Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
med seier her, lukter det tom 3 plass, når man ser på hva Tromsø har igjen...
Men der jinxa jeg det sikkert
Jeg tenkte faktisk på det i går, og vurderte hvorvidt jeg skulle poste noe om det her. Så tenkte jeg at det sikkert ville ha jinxa hele greia, så jeg dreit i det. Nå ödela du hele dritten. Det hadde garantert skjedd dersom ingen hadde nevnt det.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Uansett håper jeg Råneren spiller på lørdag.
Han har et ekstra gir mot VIF, og kjemper til krampa tar ham.
Bare han unngår kort.
Kampbildet blir trolig vif men ballen mye og LSK som kan komme på kontringer.
Eller som i fjor VIF dominans i 90 min og kippe scorer på overtid.
Akkurat mot Enga, driter jeg i hvor mange gule kort vi får og hvem som får de. Sålenge det ikke blir rødt selvsagt. Jeg vil se Søpla-spellera blø og grine seg ut av banen etter vi er ferdig med dem. Jeg vil se seier, og jeg vil se Søppel som har dritvondt i alle muskler og ledd etter kampen. Hvordan det skjer legger jeg meg ikke oppi.
Vi vet jo at sterkt hat mot ett lag kan gi ekstra krefter og mane til storhet, slik som f.eks. Sørgård. Få løper mer enn han i disse kampene.
Så da kaster jeg en liten brannfakkel inn her..hva med Dahm?
Mulig han hater LSK, men han hater ihvertfall VIF mer enn noen annen klubb i Norge. Så kanskje det er duket for dahmmen? Og kan det å spille på sin gamle hjemmebane være med på å dra frem de gode prestasjonene? Og muligheten til å vise oss at han ihvertfall gir 100% for klubben han er ansatt i.
Kiko setter jeg på kant fordi jeg rett og slett tror Knudtzon blir for lett i denne kampen. Og da mener jeg lett i bokstavelig form. Spiller Bolly som mot Brann så har vi endelig funnet en løsning på venstrekant problematikken.
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*
Henning Berg stiller med samme lag som sist, garantert.
Personlig skulle jeg ønske han var så tøff at han satset enda mer fremover, inn med Fredrik på kant.
Er bare RævBK som har tapt færre kamper enn oss i år. Søpla og TIL er sammen med oss de eneste som bare har tapt 6 kamper, og TIL har vi allerede harvet over hjemme. Oslos skam bør bli neste offer.
Er bare RævBK som har tapt færre kamper enn oss i år. Søpla og TIL er sammen med oss de eneste som bare har tapt 6 kamper, og TIL har vi allerede harvet over hjemme. Oslos skam bør bli neste offer.
Det skjer ikke, dere blir pissa på igjen. Detta er vel tredje året på rad.
God bedring.
Ganske så sikker på at Vålerenga avgir poeng på lørdag. Også ønsker jeg å se Erling på lørdag. Hans mest heroiske innsats til dags dato var hjemme mot vippetangens frender på plata. Ønsker å se han i aksjon på lørdag og gi alt mot bydelens avskum!
Ganske så sikker på at Vålerenga avgir poeng på lørdag. Også ønsker jeg å se Erling på lørdag. Hans mest heroiske innsats til dags dato var hjemme mot vippetangens frender på plata. Ønsker å se han i aksjon på lørdag og gi alt mot bydelens avskum!
Jeg er sikker på at Fredrik hater VIF like mye. Her har vi et lag med VIF- antisympatisører + Logi, Nosa og Ujah.
Kommentar