Vålerengen Idretsforæning - Lillestrøm Sportsklubb, Ullevaal Lørdag 23.10 kl 17:00
Collapse
X
-
-
Samme her, skjelte ut en Moldesupporter som gikk rundt og gliste gjorde jeg også. Ikke mitt beste øyeblikk men jeg skylder på at Skjerven gjorde meg sinnsyk i gjerningsøyeblikket.Kommentar
-
jada, er kun dommern sin skyld at LSK tapte i dag og ingen andre. Deilig med slike unskyldninger.
At telefonnummeret til nevnte dommer får lov til å ligge ute på formuet i flere timer sier vel litt om seriøsitetsnivået her. Er det en admin her så burde det bli sletta så fort som mulig.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Her er hva Skjerven sier til TV2:
"- Jeg føler meg rimelig trygg på avgjørelsene på slutten utenom at gult til Mos skulle vært rødt. Jeg er ganske trygg på den første straffesituasjonen også, men jeg vil se den igjen før jeg uttaler meg mer om den. Har jeg tatt feil, er det for dårlig av meg, sier Skjerven."
Etter å ha sett gjennom kampen på NRK - stusser jeg veldig på at verken Scheie eller Thoresen ser at Kippe-fellingen er straffe - selv etter mange repetisjoner. Scheie er vel snart pensjonist, så det kan vel forklare at synet etterhvert svikter, men Thoresen?
En annen ting er vel at det da også er Rødt kort til Doffen ? Kippe ble vel fratatt en "opplagt scoringsmulighet" ?
Det er slitsomt å være tilhenger av et lag som (nesten) aldri får noe gratis. Særlig når gutta for en gangs skyld la ned ordentlig innsats og viste at de ville vinne. Det viste i hvert fall at det er håp . . . .woodyKommentar
-
Dette er forferdelig å innrømme, for jeg elsker Arne, men han har mistet det. I går var han helt på viddene, og insisterte på at Ogude er fra Nicaragua(tre ganger), at kfl var enten nr.2 eller 3. bak klanen som var suverene(og implisert: vi er visst ikke i nærheten engang), en kategorisk påstand viss like jeg aldri har hørt en kommentator prestere før, som bare blir enda merkeligere med tanke på at A) det er feil, B) alle som følger med har fått med seg at klanen har tapt seg enormt de siste fem årene, C) Arne er fugl selv. Føyer man dette til at han stort sett var langt bak spillet og mente at Eriksens tackling på mos var straffe(njet, se på ballen, den endrer retning noe helt voldsomt i tacklingsøyeblikket) og ikke så at Kippe ble tatt blir rett og slett inntrykket elendig.
Fryktelig trist.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Etter at kampen ihvertfall er sånn halvveis fordøyd så sitter ihvertfall jeg igjen med en mye større tro på Bergs prosjekt enn før. Det er fortsatt mye man river seg i håret av, men samtidig var det så mye i spillet i går som var oppløftende. Denne gangen ble vi imidlertid vanvittig hardt straffa for de personlige feila som er der i hver kamp uansett. Pluss en dommer involvert som vi veit aldri gir oss tvilen til gode.
Er ikke tvil i min sjel om at Nosas utspill i media har fått følger, kan ikke huske sist det ble sendt så få snøballer fra bakerste ledd, man gnidde seg i øynene etterhvert som kampen skred frem. Nå mener jeg dette tapet bør få Berg til å tenke mer fremtid enn plassering og la det skinne igjennom i startelleverne både på første- og andrelag i deres to siste kamper.Kommentar
-
Uten at det egentlig trenger å bety så mye mer enn at killingen tar plassen til Mouelhi i de to siste, Bolly beholder sin plass og Tokstad får et par halvtimer for Søgård. DA er i alle fall jeg fornøyd. Bolly må simpelthen få beskjed om at vingen er hans neste år, for det er en spillertype som bare vil vokse med tillit. Syntes han var bra i går også, selv om han hadde et par veldig uheldige involveringer(pasningen etter Ujahs sjanse 45 meter bakover i banen til en skalle comes to mind) og var litt veik i enkelte dueller. En vinter med mental oppbygging og vektløfting, så tror jeg vi har en veldig solid ving. Thoresen kan talenter(faktisk), og den ene spilleren han fremhevet som et stort talent i går: Mathis Bolly.
