Vålerengen Idretsforæning - Lillestrøm Sportsklubb, Ullevaal Lørdag 23.10 kl 17:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Geirfugl
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 561

Kampen i dag, kombinert med førsteomgangen mot Brann, ga meg tilbake troen på at vi faktisk kan ha noe på gang. At noen klager på Henning Berg i dag synes jeg er meningsløst. Vi tapte pga dommerfeil og to personlige feil, og det ville vært merkelig å bytte ut spissene på en dag der begge bidrar masse positivt. Skyld på de som gjør feilene, og ikke treneren. Jeg mener ikke at han ikke fortjener kritikk generelt, men la for faen det ligge i dag.

Kommentar

• skotten
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 1794

Opprinnelig skrevet av Grusom B
      Er det egentlig lov å spille to kamper for samme klubb på én dag? Hvis det ikke er lov er jeg gladelig smålig nok til å fryde meg over en levert klage.
      Tror dessverre dette er fullt lovlig så lenge han ikke spiller fra start i begge matchene.

Kommentar

• Oddis
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2006
        • 2744

Opprinnelig skrevet av skotten
        Tror dessverre dette er fullt lovlig så lenge han ikke spiller fra start i begge matchene.
        Det skal vel være lovlig sålenge han ikke starter en kamp på høyere nivå før han spiller rekrutt. Mener det er fullt lovlig i dette tilfelle.

Må bare hive meg på bølgen av de som vil se Skjerven brenne i Helvete. Vi gjør en veldig bra match, skaper masse sjanser og slipper til veldig få. Mener faktisk også at Søgård var banens beste i dag! Satte nærmest livet på spill i opp til flere dueller. Er sånn det skal værra. Spesielt i dag, men også ellers.
        Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

Kommentar

• Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

Høyst sannsynlig, men i rettferdighetens navn burde man ta en hasteavgjørelse som gjør det ulovlig.
          Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• heidar
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2131

Som Skjerven-statistiker kan jeg oppdatere med at statistikken siden 2008 er 1-3-5.

Han får trøste seg med at 99,9 % av KFL uansett vil tilgi han.
            En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

Opprinnelig skrevet av heidar
              Som Skjerven-statistiker kan jeg oppdatere med at statistikken siden 2008 er 1-3-5.

Tilgi??? Mulig du er veldig clever ett eller annet sted her, men jeg ser det ikke. Tommy Skjerven er skyhøyt på hatlista mi, og der forblir han til han er dau. Da skal jeg pisse på grava hans og spørre hvorfor han ikke blåser på "regelbruddet" mitt.

Jada. Småbarnsfar og lærer, dere!
              Last edited by Grusom B; 23.10.2010, 20:17. Begrunnelse: Fy faen så flaut. Orddelingsfeil. Colour me retarded.
              Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Stan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2006
                • 1094

Opprinnelig skrevet av Oddis
                Det skal vel være lovlig sålenge han ikke starter en kamp på høyere nivå før han spiller rekrutt. Mener det er fullt lovlig i dette tilfelle.

Må bare hive meg på bølgen av de som vil se Skjerven brenne i Helvete. Vi gjør en veldig bra match, skaper masse sjanser og slipper til veldig få. Mener faktisk også at Søgård var banens beste i dag! Satte nærmest livet på spill i opp til flere dueller. Er sånn det skal værra. Spesielt i dag, men også ellers.
                Espen Søgård, Espen Søgard og atter Espen Søgård! Sorry folkens, jeg er ikke ute etter å skaffe meg uvenner. men jeg er for faen ikke enig i all denne cred. til Espen Søgård. Han har hatt noen fantastiske år, ja. Men per dags dato ser jeg ikke annet enn en middelmådig 2.div spiller. Med han på def. Midtbane i laget, er å sammenligne med en posche i 100 kmt med håndbrekket på. Vi har et stort problem med å fylle venstrekanten, men sentralt def.midtbane er problemet adskillig større. Jeg tror og håper det er det første HB og co korrigerer i 2011.

Kommentar

• Hexaphim
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 2819

Opprinnelig skrevet av heidar

Inkluderer dette 2008-sesongen? I så fall har vi siden 2008 en tapsprosent på 35,7% totalt og 55,6% med Skjerven som dommer.
                  De 84 siste kampene har vi tatt i snitt 1,24 poeng per kamp.
                  På de 9 kampene Skjerven har dømt har vi tatt 0,67 poeng per kamp.

EDIT:
                  For å ta prosent seier - uavgjort - tap:
                  Totalt: 29,8% - 34,5% - 35,7%
                  Skjerven: 11,1% - 33,3% - 55,6%
                  Møkkamann.

Kommentar

• Hexaphim
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 2819

Merk også at jeg ikke har skilt ut Skjerven sine kamper fra resten av dommerne.

Gjør vi det blir det enda litt styggere:
                    Andre dommere: 32,0% - 34,7% - 33,3%

Kommentar

• dollyholly
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2007
                      • 965

Jeg blir veldig provosert når Skjerven står og smiler på TV2 og sier at han kan ha tatt feil, tydelig at han har noe imot Lsk.

