Vålerengen Idretsforæning - Lillestrøm Sportsklubb, Ullevaal Lørdag 23.10 kl 17:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Mauer
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2007
    • 270

    Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
    Uansett så trur jeg ikke folk her inne hadde orket å mobilisere til nytt hatoppgjør på ullevaal. Kampen er spilt og tapt, det får vi bare leve med. Se det fra den lyse siden. Hockeydommeren skal dømme vikingkampen
    Ekstremt dårlig argument i mine øyne! Du sier at vi ikke hadde orket å mobilisere til en ny hatkamp nå? Såklart hadde vi det! Hvis situasjonen hadde vært at vi skulle spille omkamp mot søpla om en uke, så er jeg 100 % sikker på at omtrent alle som var der hadde tatt turen til Ullevål og sunget ut klanen en gang til!
    Men at vi får omkamp kommer aldri til å skje, så det er en annen sak!

    Kommentar

    • Håkon Henriksen
      Administrator
      • Nov 2003
      • 6411

      STEM på rundens mål, hvem andre enn Karims skudd er kvalifisert

      (VG Nett) Det ble scoret 23 mål i den 28. eliteserierunden. Her kan du være med på å kåre det vakreste.
      Håkon Henriksen
      -
      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
      -
      ALT FOR FUGLA

      Kommentar

      • HolterKanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 1603

        Esset leder foreløpig denne rundens kåring... Morro.

        Artig å se at Bolly ble tildelt rundens beste for perlen i Sandefjord
        ***Større baller enn vett***

        Kommentar

        • HolterKanaris
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 1603

          Opprinnelig skrevet av Mauer
          Ekstremt dårlig argument i mine øyne! Du sier at vi ikke hadde orket å mobilisere til en ny hatkamp nå? Såklart hadde vi det! Hvis situasjonen hadde vært at vi skulle spille omkamp mot søpla om en uke, så er jeg 100 % sikker på at omtrent alle som var der hadde tatt turen til Ullevål og sunget ut klanen en gang til!
          Men at vi får omkamp kommer aldri til å skje, så det er en annen sak!
          Klart jeg hadde blitt med, men jeg veit ikke om jeg hadde orket nervøsiteten en gang til så kort tid etter. Er nesten for kort tid mellom hjemme og bortekampen
          ***Større baller enn vett***

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            Merkelig at han som står nærmest situasjonen må se det på video ,mens vi som stod lengst unna så alt sammen... Kan vi kreve omkamp??
            Man får nok ikke omkamper, tross begåtte matchavgjørende feil. Så beklagelsene/innrømmelsene fra Skjerven blir lite verdt, og av ren akademisk interesse.

            Så blir den også bare publisert i lokalavisen og ikke i riksdekkende media - som om det ville hjulpet oss oppover på tabellen og inn i Europacupen! Det var det vi spilte for, og det var det Skjerven så brutalt og kynisk tok vekk fra oss.

            Personlig tror jeg han (dommeren) gråter krokodilletårer nå, og at dette kun er spill for galleriet etter påpakning fra NFF med påfølgende still-legung.

            Hadde han hatt noen form for reelt dårlig samvittighet for alt det han har påført LSKs spillere/tilhengere av smerte og avmakt, og en sans for at tallmaterialet som foreligger med en veldig stor grad av sikkerhet nå avviser tilfeldigher i hans årelange, skjeve dømming når LSK opptrer, så hadde han nok mer bevisst begynt å bestrebe å utføre dommergjerningen 50/50 i våre kamper. Noen form for kompensering er ikke på sin plass, men nøytralitet er å forvente, det er faktisk et minstekrav. Som ikke innfris.

            Så langt fortsetter alle kampavgjørende beslutninger å gå i vår disfavør, år etter år. Straffen vi fikk mot Viking må ha vært en glipp, kanskje han i et øyeblikks forvirring glemte at det var LSK han dømte en straffe for der. Det var jo på slutten av matchen, kanskje han var sliten i hue.

            Å tørre å dømme en straffe for oss borte mot "store" Vålerenga, se det skjer ikke. Men der er det ikke bare Skjerven som er for forutinntatt, der har han fått følge av en samlet dommerstand dessverre. Den lille yndlingen med de mange sene grisetacklingene kunne like gjerne brukket ankelen på Kippe, i og med at den almengyldige Kippe-regelen praktiseres, så VET den lille mannen at han slipper rimelig sikkert unna. Tacklingen lønner seg på forhånd med andre ord. Da er det jo bare å sette rennafart, strekke bein og sikte seg sånn noenlunde inn på mann og ball.

            Samme sak borte mot Brann og RBK. De "store" kan dermed ansette og bruke skruppelløse beinknusere som Annan, Hæstad, Bakke og Austin uten stor risiko for at det vil få følger.

            Sett en Man. Utd.-trøye på Roy Keane, og du vet du får en farlig spiller alle motstandere frykter med immunitet. Bra å ha slike spillere i jakten på titler. Dårlig for sportens anseelse.
            Last edited by Hamburg & Kanari; 28.10.2010, 17:12.
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • Yellow-not-jella
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2009
              • 1606

              DRAMMEN (VG Nett) Kjetil Rekdal håper Tommy Skjerven har dømt sin siste Aalesund-kamp for sesongen.


