Lillestrøm Sportsklubb - Viking, Åråsen søndag 31.10 kl 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13278

Opprinnelig skrevet av Arind
    ....vi er mange som er både skuffa og lei av å se dårlig fotball igjen og igjen. Men når neste kamp kommer så stiller vi på nytt med friskt mot og håp om at nå løsner det.
    Er nok mange som sletter harddisken hver helg også, glemmer forrige kamp og løper rundt og hyler om hvor dårlig laget har spilt i år For 8 dager siden kjørte vi over sølvvinneren.

Er ikke bare QoS man trenger, det meste av datatrøbbel er brukerfeil.

Kommentar

• KFL109
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 1958

Opprinnelig skrevet av BennyLem
      6.-plass var de relativt slappe målsetningene.

Nå er det garantert at man heller ikke klarer de.

Håper noen må ta konsekvensene av manglende måloppnåelse.
      Ikke veldig slapt etter å ha vært direkte nedrykkstrua de to foregående sesongene.

Gir ikke seier over Godset, sammen med Brann-seier på hjemmebane over Odd samt at Start spiller uavgjort eller taper mot Haugesund 6. plass mon tro?

Jeg har ikke lyst på noen nullstilling ved å hente inn et nytt trenerteam som skal starte på en ny 3-årsplan for å få skikk på LSK.
      Vidar Evje

Kommentar

• Boing
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2005
        • 711

Opprinnelig skrevet av KFL109
        Jeg har ikke lyst på noen nullstilling ved å hente inn et nytt trenerteam som skal starte på en ny 3-årsplan for å få skikk på LSK.
        Enda viktigere, vi har ikke råd til det heller. Så sant ikke noen sitter på en skjult formue i nigeria som dere har fått epost om og som dere gjerne vil gi bort til LSK, så tror jeg ikke det er økonomisk klokt å sparke noen som er under langtidskontrakt.

Kommentar

• meg
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2004
          • 290

Ikke veldig slapt etter å ha vært direkte nedrykkstrua de to foregående sesongene.

Gir ikke seier over Godset, sammen med Brann-seier på hjemmebane over Odd samt at Start spiller uavgjort eller taper mot Haugesund 6. plass mon tro?

Haugesund er på 6.plass med 44p nå, LSK på 8. med 40p, Start på 7. med 41

Jeg lever fortsatt i trua på at vif får 20p trekk for et eller annet sånn at vi kommer på 6.plass
          Gul og svart
          Team Wenche Myhre

Kommentar

• reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13278

Hva skjer om kongsvinger i et desperat harakiri-trekk for å redde klubben slår seg konkurs før siste serierunde? Tar ikke vi gull eller noe sånn da?

Kommentar

• KFL41
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 3648

Det er fire poeng opp til 6. plass

Norsk Internasjonal FotballStatistikk. Resultater, tabeller og statistikk fra norsk og internasjonal fotball

Kommentar

• reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13278

Opprinnelig skrevet av KFL41
                Det er fire poeng opp til 6. plass

http://www.nifs.no/tabell.php?land=1&t=5&u=5696
                Bare tre poeng opp på vglive's tabell

Kommentar

• BennyLem
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 2902

Opprinnelig skrevet av trigz
                  I år var målsettinga å komme høyere enn i fjor, få kontroll over økonomien og utvikle spill og spillere. Selv om jeg er hjertens enig i at det er en god del å sette fingeren på, er det bare patetisk å lese et snes av denne typen ryggradsløse innlegg etter hver kamp der vi spiller under pari.
                  Her fusker du på verste Senterpartivis. Enten er du totalt uinformert, eller så lyver du. Avslørt er du uansett:

Det står ikke helt greit til med matematikkferdighetene skjønner jeg?

Kun hvis Tom A. Schanke får presset gjennom en regelendring som gir fire poeng for seier i siste serierunde.
                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• KFL41
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 3648

Opprinnelig skrevet av reka
                    Bare tre poeng opp på vglive's tabell
                    De har ikke fått med seg at Odd vant.

Kommentar

• skotten
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 1794

Vi når definitivt ikke sjetteplassen, til den er det for langt opp. Forøvrig ganske uinterssant i så måte om vi blir nummer seks, sju eller åtte. I det sjiktet på tabellen er det uansett rimelig tilfeldig hvordan de ulike lagene legger seg i rangeringen.

Ekstremt enig i at det siste klubben trenger er nye trenere med nye tre-femårsplaner. Og nye sluttpakker...

Kommentar

• KFL41
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 3648

Hareide sier at vi skapte sjanser kun på dødball. Skapte vi en eneste sjanse på en dødball i denne kampen? Er litt lei av at denne floskelen blir sagt på auto-repeat uansett hva.

Kommentar

• trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7154

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                          Her fusker du på verste Senterpartivis. Enten er du totalt uinformert, eller så lyver du. Avslørt er du uansett:
                          Jeg er fullstendig klar over at sjetteplass var målsettingen. Jeg er like fullstendig klar over at tabellen er av en sådan art at du skal ha skjønt veldig lite hvis du stirrer deg blind på den.

I en så marginal liga kunne vi like gjerne ligget på fjerdeplass nå etter å ha spilt nøyaktig like bra eller dårlig gjennom sesongen. Og da ville ingen sagt noe. Men enkelte stirrer seg blind på den i håp om å få gehør for sine egne, syltynne argumenter.

Du må gjerne tro på ditt enøyde argument om tabellplasseringen, men da mener jeg altså at du ikke er i stand til, eller kanskje ikke ønsker, å se klubbens situasjon i et helhetlig bilde, verken jobben som gjøres med tanke på fremtiden, eller jobben som har blitt gjort med å reparere skadene atombombenedslaget som trente førstelaget før Henning Berg, forårsaket. Det samme gjelder de fleste av sutrekoppene som øser ut galle på dette forumet.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6110

Er egentlig litt overaska over hvor negativ stemningen i kamptråden er, noe som er litt spesielt siden jeg vel pleier å være en av sjefssutrerne i kamptrådene.

