Tommy Skjerven, tusen takk NFF!!!:evil:
Vålerengen Idretsforæning - Lillestrøm Sportsklubb, Ullevaal Lørdag 23.10 kl 17:00
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Heller det. Tar jeg ikke feil er Skjerven den som har kostet oss mest poeng.
Var vel et klokt hode her som lagde en statistikk i fjor eller noe om dommere og poeng.
Nå er jeg ikke de som pleier å skylde på dommer, men Skjerven er for jævlig. Med eller uten forkledning.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Heller det. Tar jeg ikke feil er Skjerven den som har kostet oss mest poeng.
Var vel et klokt hode her som lagde en statistikk i fjor eller noe om dommere og poeng.
Nå er jeg ikke de som pleier å skylde på dommer, men Skjerven er for jævlig. Med eller uten forkledning.
Hockeyleif er bare ræva, ikke partisk.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Ang dommer..
Hockeydommer hadde kanskje vært riktig her..
-Vi møter jo et hockeylag så..
-Ishockey er hvertfall det jeg forbinder med Vålerengen.Kommentar
-
Hater jævla Enga, Hater jævla EngaHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Lasse observert på Oslo City en drøy time siden, iført fult treningsutstyr og med en særs spenstig gange og med et usedvanlig selv sikkert smil.
Lukter det endelig et mål fra den kanten idag?
Så ut som om han var klar for å drible fellah på ræva og tuppe den i krysset!*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Lasse observert på Oslo City en drøy time siden, iført fult treningsutstyr og med en særs spenstig gange og med et usedvanlig selv sikkert smil.
Lukter det endelig et mål fra den kanten idag?
Så ut som om han var klar for å drible fellah på ræva og tuppe den i krysset!Kommentar
-
-
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kom igjen fugla... Forza!!!!!!!!!!!Kommentar
-
hvordan i helvete klarer han å knøvle den til corner!!!???Kommentar
Kommentar