              Flere som klager på Skjerven. Men man kan ikke ta det Rekdal sier for god fisk. Affekt er ordet, heller enn avmakt.

              Kommentar

              • semper fi
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2005
                • 823

                Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                STEM på rundens mål, hvem andre enn Karims skudd er kvalifisert

                http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10034295
                TV2 presterte å IKKE nominere Karim blant de 5 beste målene denne runden!!!! Forstå det den som kan???
                -After Dark Ultras-

                Kommentar

                • andee
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2004
                  • 1191

                  Mulig det skal litt til før TV2 syns et "NRK-sendt" mål er blant rundens vakreste.
                  TS05 - Felt C

                  Kommentar

                  • Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

                    Opprinnelig skrevet av semper fi
                    TV2 presterte å IKKE nominere Karim blant de 5 beste målene denne runden!!!! Forstå det den som kan???
                    TV2 foretrekker fortrinnsvis scoringer foretatt av Brann-spillere. Da blir utvalget nokså begrenset.
                    LSK Norges beste lag

                    Kommentar

                    • HolterKanaris
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 1603

                      Nå må faen meg folk stemme på scoringa til Karim. Kan ikke ha noe av at Jesper Mathiesen stikker av med rundens mål
                      ***Større baller enn vett***

                      Kommentar

                      • knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9453

                        Opprinnelig skrevet av semper fi
                        TV2 presterte å IKKE nominere Karim blant de 5 beste målene denne runden!!!! Forstå det den som kan???
                        Was sagst du? Mitt in der mål, mitt keine kraft, aber eine bösig pol-ball und keepertabbe von Hitzfeld?

                        Kommentar

                        • McGuffy
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 5099

                          Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                          Nå må faen meg folk stemme på scoringa til Karim. Kan ikke ha noe av at Jesper Mathiesen stikker av med rundens mål
                          For da skjer hva?

                          Kommentar

                          • HolterKanaris
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 1603

                            Opprinnelig skrevet av McGuffy
                            For da skjer hva?
                            Skjer vel ingenting trur jeg, men er vel moro å få tildelt rundens mål allikevel vil jeg tru? Så la jeg merke til at Mohammed abdellaoue har rundens mål tre ganger. Så det var vel bare for å oppnå en viss form for seiersfølelse i årets sesong
                            ***Større baller enn vett***

                            Kommentar

                            • Yellow-not-jella
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2009
                              • 1606

                              Godt skudd Esse!

                              Opprinnelig skrevet av knut
                              Was sagst du? Mitt in der mål, mitt keine kraft, aber eine bösig pol-ball und keepertabbe von Hitzfeld?
                              Med ingen kraft? Noe særlig hardere klarer ikke Esse å skyte, og med den skruen over muren så var det nesten max utnyttelse. Helt i krysset var den ikke, stemmer det. Men er en grunn til at en så god keeper ikke klarte den. En liten feil av en toppkeeper kanskje, men ingen tabbe. Det har vi Opdal, Myhre m.fler til.

                              Sikker på noen som satt ringside kan verifisere at den var hard, selv om ballen duppet. Det kalles skru, og er til for å få den under krøsstanga.

                              Æres den som æres bør.

                              Kommentar

                              • rælingen kanaris
                                Kaptein Reketråler
                                Myklebust Light
                                • Jul 2005
                                • 1446

                                Har vi begynt å bry oss om vi får pris for rundens mål nå? Lever folk her i en drømmeverden? Ser liksom at folk blir sjokkert og overrasket over at vi ikke ser ut til å vinne pris for rundens mål, at tv2 ikke nominerer den engang, og at Kippe ikke blir nominert til kniksen-pris. Serr, vi er Lillestrøm Sportsklubb, hele Norge hater oss, Inkludert tv2, nff, dommerstanden, og kniksen-juryen. Skal vi liksom bry oss om sånt piss? Nei, fuck it, fuck hele resten av fotball-norge. Vi er Lillestrøm Sk, vi hater alle, alle hater oss! Og det burde vi faktisk like! Vi burde like det faktum at den dagen vi vinner serien, kommer hele Norge, bortsett fra oss, til å hate det, virkelig hate det. Mange i Norge liker ikke at Rbk vinner serien, men ingen gidder å hate det, for man er så vant til det. Når vi tar gullet derimot, kommer alle såkalte fotballeksperter i media gå ut å si hvor dårlig vi egentlig er, og hvor flaks vi hadde som vant serien, og at de gruer seg til vi skal til europa fordi vi kommer til å drite ut Norge. Vg-debatt kommer til å flomme over av tråder om hvor rævva vi er. Vi kommer til å ha en hel vinter hvor vi endelig kan gi fingern til resten av Norge, og virkelig nyte det! Og det kommer jo selvfølgelig bare til å gjøre gullet enda deiligere!
                                Custodes
                                I med og motgang

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13277

                                  Vi vil se bare bakhoder i vinduet på flytoget når det passerer Åråsen. Det skal være psykisk smertefullt å være i Lillestrøm.

                                  Kommentar

                                  • rono
                                    Medlem
                                    Bøffel
                                    • Dec 2006
                                    • 36

                                    Vær så snill, ikke flere innlegg på tråden her. Blir kvalm hver gang jeg går inn på forumet og ser det "jævla klubbnavnet" kommer opp hele tiden. Aller best, slett tråden eller gi det nytt navn!

                                    Kommentar

                                    Working...