Uansett skal vi være stolt av laget. De gjorde alt for å denge apegjengen og hadde fortjent 3poeng, herlig innsats og et lokaloppgjør verdig!

Kommentar

• LSK N/B
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 830

Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                        Merk også at jeg ikke har skilt ut Skjerven sine kamper fra resten av dommerne.

Gjør vi det blir det enda litt styggere:
                        Andre dommere: 32,0% - 34,7% - 33,3%
                        Mange kamper er dette, over tidsrom? Dette ser ikke bra ut.
                        Hvilke andre kamper har han gitt oss en kampavgjørende ufordel?
                        03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

Nei til NFF!

Kommentar

• Hexaphim
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 2819

Dette er bare fra og med 2008-sesongen.

Kommentar

• Grusom B
                            Generalissimo Bellisimo
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6248

Brann er vel den eneste andre kampen han har dømt oss i år, og der snøt han oss for seier fem minutter, eller hva faen det nå var, på overtid ved å gi et frispark for ingenting etter at Brann hadde sparket oss av banen hele kampen uten konsekvens. Men uansett hva som har skjedd i år har dette foregått over svært mange år, og det skjer nesten ikke at han faktisk gir oss fordeler i tvilstilfeller. Så tidlig som i 97(mener å ha sett andre påstå 99, men jeg kan ikke forstå at det kan ha vøri så seint) ødela han egenhendig en kamp mot Molde, som resulterte i at mellom 2 og 400 kanaris stod igjen etter kampen for å ta svinet. Synd vi mislyktes, bare én simpen lusing ville garantert at han aldri hadde kunnet dømme oss igjen.
                            Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Stan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2006
                              • 1094

Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                              Dette er bare fra og med 2008-sesongen.
                              Hadde jo vært toppen av ironi dersom Skjerven ble satt opp som dommer når vi reiser til Fosshaugane neste år.

Kommentar

• Grusom B
                                Generalissimo Bellisimo
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6248

Opprinnelig skrevet av Stan
                                Hadde jo vært toppen av ironi dersom Skjerven ble satt opp som dommer når vi reiser til Fosshaugane neste år.
                                Eller toppen av NFF-logikk.
                                Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• mooph
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 1496

Så innihæ...te surt.Bra kamp av gutta, hjemmelaget som spiller kampa sine på vestkanten, fikk jo ikke til noe omtrent.
                                  Skjerven er sikker fornøyd, han fikk jo fiksa seier til enga. Bra NFF, kvalitet i rekkene der! Sullikgjeng.
                                  Fugla mot nye høyder

Kommentar

• skotten
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 1794

Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                    Brann er vel den eneste andre kampen han har dømt oss i år, og der snøt han oss for seier fem minutter, eller hva faen det nå var, på overtid ved å gi et frispark for ingenting etter at Brann hadde sparket oss av banen hele kampen uten konsekvens. Men uansett hva som har skjedd i år har dette foregått over svært mange år, og det skjer nesten ikke at han faktisk gir oss fordeler i tvilstilfeller. Så tidlig som i 97(mener å ha sett andre påstå 99, men jeg kan ikke forstå at det kan ha vøri så seint) ødela han egenhendig en kamp mot Molde, som resulterte i at mellom 2 og 400 kanaris stod igjen etter kampen for å ta svinet. Synd vi mislyktes, bare én simpen lusing ville garantert at han aldri hadde kunnet dømme oss igjen.
                                    Kampen mot Molde han ødela var i 99, det er ikke noe å diskutere. Vil skyte inn at i Bergen i år ble ikke alle byttene brukt - og det hadde ikke vært avbrudd i spillet å snakke om i 2. omgang. Dette i tillegg til, som du helt riktig påpeker ga Brann feilaktig ilagt frispark lenge etter at han egentlig skulle ha blåst av kampen. Gjennomført møkkamann!

Kommentar

• Hexaphim
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 2819

Ok, siden jeg er litt for glad i statistikk har jeg kombinert tallene til Mollari med statistikken min tidligere. Jeg har ikke kontrollert noen av tallene oppgitt av Mollari eller Heidar (Skjerven siden 2008).

1996-2010

Tommy Skjerven (35 kamper):
                                      Kode:
                                      Seire   uavgjorte   tap
                                        8        7        20
                                      22,9%    20,0%     57,1%

Poeng per kamp: 31/35 = 0,89

Andre dommere (335 kamper):
                                      Kode:
                                      Seire   uavgjorte   tap
                                       143       93       99
                                      42,7%    27,8%     29,6%

Poeng per kamp: 522/335 = 1,56
                                      Det får holde for i kveld, men jeg vil igjen understreke at tallene ikke er spesielt kvalitetssikret.

Kommentar

• skotten
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 1794

Enda godt vi ikke har 335 kamper med Skjerven da...

Kommentar

• tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

Da har jeg send følgende melding til Skjerven... . Hei bare lurer på hva du har i mot Lsk ,du har nå dømt oss i over 30 kamper og poeng snittet med deg som dommer er laaang lavere en med andre dommere ,Håper du sitter med en flau smak i kjeften nå og at du aldrig noensine dømmer oss igjen og at vi aldrig møtes.............
                                          Last edited by Rønnern; 24.10.2010, 09:31.

Kommentar

Working...