Vålerengen Idretsforæning - Lillestrøm Sportsklubb, Ullevaal Lørdag 23.10 kl 17:00
Collapse
X
-
Andre gang denne sesongen at vi dominerer mot Søpla, men blir felt av personlige feil og manglende effektivitet. hadde Vålerenga noe mer å komme med enn de to måla idag? kommer ikke på én eneste sjanse utenom målene. de er så jævlig på flytbølgen at det blir kvalmt!
Skjerven har andre her allerede sagt nok om.Kommentar
-
En ting er personlige feil, men hvor mange ganger skal vi felles av dommere? Jeg veit faen ikke om andre lag som opplever lignende. Når en spiller dytter eller slår skal de for faen få rødt kort, det har jo til og med Skjerven sagt selv (Kiko mot Stabæk).Kommentar
-
Dommer kan brenne i helvete, han var banens dårligste... Fy faen er skuffa etter en god kamp men sitter med null...Kommentar
-
Vi har erkefienden på gaffelen, men gjør ikke engang et forsøk på å gå for seier. DET svir aller mest!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Nja.. Syns da vi var ganske aggressive etter scoringen, og hadde bla en stor mulighet med Ujah. På det tidspunktet øynet jeg faktisk seier. Men siste 5 min inkl overtid var slappe og da taper vi. (pluss at det jævla møkkalaget har noe så inn i helvetes mye flaks også da...)Kommentar
-
Ser noen klare punkter på som bidrar at vi taper.
- Vålerenga er i flytsonen og har vært det lenge, noe du ser når de klarer å score på det absolutt lille de skaper.
- Hirschfeldt hadde virkelig dagen, noe som igjen er tegn på et lag i flytsonen.
- Dommern sier seg selv, elendig.
Skremmende lik kampen ifjor bare motsatt, hvor keepern dems stopper alt og de scorer på slutten.
Men lyspunktet er at vi spiller bra fotball, slutt med håpløse langpasninger, bra possession, vi mangler bare effektiviteten foran mål. Fortetter vi med dette spillet her ser jeg ingen grunn for at ikke vi kjemper i toppen neste år.
Vi styrte store deler av kampen mot det laget som tar sølv, og på bortebane.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Heldigvis var også undertegnede en av de som annonserte dette før kampen:
Heller det. Tar jeg ikke feil er Skjerven den som har kostet oss mest poeng.
Var vel et klokt hode her som lagde en statistikk i fjor eller noe om dommere og poeng.
Nå er jeg ikke de som pleier å skylde på dommer, men Skjerven er for jævlig. Med eller uten forkledning.
Skjerven og NFF må gå!Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Idag taper vi for et lag som har to baller på mål og scorer på begge. Det faktum overskygger en dommer vi uansett veit hva vi får, eller rettere sagt ikke får av. Vi har initiativet mot slutten, men så kommer den fordømte utligninga som gir en mental kollaps blant alle i LSK, på og utenfor banen.
Vi har erkefienden på gaffelen, men gjør ikke engang et forsøk på å gå for seier. DET svir aller mest!
Ok vi kan drite i dommeren men da står vi igjen med en åv årets beste prestasjoner spillemessig. Forskjellen på disse to lagene er minimal og det lover godt for fremtiden.
Dessuten har jeg forstått at mange her har vært likegyldig den siste tiden.
Kanskje godt for dere å kjenne hvor likegyldige dere egentlig er.Kommentar
-
Jeg gidder ikke å henge meg opp i dommeren i dag. Tvert i mot gleder jeg meg heller over at vi spiller en overraskende god kamp, og er helt på høyde med Vålerenga.
Mange gode spillere i dag, men spesielt gleder det meg å se hvilken enorm innstas BBS legger ned. Det er ikke få meter den gutten løper i dag.
Med litt mer muskler på Bolly, mer erfaring for Ujah og BBS - og skuddtrening gjennom vinteren for Nosa og Søgård, så tror jeg dette kan bli bra til neste sesongKommentar
-
Du må virkelig ha inntatt litt for mye tidlig på lørdagskvelden.
Ok vi kan drite i dommeren men da står vi igjen med en åv årets beste prestasjoner spillemessig. Forskjellen på disse to lagene er minimal og det lover godt for fremtiden.
Dessuten har jeg forstått at mange her har vært likegyldig den siste tiden.
Kanskje godt for dere å kjenne hvor likegyldige dere egentlig er.
Denne kampen skrek etter flere LSK'ere med større individuelle ferdigheter, men vi tør altså ikke ta sjansen. Forholdene var ypperlige for en frisk Fredrik, bare en god involvering kunne vippet kampen til vår fordel. Så kan Berg snakke så mye om ørsmå marginer som han bare vil, statistikken og poengfangsten viser at han ikke gir rom for at pendelen oftere kan vippe over på vår side.Kommentar
-
Jeg kommer til å forfatte et brev til NFF som blant annet skal inneholde statistikken og flere referanser til kamper avgjort av Skjerven. Jeg kommer så til å gjøre et forsøk på å samle inn underskrifter, for så å naturlig nok sende det inn. Skjerven skal ha dømt sin siste kamp med oss nå. Hver eneste kamp han er involvert i har han en negativ innvirkning på kampresultatet i vår disfavør, og nå(eller strengt tatt for LENGE siden) er det rett og slett for mye. Det er mulig det er underbevist, men det er hevet over enhver tvil at Skjerven ikke dømmer objektivt når vi er på banen.
Kudos til gutta som var suverent bedre enn Norges beste lag de siste seks månedene.
Hvorfor er det aldri landslagspause når man har fotball så langt opp i halsen at man har mest lyst til å blåse huet av seg?Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
God kamp. Ser at gutta kjemper. Enklere å svelge tapet da. Nosa er god. Kippe er konge. Kjenner troen på 2011 er litt på vei tilbake
Med en ok dommer tror jeg vi hadde vunnet kampen, da Enga hadde spilt med 10 mann i store deler av kampen, og avsluttet med 903.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
Med en så god bortekamp mot søpla, så blir det fornying av sesongkort. Vi blei bortdømt, rett og slett. Det tror jeg alle som så kampen er enig i.
Tror mye ligger til rette for en god 2011. Nosa, Ujah, BBS, og en Bolly som har kapret den vanskelige venstrekanten.
Kan for øvrig legge til at jeg satte veldig pris på Bolly sin gest når han gikk forbi oss på ullevål. Bolly er LSK gutt..
Skjerven kan umulig få lov til å fortsette å dømme på topp etter dette? Hvordan kan det være greit å dytte to LSK spillere og få gult, mens Mohueli får direkte rødt for noe som var ingenting?
Og ja, enig i at man kunne byttet innpå noen på slutten. F.eks. Sundgot (god på hue), og Fredrik.
Uansett, jeg klarer ikke å bli så forbanna som jeg pleier da jeg rett og slett synes vi spilte ut søpla, samtidig som vi helt klart sang ut ullevål...Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Da var vi hjemme igjen, etter en "lang" tur hjem igjen.
Synes spillerne og KFL kan klappe seg selv på skulderen å si att vi prøvde og gjorde allt vi kunne for å vinne kampen på banen og tribunen.
Jeg mener vi seiret på begge steder, selv om ikke resultatet tilsier det.
Så igjen, bra kamp folkens, men desverre så beviser denne kampen att fotball ikke er rettferdig.Kommentar
Kommentar