
                                        I år så tar vi alt

Kommentar

Working...