Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det ble lovet en masse godsaker hvis man kjøpte sesongkort før 15. desember. Har ikke noe hast med å få dissa tinga, men det ble lovet "gratis" inngang på en treningskamp. Hvordan håndteres dette i døra nå når ingen har fått sesongkortet?
Det ble lovet en masse godsaker hvis man kjøpte sesongkort før 15. desember. Har ikke noe hast med å få dissa tinga, men det ble lovet "gratis" inngang på en treningskamp. Hvordan håndteres dette i døra nå når ingen har fått sesongkortet?
Kvittering på betalt sesongkort bør jo funke.
Hvordan dem eventuelt skal holde kontroll på hvilken treningskamp du får gratis får jo bli dems problem
Det er helt korrekt at det ble lovet gratis inngang på en treningskamp. Det betyr at du vil få en billett i posten som du kan bruke i inngangen på LSK-hallen.
Brevene er på vei ut, men om det når deg før lørdag klokka 14:00 er uvisst. Ta kontakt med meg på okb@lsk.no hvis LSK-Nybergsund er den eneste kampen du kan benytte denne billetten på.
Ble jo lovet i allefall et Håndkle ++ i fjor, men har ikke sett noe til det:???:
Purra du opp LSK eller bare sitter du og venter på det?
Virka som om det var fler som ikke fikk? Var noe jeg glemte en stund, men kom på det igjen nå.
Nei, ikke purra på de. Og har gått litt i glemme boka det, men hædde det kommet et håndkle så ja takk.
Virka som om det var fler som ikke fikk? Var noe jeg glemte en stund, men kom på det igjen nå.
Nei, ikke purra på de. Og har gått litt i glemme boka det, men hædde det kommet et håndkle så ja takk.
Som vanlig.
Ta kontakt hvis det er noe. LSK forsøker å hjelpe alle som tar kontakt, men klubben er dessverre ikke full av tankelesere :-) Mangler du noe som LSK har lovet så skal du selvsagt få det.
Jeg fikk mitt sesongkort 2011 i posten i dag. Det synes jeg var godt jobbet av klubben - tidligere har det kommet først tett opp til seriestarten. I tillegg fulgte det med gavekort til LSK-butikken som det ble lovet. Bra!
Jeg fikk mitt sesongkort 2011 i posten i dag. Det synes jeg var godt jobbet av klubben - tidligere har det kommet først tett opp til seriestarten. I tillegg fulgte det med gavekort til LSK-butikken som det ble lovet. Bra!
Sesongkorta i posten i dag - "just in time" for årets første lørdagstrening, i form av en treningskamp mot Nybergsund/Trysil. Med gavekort på LSK-shop for 200 pluss skjerf til 150. Så for meg har det funka prikkfritt i år, både med betalinga og med bonus for tidlig fornying.
Har heller ikke fått mitt sesongkort i tide til dagens treningskamp.
Spennende å se hvordan de løser dette i døra.Får vel ta med kvitteringen og håpe at det holder.
Har heller ikke fått mitt sesongkort i tide til dagens treningskamp.
Spennende å se hvordan de løser dette i døra.Får vel ta med kvitteringen og håpe at det holder.
Fikk kortet i posten sist uke, men lurer på: Fungerer følgebrevet som gavekort, eller skulle det ligget med kortet og brevet? Jeg fikk kun kortet og følgebrevet.
Lillestrøm:
– Vi har solgt 1776 sesongkort så langt. Målsettingen vår er å selge totalt 3500 kort, sier billettansvarlig Lisbeth Tørres Blomberg. Det var stor pågang før jul, men litt dødt på nyåret. Derfor planlegger vi å sette inn støtet nå.
Vi opererer med samme pris på sesongkortene, men har foretatt en liten prisøkning på enkeltbillettene.
Det var grusomt dårlige tall..... Kun Sogndal har solgt færre med ca 1200 sesongkort.
Kommentar