Haha, Erling mann mot mann er faen meg komikveld hver jævla gang! Pingle!
Lillestrøm Sportsklubb - Viking, Åråsen søndag 31.10 kl 18:00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
For en møkkakamp fy f#%&. Så da er vi virkelig så middelmådige som tabellen viser allikevel. Skuffa.Kommentar
-
Dunderpinlig Fugla! Her har vi sjangsen til å sette et godt punktum for en ellers rævva sesong, men neida. Viking er rævva og vi skal klare å slå dem. Kjenner jeg er litt likegyldig til resultatet og dette LSK laget også. Det skremmer meg littI år så tar vi altKommentar
-
Jeg bryr meg ikke lenger.. Punktum..
Blir en overveielse om jeg i det hele tatt gidder å kjøpe meg sesongkort neste år.Kommentar
-
Fryktelig kamp, men enda værre nytt bunnivå av BBS. Småjoggende, uengasjert, et par sprinter, noen hælspark, dårlige mottak og ikke minst total mangel på plasseringsevne i forhold til AU. Rett og slett dårlig fotballforståelse.
BBS kunne sikkert underholdt meg en stund med triksing og fiksfakserier på stuegulvet, men foreløpig er han langt unna noen stor fremtid som fotballspiller.Kommentar
-
Knudtzon har definitivt vært verre enn det han viste i innhoppet sitt, men det er skremmende at vi atter en gang må ty til veteranen for å berge poeng.
Når det er sagt, så er Godset psyka ut i dag. De trengte Rush for sitt ene mål og nå har de annet å konsentrere seg om enn serieavslutninga, så jeg er ikke uten tro på seier neste helg.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
Kommentar