Nosa gjorde en ekstremt god match i går, men poengene han kom med i rb stemmer fortsatt godt. Hvorfor i all verden bruker vi ikke Nosa mer? Hver gang han får ballen starter vi et godt angrep. Det blir litt for sosialdemokratisk når vi like gjerne slår ballen til steinar Pedersen på venstrebacken som til nosa når nosa har funnet litt rom. Nosa bør ha ballen om han er tilgjengelig, uansett om han er i en helt genial posisjon eller ikke.

Knudtzon var tilbake til sitt elendige jeg etter å ha hatt noen bedre kamper. Assisten hans var dog brilliant.

Kjedelig å være Berg i går tror jeg. Han stod hele kampen og ropte PRESS PRESS! HELT OPPI! mens spillerne løp til de sto 2 meter unna motspiller før de stoppa for å se stygt på han i håp om å få tak i ballen.

Men jeg sitter uansett igjen med en følelse om at vi har noe å bygge på og jeg gleder meg til å se hva vinteren bringer og jeg gleder meg til neste sesong.

Kommentar

• *46*

Hvor er alle som klager på byttene?

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796

Opprinnelig skrevet av *46*
                                Lite å klage på når det første byttet som ble gjort var dirkete kampavgjørende.

Eneste som kan utsettes er at byttet BBS/Sungot godt kunne kommet i 1. omgang når ballene ble meid oppover over midtbanen. Når vi spiller på den måten er vi avhengig av å ha Sundgot på banen.

Nå er det kanskje vankelig å bytte ut en unggutt så tidlig i kampen, men vi er i den situasjonen at vi kan gjøre et enkelt bytte og kampen blir helt annerledes.
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Robiwan
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2006
                                  • 603

Veldig mye vær ræva i går, men jeg så en ting som jeg syntes var veldig positivt og som jeg ønsker å fremheve og det er nemlig samspillet mellom Nosa og Erling. Ser ut til at de har begynt å bli litt samkjørte, det var minst 2-3 gang disse klarte å skape farlige situasjoner, blant annet det som førte til målet.
                                  Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

Kommentar

• HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6110

Opprinnelig skrevet av *46*
                                    Ruben er skada og Fredrik spilte 90 min dagen før.

Spissparet fikk ikke samspillet til å fungere i går så det var greit med arild inn. Bolly var tydelig utslitt når han ble bytta ut. Kan ikke finne noe å klage på.

Kommentar

• mooph
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2005
                                      • 1496

Opprinnelig skrevet av HSft
                                      Knudtzon var tilbake til sitt elendige jeg etter å ha hatt noen bedre kamper. Assisten hans var dog brilliant.
                                      Feil. EK er den som skaper rom med løpene sine i andreomg. En av de bedre utpå der.
                                      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                      Eneste som kan utsettes er at byttet BBS/Sungot godt kunne kommet i 1. omgang når ballene ble meid oppover over midtbanen. Når vi spiller på den måten er vi avhengig av å ha Sundgot på banen.
                                      Vi spiller sånn fordi BBS/Ujah ikke har samspill. Begge blir stående å vente på lange oppspill uten at noen av dem er spesielt flinke til å ta imot ballen. Bueløp og samordnede rykk uten ball er fraværende. Begge har en ganske lang vei å gå mht det taktiske.
                                      Det blir forøvrig ikke lettere av at kiko ikke skjønner bæret av hva som er riktige initiativ på kanten samtidig som hverken Rånern eller Nosa tar løp uten ball fra midten.
                                      Opprinnelig skrevet av Robiwan
                                      Veldig mye vær ræva i går, men jeg så en ting som jeg syntes var veldig positivt og som jeg ønsker å fremheve og det er nemlig samspillet mellom Nosa og Erling.
                                      EK skapte rom og Nosa ser det. Hjelper også en del at Legenden veit hvor han skal/bør være.
                                      Fugla mot nye høyder

Kommentar

• MortenA
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2007
                                        • 3564

Jeg sitter med en følelse av at laget sviktet i går. Ingen spillere som kunne pekes ut, men det kollektive fungerte ikke. Kippe var tilbake med de lange ballene over midtbanen. Espen rakk ikke helt oppi motstanderne. Spissene ble stasjonære og viste lite samspill. Karim kom ikke fremover før uti andre omgang. Nosa gjemte seg mye bort og var skjelden spillbar. Kiko beviste nok en gang at han ikke er noen flankespiller. SP hadde en kamp helt på det ordinære, ikke spektakulær, men heller ikke helt håpløs.

Bolly var et av lyspunktene. Alt satt ikke helt som det skulle, men jeg er spent på å se om han klarer å ta ytterligere et steg før neste sesong. Hadde avskrevet han inntil det siste.

Mats Dahm klarte seg og bra. Håper vi klarer å holde på han utover denne sesongen.
                                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• dollyholly
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2007
                                          • 965

Går ikke å spille langt på spissene når de og da spesielt BBS jobber så dårlig som igår. Viking tok oss litt på senga med høyt press og det var vanskelig å spille igjennom midtbanen. Nosa var helt feilplassert i 1.omg, mye bedre i 2.omg.. Pasningskvalitet er fortsatt usel, Pedersen utmerket seg der med flere feilpasninger. Og et spørsmål, hvorfor må Kiko alltid dempe ballen istedet for å ta den i medløp og skape overganger, han sinker spillet så til de grader!

Kommentar

Working...