Vålerengen Idretsforæning - Lillestrøm Sportsklubb, Ullevaal Lørdag 23.10 kl 17:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Mollari
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Dec 2003
    • 135

Opprinnelig skrevet av Taz
    jada, er kun dommern sin skyld at LSK tapte i dag og ingen andre. Deilig med slike unskyldninger.

At telefonnummeret til nevnte dommer får lov til å ligge ute på formuet i flere timer sier vel litt om seriøsitetsnivået her. Er det en admin her så burde det bli sletta så fort som mulig.
    Kjøss meg VIFelsker... Et sted går grensa og den krysset Søpla, Skjerven, NøFF og hele kostebinderiet i går. Møkkamannen har ikke hemmelig nummer så det spiller vel ikke noen rolle hvilke gule sider man kan finne det på?
    http://www.rb.no/lsk-magasinet/artic...art=96&serie=0

Kommentar

• Mollari
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Dec 2003
      • 135

Opprinnelig skrevet av veiron
      Jeg var en av de som sto bak garderobene den gangen og ville ta svinet, og jeg hadde stått der igjen! Den idioten fortjener juling!
      Samme her, skjelte ut en Moldesupporter som gikk rundt og gliste gjorde jeg også. Ikke mitt beste øyeblikk men jeg skylder på at Skjerven gjorde meg sinnsyk i gjerningsøyeblikket.
      http://www.rb.no/lsk-magasinet/artic...art=96&serie=0

Kommentar

• Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

jada, er kun dommern sin skyld at LSK tapte i dag og ingen andre. Deilig med slike unskyldninger.

At telefonnummeret til nevnte dommer får lov til å ligge ute på formuet i flere timer sier vel litt om seriøsitetsnivået her. Er det en admin her så burde det bli sletta så fort som mulig.
        Skal vi snakke om seriøsitetsnivået må vel NFF gå planken følrst, når man velger å sette opp en dommer med en slik historikk til å dømme en så viktig kamp med LSK involvert. Vi visste på forhånd at dette ville skje, og det gjorde det. Akkurat som at vi visste at det ville skje i Bergen, som det gjorde, og nesten hver eneste gang han har dømt oss ellers også. Nummeret skal få stå ytterst i fred fra denne moderatoren, så kan usle klansskaller få synes hva de vil. Med tanke på rettskriving og formuleringer gjetter jeg vilt på at du er fra landsbygda, for slike akademiske begavelser finner man ikke i mils omkrets på Oslos stusseligste østkant.
        Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• woody
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 374

Her er hva Skjerven sier til TV2:
          "- Jeg føler meg rimelig trygg på avgjørelsene på slutten utenom at gult til Mos skulle vært rødt. Jeg er ganske trygg på den første straffesituasjonen også, men jeg vil se den igjen før jeg uttaler meg mer om den. Har jeg tatt feil, er det for dårlig av meg, sier Skjerven."

Etter å ha sett gjennom kampen på NRK - stusser jeg veldig på at verken Scheie eller Thoresen ser at Kippe-fellingen er straffe - selv etter mange repetisjoner. Scheie er vel snart pensjonist, så det kan vel forklare at synet etterhvert svikter, men Thoresen?

En annen ting er vel at det da også er Rødt kort til Doffen ? Kippe ble vel fratatt en "opplagt scoringsmulighet" ?

Det er slitsomt å være tilhenger av et lag som (nesten) aldri får noe gratis. Særlig når gutta for en gangs skyld la ned ordentlig innsats og viste at de ville vinne. Det viste i hvert fall at det er håp . . . .
          woody

Kommentar

• Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

Dette er forferdelig å innrømme, for jeg elsker Arne, men han har mistet det. I går var han helt på viddene, og insisterte på at Ogude er fra Nicaragua(tre ganger), at kfl var enten nr.2 eller 3. bak klanen som var suverene(og implisert: vi er visst ikke i nærheten engang), en kategorisk påstand viss like jeg aldri har hørt en kommentator prestere før, som bare blir enda merkeligere med tanke på at A) det er feil, B) alle som følger med har fått med seg at klanen har tapt seg enormt de siste fem årene, C) Arne er fugl selv. Føyer man dette til at han stort sett var langt bak spillet og mente at Eriksens tackling på mos var straffe(njet, se på ballen, den endrer retning noe helt voldsomt i tacklingsøyeblikket) og ikke så at Kippe ble tatt blir rett og slett inntrykket elendig.

