Lillestrøm Sportsklubb - Viking, Åråsen søndag 31.10 kl 18:00
Collapse
X
-
Det bobler over av entusiasme ser jeg
Jeg kan ikke huske en kamptråd på forumet som har vært så stille noengang, virker som om alle skulle ønske sesongen var over for lenge sida.
Her er ihvertfall dagens lag, ingen overraskelser forøvrig.
LSKs startellever (4-4-2): Stefan Logi Magnusson - Karim Essediri, Mads Dahm, Frode Kippe, Steinar Pedersen - Khaled Mouelhi, Espen Søgård, Nosa Igiebor, Mathis Bolly - Björn Bergmann Sigurdarson, Anthony Ujah
Som sist, bortsett fra omrokkering i forsvaret som et resultat av Eriksen karantene.
I dag slår vi Viking, sann mine ord. Ujah putter ihvertfall!Klempern. Translation german-english: Hammer
Hammer: To defeat (a person, a team) resoundinglyKommentar
-
Jeg trodde etter de to siste kampene at vi hadde fått det offensive spillet til endelig å sitte litt igjen, men den gang ei. Detta er elendig! Den gode gamle hodeløse langpasningen og så upresise pasninger at det vrenger seg i magan.
Spell ball, for faan!Klempern. Translation german-english: Hammer
-
0-1. Jeg forstår bare ikke hva Kiko har på banen å gjøre, null fremtid i kklubben som han har. Skal vi få noe ut av en nærmest demonstrativt betydningsløs kamp så kan man i det minste starte med elleve av de som også er her neste år.Kommentar
-
Hvorfor langballer igjen da? Ser ikke helt logikken i det, siden vi spilte en av våre aller beste kamper på et par år mot enga, og det stort sett langs bakken..Super KanarisKommentar
-
-
En fra felt C blir dratt med av polisen, med litt knuffing fra andre på tribunen mot samme polis. Etter det ser det ut som om UFC pakker sammen sakene sine og stikker i protest.
Sånn ser det ut på TV ihvertfall.Klempern. Translation german-english: Hammer
-
Vi får vel høre fra de involverte parter om hva som skjedde der før vi begynner å spekulere om hvem og hva og hvorfor. Men å se politifolk dra med seg lsk-tilhengere mens gjengen i TV2 kommenterer er vel aldri spesielt heldig for noen...Klempern. Translation german-english: Hammer
Kommentar