Kampen i dag, kombinert med førsteomgangen mot Brann, ga meg tilbake troen på at vi faktisk kan ha noe på gang. At noen klager på Henning Berg i dag synes jeg er meningsløst. Vi tapte pga dommerfeil og to personlige feil, og det ville vært merkelig å bytte ut spissene på en dag der begge bidrar masse positivt. Skyld på de som gjør feilene, og ikke treneren. Jeg mener ikke at han ikke fortjener kritikk generelt, men la for faen det ligge i dag.
Vålerengen Idretsforæning - Lillestrøm Sportsklubb, Ullevaal Lørdag 23.10 kl 17:00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Må bare hive meg på bølgen av de som vil se Skjerven brenne i Helvete. Vi gjør en veldig bra match, skaper masse sjanser og slipper til veldig få. Mener faktisk også at Søgård var banens beste i dag! Satte nærmest livet på spill i opp til flere dueller. Er sånn det skal værra. Spesielt i dag, men også ellers.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Som Skjerven-statistiker kan jeg oppdatere med at statistikken siden 2008 er 1-3-5.
Han får trøste seg med at 99,9 % av KFL uansett vil tilgi han.En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Jada. Småbarnsfar og lærer, dere!Last edited by Grusom B; 23.10.2010, 20:17. Begrunnelse: Fy faen så flaut. Orddelingsfeil. Colour me retarded.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Det skal vel være lovlig sålenge han ikke starter en kamp på høyere nivå før han spiller rekrutt. Mener det er fullt lovlig i dette tilfelle.
Må bare hive meg på bølgen av de som vil se Skjerven brenne i Helvete. Vi gjør en veldig bra match, skaper masse sjanser og slipper til veldig få. Mener faktisk også at Søgård var banens beste i dag! Satte nærmest livet på spill i opp til flere dueller. Er sånn det skal værra. Spesielt i dag, men også ellers.Kommentar
-
De 84 siste kampene har vi tatt i snitt 1,24 poeng per kamp.
På de 9 kampene Skjerven har dømt har vi tatt 0,67 poeng per kamp.
EDIT:
For å ta prosent seier - uavgjort - tap:
Totalt: 29,8% - 34,5% - 35,7%
Skjerven: 11,1% - 33,3% - 55,6%
Møkkamann.Kommentar
-
Jeg blir veldig provosert når Skjerven står og smiler på TV2 og sier at han kan ha tatt feil, tydelig at han har noe imot Lsk.
Uansett skal vi være stolt av laget. De gjorde alt for å denge apegjengen og hadde fortjent 3poeng, herlig innsats og et lokaloppgjør verdig!Kommentar
-
Hvilke andre kamper har han gitt oss en kampavgjørende ufordel?03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
Brann er vel den eneste andre kampen han har dømt oss i år, og der snøt han oss for seier fem minutter, eller hva faen det nå var, på overtid ved å gi et frispark for ingenting etter at Brann hadde sparket oss av banen hele kampen uten konsekvens. Men uansett hva som har skjedd i år har dette foregått over svært mange år, og det skjer nesten ikke at han faktisk gir oss fordeler i tvilstilfeller. Så tidlig som i 97(mener å ha sett andre påstå 99, men jeg kan ikke forstå at det kan ha vøri så seint) ødela han egenhendig en kamp mot Molde, som resulterte i at mellom 2 og 400 kanaris stod igjen etter kampen for å ta svinet. Synd vi mislyktes, bare én simpen lusing ville garantert at han aldri hadde kunnet dømme oss igjen.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Så innihæ...te surt.Bra kamp av gutta, hjemmelaget som spiller kampa sine på vestkanten, fikk jo ikke til noe omtrent.
Skjerven er sikker fornøyd, han fikk jo fiksa seier til enga. Bra NFF, kvalitet i rekkene der! Sullikgjeng.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Brann er vel den eneste andre kampen han har dømt oss i år, og der snøt han oss for seier fem minutter, eller hva faen det nå var, på overtid ved å gi et frispark for ingenting etter at Brann hadde sparket oss av banen hele kampen uten konsekvens. Men uansett hva som har skjedd i år har dette foregått over svært mange år, og det skjer nesten ikke at han faktisk gir oss fordeler i tvilstilfeller. Så tidlig som i 97(mener å ha sett andre påstå 99, men jeg kan ikke forstå at det kan ha vøri så seint) ødela han egenhendig en kamp mot Molde, som resulterte i at mellom 2 og 400 kanaris stod igjen etter kampen for å ta svinet. Synd vi mislyktes, bare én simpen lusing ville garantert at han aldri hadde kunnet dømme oss igjen.Kommentar
-
Ok, siden jeg er litt for glad i statistikk har jeg kombinert tallene til Mollari med statistikken min tidligere. Jeg har ikke kontrollert noen av tallene oppgitt av Mollari eller Heidar (Skjerven siden 2008).
1996-2010
Tommy Skjerven (35 kamper):
Kode:Seire uavgjorte tap 8 7 20 22,9% 20,0% 57,1% Poeng per kamp: 31/35 = 0,89
Andre dommere (335 kamper):
Kode:Seire uavgjorte tap 143 93 99 42,7% 27,8% 29,6% Poeng per kamp: 522/335 = 1,56
Kommentar
-
Da har jeg send følgende melding til Skjerven... . Hei bare lurer på hva du har i mot Lsk ,du har nå dømt oss i over 30 kamper og poeng snittet med deg som dommer er laaang lavere en med andre dommere ,Håper du sitter med en flau smak i kjeften nå og at du aldrig noensine dømmer oss igjen og at vi aldrig møtes.............Last edited by Rønnern; 24.10.2010, 09:31.Kommentar
Kommentar