Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ikke så veldig spennende etter min mening. Mye fetere å se hele stemninga, hvertfall på det visuelle. Om du skjønner?
En mer variasjon hadde vært gull av tribunebildene hadde vært gull
Men er det ikke det vi har stemningsfilmene til? Når man ikke har med lyd på stillbildene kan det fort bli dødt når man ikke ser ansiktsuttrykk og følelser.
Men jeg skal huske på dette til neste gang. Glad for tilbakemelding
Men er det ikke det vi har stemningsfilmene til? Når man ikke har med lyd på stillbildene kan det fort bli dødt når man ikke ser ansiktsuttrykk og følelser.
Bildene er veldig bra med kvalitet og slikt. Men spesielt når man skal "reklamere" litt på andre sider osv. er det en fordel med hele bilder slik at man får et inntrykk. For eks. ryggdansbilder, opp med henda, masse flagging osv. hvis du ser hvor jeg skal hen. En blanding mellom oversikt og nærbilder er bra.
Feltet så tememlig labert ut uten tifoen. Ser det på filmen, selv med lyd. Skuffende, så skjønner godt dere ikke har fått noen fantastiske bilder ut av det. Men bildene du la ut synes jeg ble veldig gode. Keep up the good work!
Tony og Vestfold Kanaris svarte godt på hva jeg mente.
Tony og Vestfold Kanaris svarte godt på hva jeg mente.
En fin miks ville vært bra
Da skal jeg prøve å huske på dette til neste gang. Akkurat på Ullevaal er det litt vanskelig å få til, siden fotografene må sitte så og si helt innpå supporterne. Men på Åråsen er dette lettere å få til
Da skal jeg prøve å huske på dette til neste gang. Akkurat på Ullevaal er det litt vanskelig å få til, siden fotografene må sitte så og si helt innpå supporterne. Men på Åråsen er dette lettere å få til
Kan du kun sitte foran vg svingen? vi ruslet da rundt hele stadion og filmet fra flere vinkler? I tillegg er det jo en slags presse tribune på hovedtribunen!
Kan du kun sitte foran vg svingen? vi ruslet da rundt hele stadion og filmet fra flere vinkler? I tillegg er det jo en slags presse tribune på hovedtribunen!
I motsetning til dere som filmer (og all creds til det) så har faktisk fotografene en fotballkamp på banen å forholde seg til også.
Kommentar