Fryktelig trist.
            Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

Opprinnelig skrevet av woody
              Det er slitsomt å være tilhenger av et lag som (nesten) aldri får noe gratis. Særlig når gutta for en gangs skyld la ned ordentlig innsats og viste at de ville vinne. Det viste i hvert fall at det er håp . . . .
              Er det slikt som dette man må igjennom for at LSK fortsatt skal være en somebody i norsk fotball så tar jeg det gjerne. En "all hater oss"-vinkling gjør det bare enda bedre når vi vinner kamper. Kamper som i går sementerer LSK som en viktig klubb, selv om TV2 gjør alt de kan for å dra fokus over på Branns rivaliseringer, og da spesielt den med søpla.

Etter at kampen ihvertfall er sånn halvveis fordøyd så sitter ihvertfall jeg igjen med en mye større tro på Bergs prosjekt enn før. Det er fortsatt mye man river seg i håret av, men samtidig var det så mye i spillet i går som var oppløftende. Denne gangen ble vi imidlertid vanvittig hardt straffa for de personlige feila som er der i hver kamp uansett. Pluss en dommer involvert som vi veit aldri gir oss tvilen til gode.

Er ikke tvil i min sjel om at Nosas utspill i media har fått følger, kan ikke huske sist det ble sendt så få snøballer fra bakerste ledd, man gnidde seg i øynene etterhvert som kampen skred frem. Nå mener jeg dette tapet bør få Berg til å tenke mer fremtid enn plassering og la det skinne igjennom i startelleverne både på første- og andrelag i deres to siste kamper.

Kommentar

• Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

Uten at det egentlig trenger å bety så mye mer enn at killingen tar plassen til Mouelhi i de to siste, Bolly beholder sin plass og Tokstad får et par halvtimer for Søgård. DA er i alle fall jeg fornøyd. Bolly må simpelthen få beskjed om at vingen er hans neste år, for det er en spillertype som bare vil vokse med tillit. Syntes han var bra i går også, selv om han hadde et par veldig uheldige involveringer(pasningen etter Ujahs sjanse 45 meter bakover i banen til en skalle comes to mind) og var litt veik i enkelte dueller. En vinter med mental oppbygging og vektløfting, så tror jeg vi har en veldig solid ving. Thoresen kan talenter(faktisk), og den ene spilleren han fremhevet som et stort talent i går: Mathis Bolly.

Du har barn du også, GIF?

Umenneskelige tider de finner det for godt å stå opp til.
                Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

Opprinnelig skrevet av Grusom B
                  Uten at det egentlig trenger å bety så mye mer enn at killingen tar plassen til Mouelhi i de to siste, Bolly beholder sin plass og Tokstad får et par halvtimer for Søgård. DA er i alle fall jeg fornøyd. Bolly må simpelthen få beskjed om at vingen er hans neste år, for det er en spillertype som bare vil vokse med tillit. Syntes han var bra i går også, selv om han hadde et par veldig uheldige involveringer(pasningen etter Ujahs sjanse 45 meter bakover i banen til en skalle comes to mind) og var litt veik i enkelte dueller. En vinter med mental oppbygging og vektløfting, så tror jeg vi har en veldig solid ving. Thoresen kan talenter(faktisk), og den ene spilleren han fremhevet som et stort talent i går: Mathis Bolly.

Du har barn du også, GIF?

Umenneskelige tider de finner det for godt å stå opp til.
                  Hehe ja, har skrikerunger sjæl. De gjør meg ihvertfall midlertidig til en større sofasupporter enn jeg ønsker, men det ble da en Åråsentur igjen forrige helg i det minste. De får ihvertfall ikke en sjanse til å havne i klørne på søpla, som så mange andre stakkars sjeler i denne dalen.

Egentlig helt enig med deg, det skal i bunn og grunn ikke de store rokkeringene til. Bolly bør dyrkes videre, la du merke til at han ikke skled en eneste gang i går?! Ingen tvil om at gutten har fått et bedre steg og en selvtillit. Tokstad skal gjøres om til en kantspiller, det har Berg gjort klart og etter rapportene å dømme virker det ikke til å ha forandra seg. Muligens har Henning en plan for at Tokstad og Ringstad bekler hver sin backplass i nær fremtid. Kan jo bli spennende det også.

Hva med en Sesay sentralt sammen med Nosa, tør Berg satse så ungt allerede fra neste sesong?

