Vålerengen Idretsforæning - Lillestrøm Sportsklubb, Ullevaal Lørdag 23.10 kl 17:00
Collapse
X
-
Da har jeg send følgende melding til Skjerven . Hei bare lurer på hva du har i mot Lsk ,du har nå dømt oss i over 30 kamper og poeng snittet med deg som dommer er laaang lavere en med andre dommere ,Håper du sitter med en flau smak i kjeften nå og at du aldrig noensine dømmer oss igjen og at vi aldrig møtes.............
Husker vi skulle kvitte oss med Hareide som landslagstrener. Ikke få telefoner som gikk til Kålfjord, Hareide m/familie osv. Det var tider det...Last edited by Rønnern; 24.10.2010, 09:32.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
For min del, er yrkesstolthet en meget viktig faktor sammen med at jeg aldri går på akkord med etiske rettningslinjer for yrket. Jeg må hvert år igjennom minst syv timer med etikk for å "minnes" på dette og diskutere moralske og etiske dilemmaer med andre i bransjen. Gjennom skolen, kollegaer og disse kursene for vi et eieforhold til dette og vi blir beviste i utøvelsen av yrket.
Jeg skal banne på at Skjerven aldri noen sinne har tygd på ord som moral, etiske dilemmaer eller yrkesstolthet. Og det er synd! Viser i grunn hvor kort NøFF har kommet i sin jobb med dommerene. Jeg hadde funnet en annen hobby hadde jeg ikke hatt et bedre og mer ansvarsfult forhold til min.Kommentar
-
Han tar ikke telefonen.:???:Kommentar
-
Men Wikipedia profilen hans har tydeligvis noen endret litt på:
Kommentar
-
Etter å ha fått tatt en titt på kampen i fred og ro, så vil jeg bare fortelle att skjerven er meget uønsket på Åråsen. Hvis skjerven er så uheldig å bli satt opp som dommer på Åråsen så er det best han varmer opp alle andre steder enn foran felt O på ss. Jeg tar ikke ansvar for det som vil skje da jeg var bevistløs i gjerningsøyeblikket. NFF og skjerven er herved advart.
Skjerven, dra til helvete. Håper du brekker beinet flere steder og aldri for dømme en fotballkamp igjen. MØKKAMANN.Kommentar
-
Det er jo åpenbart hva som må gjøres! Fingrene krysses for at Skjerven settes opp som dommer på Åråsen i nær fremtid. Ingenting er mer skremmende for en stakkars konsulent enn noen hundre gule som vil gi han grisebank. Ja til poilitieskorte til Skjerven.
Nå er det bare å finne frem Bøffelbergets vakreste sider og gå til kopimaksinen.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Har du snakka med Yngve Hallen tidliger? Kanskje du kan presentere det for hanKommentar
-
Ja, bare kom med han, men jeg kan satse 1000 kr på att han ikke starter å dømme kampen, det skal jeg sørge for. Skal ta springfart og ta en tofots takling i knærne på den dritten under oppvarminga.Kommentar
-
Nesten så jeg håper Skjerven skal dømme på Åråsen på søndagKommentar
-
Da har jeg send følgende melding til Skjerven . Hei bare lurer på hva du har i mot Lsk ,du har nå dømt oss i over 30 kamper og poeng snittet med deg som dommer er laaang lavere en med andre dommere ,Håper du sitter med en flau smak i kjeften nå og at du aldrig noensine dømmer oss igjen og at vi aldrig møtes.............Last edited by Rønnern; 24.10.2010, 09:32.Kommentar
-
Hva skal man si da? Etter å ha drukket fra meg skuffelsen, sitter jeg igjen med den gode følelsen av et lag som spilte en god kamp og en tribune som gjorde all den jobben den kunne gjøre. Det er faktisk lenge siden jeg har kunnet si det samme om laget. Det vi ikke hadde i dag, var avsluttere.
Men det er uansett håpløst når enga har tolv mann på banen i dag og den ene er dommer. Kan vi ikke bare la mannen for fremtiden sette resultatet først som sist, så slipper sytten tusen mennesker å bivåne det? Og betale for det!For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
Selv om Skjerven blir eldre, holder han seg "bra":
Dette viste vi dessverre på forhånd...Kommentar
-
Selv om Skjerven blir eldre, holder han seg "bra":
Dette viste vi dessverre på forhånd...Kommentar
-
Hehe.. noen har vært inne på Wiki nå:
Kommentar
-
Nå må det vel snart nærme seg punktet hvor Skjerven ikke kan dømme oss grunnet at det er en sikkerhetsrisiko?
Synd vi ikke brukte resten av byttene, tydelig at noen av gutta ble litt slitne etterhvert. Skulle like å sett Fredrik istedenfor Edwin, Erling inn for kiko og Dahm inn for Pedersen eller Espen. MEN, som jeg stadig oftere merker, det er ikke jeg som får lov til å besteme byttene*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
jada, er kun dommern sin skyld at LSK tapte i dag og ingen andre. Deilig med slike unskyldninger.
At telefonnummeret til nevnte dommer får lov til å ligge ute på formuet i flere timer sier vel litt om seriøsitetsnivået her. Er det en admin her så burde det bli sletta så fort som mulig.Kommentar
Kommentar