Ut med Svinet! Ogude er en gris.
Vålerengen Idretsforæning - Lillestrøm Sportsklubb, Ullevaal Lørdag 23.10 kl 17:00
Collapse
X
-
-
Patetisk av dritten fra enga. Makan til skuespill. Pedersen må snart ut."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Kommentar
-
Eriksen overspiller? Godt sett Thoresen. Hva gjør fitta når han legger seg da?"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Pedersen igjen ja. Må da gå an å bytte ut han snart?"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Vi kan ihvertfall konkludere med at dømminga i dag var direkte latterlig. Skjerven gir ordet "bunnlinje" en helt ny mening.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Mannen er feig og partisk. Ikke akkurat gode egenskaper for en mann som skal ut og leke elitedommer.
Takk for meg for idag. Saanne komplette tamponger som Tommy Skjerven ödelegger alt som heter sann idrettsglede. Send fyren til maanen, uten returbillett. Og svert hans bedritne, skamfulle navn for all tid.LSK Norges beste lagKommentar
-
Drit i Skjerven, dette roter vi vekk sjæl! Personlige feil, Pedersen byr på tre kjempemuligheter aleine i andre, og vi har et trenerteam uten tro på reservebenken. Dritt lei, dette skulle vi vunnet!
Symptomatisk at Berg kun fokuserer på dommer etter en av årets beste kamper for vår del.Kommentar
-
Jeg gidder ikke å henge meg opp i dommeren i dag. Tvert i mot gleder jeg meg heller over at vi spiller en overraskende god kamp, og er helt på høyde med Vålerenga.
Mange gode spillere i dag, men spesielt gleder det meg å se hvilken enorm innstas BBS legger ned. Det er ikke få meter den gutten løper i dag.
Med litt mer muskler på Bolly, mer erfaring for Ujah og BBS - og skuddtrening gjennom vinteren for Nosa og Søgård, så tror jeg dette kan bli bra til neste sesongKommentar
Kommentar