Du har barn du også, GIF?
Umenneskelige tider de finner det for godt å stå opp til.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Uten at det egentlig trenger å bety så mye mer enn at killingen tar plassen til Mouelhi i de to siste, Bolly beholder sin plass og Tokstad får et par halvtimer for Søgård. DA er i alle fall jeg fornøyd. Bolly må simpelthen få beskjed om at vingen er hans neste år, for det er en spillertype som bare vil vokse med tillit. Syntes han var bra i går også, selv om han hadde et par veldig uheldige involveringer(pasningen etter Ujahs sjanse 45 meter bakover i banen til en skalle comes to mind) og var litt veik i enkelte dueller. En vinter med mental oppbygging og vektløfting, så tror jeg vi har en veldig solid ving. Thoresen kan talenter(faktisk), og den ene spilleren han fremhevet som et stort talent i går: Mathis Bolly.
Du har barn du også, GIF?
Umenneskelige tider de finner det for godt å stå opp til.
Egentlig helt enig med deg, det skal i bunn og grunn ikke de store rokkeringene til. Bolly bør dyrkes videre, la du merke til at han ikke skled en eneste gang i går?! Ingen tvil om at gutten har fått et bedre steg og en selvtillit. Tokstad skal gjøres om til en kantspiller, det har Berg gjort klart og etter rapportene å dømme virker det ikke til å ha forandra seg. Muligens har Henning en plan for at Tokstad og Ringstad bekler hver sin backplass i nær fremtid. Kan jo bli spennende det også.
Hva med en Sesay sentralt sammen med Nosa, tør Berg satse så ungt allerede fra neste sesong?Kommentar
-
Til og med en klanskalle som deg burde være i stand til å se at vi ble bortdømt denne gangen. Det har faktisk de fleste andre Vålerengasupportere jeg har snakka med siden i går vært enig i.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
-
La sulliken få leve i sin egen forvrengte verden, så for vi andre ta oss av virkligheten.Kommentar
-
IKAROSKommentar
-
Frispark på femmeteren? jaja...Kommentar
-
Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Bra kamp av LSK i går!
VG teller:
Sjanser 3-5
Skudd 5-11
Frispark mot 14-8
Cornere 7-6
Utenfor 7-6
Offside 2-3
Og jeg legger også merke til en velfortjent 2poenger til Tommy Skjerven!
Fotballen var fan ikke mye rettferdig i går. Imponerende scoring av Esset, herlig å se han få inn et frispark, velfortjent! Liker å se at Nosa tør skyte mer og selvom det ikke ble mål så han farligere ut på avslutningene, synd Ujah ikke får treff på sitt brasseforsøk i andre det hadde vært deilig!
Nosa BB med 7poeng iflg. VG Kippe 6.lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Moderatormelding:
Jeg har flyttet noen innlegg som omhandler Skjervens prestasjoner, utkast til brev til dommeransvarlig i NFF til denne tråden utenfor hovedforumet:
http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...t=Dommertr%E5d. Fortsett den diskusjonen der.Kommentar
-
Var deilig å endelig se fugla presse og jobbe sånn som dem gjorde i går- det er jammnen meg en stund siden sist!
De presset så høyt til tider, at søppla nesten ikke klarte å komme seg over sin egen havdel.. moro å se!
Jeg syns vi til tider overkjører tippeligaens nest beste lag, på deres hjemmebane, og vi var totaltsett det beste laget- utrolig synd vi ikke får bedre betalt!
Tommy Skjerven har fått gjennomgå endel i denne tråden, men jeg kommer virkelig ikke til å la være kritisere han av den grunn.. For en kødd!!! Er det virkelig mulig? Jeg visste på forhånd- noe jeg også sa til min kompis som så kampen med meg- at straffe(r) eller andre avgjørende dommeravgjørelser i vår favør, kunne vi bare glemme i dag!
Det er så gjennomført ræva av Skjerven når han dømmer LSK! Makan..
Ellers er jeg merkelig nok mye mindre skuffet etter dette utfallet enn jeg hadde trodd! Det var virkelig så moro å se gutta kjempe så hardt og spille så bra til tider, at selv om tapet var bitter, så sitter jeg igjen med en godfølese.. Har igjen fått trua på fortsettelsen!!Kommentar
Kommentar