Kommentar

• Stray Cat
                    Moderator
                    • Aug 2008
                    • 5918

Til og med en klanskalle som deg burde være i stand til å se at vi ble bortdømt denne gangen. Det har faktisk de fleste andre Vålerengasupportere jeg har snakka med siden i går vært enig i.
                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• Percy Nilegård
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 5146

Ikke hold pusten...
                      "Alltid blodsprengt"!
                      Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                        Til og med en klanskalle som deg burde være i stand til å se at vi ble bortdømt denne gangen. Det har faktisk de fleste andre Vålerengasupportere jeg har snakka med siden i går vært enig i.
                        La sulliken få leve i sin egen forvrengte verden, så for vi andre ta oss av virkligheten.

Kommentar

• Sjanten
                          Juniormedlem
                          Ferskenpels
                          • Aug 2010
                          • 4

Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                          Taklingen på Kippe var forøvrig frispark, og ikke straffe.

http://twitpic.com/308rmb
                          IKAROS

Kommentar

• thomasg
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Nov 2003
                            • 122

Opprinnelig skrevet av Sjanten

Frispark på femmeteren? jaja...

Kommentar

• Sjanten
                              Juniormedlem
                              Ferskenpels
                              • Aug 2010
                              • 4

Opprinnelig skrevet av thomasg
                              Frispark på femmeteren? jaja...
                              Hehe. My bad. Det var den andre straffesituasjonen.
                              IKAROS

Kommentar

• thomasg
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Nov 2003
                                • 122

Fellinga på Kippe er ikke bare straffe, men også rødt kort... så det fikk ganske store konsekvenser for kampen at Skjerven ikke dømte der

Kommentar

• Grusom B
                                  Generalissimo Bellisimo
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6248

Opprinnelig skrevet av Sjanten

Kjakan, det har fuck all å si all den tid dere aldri hadde fått målet dere fikk om det ikke var for at det ikke ble blåst i den situasjonen.
                                  Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• merch
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2007
                                    • 938

Bra kamp av LSK i går!

VG teller:
                                    Sjanser 3-5
                                    Skudd 5-11
                                    Frispark mot 14-8
                                    Cornere 7-6
                                    Utenfor 7-6
                                    Offside 2-3

Og jeg legger også merke til en velfortjent 2poenger til Tommy Skjerven!

Fotballen var fan ikke mye rettferdig i går. Imponerende scoring av Esset, herlig å se han få inn et frispark, velfortjent! Liker å se at Nosa tør skyte mer og selvom det ikke ble mål så han farligere ut på avslutningene, synd Ujah ikke får treff på sitt brasseforsøk i andre det hadde vært deilig!

Nosa BB med 7poeng iflg. VG Kippe 6.
                                    lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                                    sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

Kommentar

• RSP
                                      Moderator
                                      • Aug 2004
                                      • 10498

Opprinnelig skrevet av merch
                                      Nosa BB med 7poeng iflg. VG Kippe 6.
                                      Også Aftenposten gir Nosa som BB:
                                      Drivende god og styrte midtbanen i nesten hele kampen.

Kommentar

• RSP
                                        Moderator
                                        • Aug 2004
                                        • 10498

Moderatormelding:
                                        Jeg har flyttet noen innlegg som omhandler Skjervens prestasjoner, utkast til brev til dommeransvarlig i NFF til denne tråden utenfor hovedforumet:
                                        http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...t=Dommertr%E5d. Fortsett den diskusjonen der.

Kommentar

• WenZ
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Oct 2008
                                          • 107

Var deilig å endelig se fugla presse og jobbe sånn som dem gjorde i går- det er jammnen meg en stund siden sist!

De presset så høyt til tider, at søppla nesten ikke klarte å komme seg over sin egen havdel.. moro å se!

Jeg syns vi til tider overkjører tippeligaens nest beste lag, på deres hjemmebane, og vi var totaltsett det beste laget- utrolig synd vi ikke får bedre betalt!

Tommy Skjerven har fått gjennomgå endel i denne tråden, men jeg kommer virkelig ikke til å la være kritisere han av den grunn.. For en kødd!!! Er det virkelig mulig? Jeg visste på forhånd- noe jeg også sa til min kompis som så kampen med meg- at straffe(r) eller andre avgjørende dommeravgjørelser i vår favør, kunne vi bare glemme i dag!

Det er så gjennomført ræva av Skjerven når han dømmer LSK! Makan..

Ellers er jeg merkelig nok mye mindre skuffet etter dette utfallet enn jeg hadde trodd! Det var virkelig så moro å se gutta kjempe så hardt og spille så bra til tider, at selv om tapet var bitter, så sitter jeg igjen med en godfølese.. Har igjen fått trua på fortsettelsen!!

Kommentar

Working...