Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
I fjor måtte jeg sende inn kopi av studentbevis til Kjell Nystrøm for å få en egen kode jeg kunne bruke på Billettluka. Tungvint, men det fungerte veldig bra. Litt synd at det er så "mye" styr, men jeg skjønner for så vidt at de vil være sikre på at de som kjøper et så billig kort faktisk er studenter. Men på den annen side, så trenger man ikke bevise at man er barn eller honnør, så det kanskje litt unødvendig å være så streng med studentene. (99 av 100 som kjøper studentkort vil nok uansett være studenter, så svinnet er neppe stort.)
Ser nå at man faktisk kan velge student i Billettluka på andre felt, så da er det sikkert bare å bestille barn/honnør. Kortene er like uansett.
Ja det er bare å bestille barn/honnør... Var usikker selv, så ringte inn og snakket med hun Lisbeth som er ansvarlig for sesongkort & biletter.. Hun sa det bare var en teknisk feil og man skulle bare velge Barn/honnør,, det var det samme.. I tilegg måtte man ha med studentbevise på matchdager,, i tilfelle det skulle bli noen spørsmål fra vaktene osv...
Skuffende lite tall. Vi får nå se hva vi ender opp med til seriestart, men at det blir den store økningen er vel liten sjanse for.
Merkevarebygging og reklamering er noe klubben ikke mÅ ta for gitt og som det må jobbes masse med. Hvilke tiltak har LSK gjort for å selge sesongkort til denne sesongen?
Bare å ta av seg hatten for patriotismen i Ålesund. 7500 solgte sesongkort er imponerende!
Er sikker på at hvis noen henger opp en plakat på Lillestrøm VGS, Skedsmo VGS, rælingen VGS og Høgskolen i Akershus. Så vil det garantert bli solgt mange studentbiletter.
Dette burde stå på forsiden til kfl. Er nok endel hundre studenter som egentlig ikke har råd til sesongkort, men som får råd når de leser dette.
Det var grusomt dårlige tall..... Kun Sogndal har solgt færre med ca 1200 sesongkort.
Er ikke overrasket, da jeg vet om 5 stk som dropper sesongkort i år på grunn dårlig resultater og dårlig innsats av spillerne i flere kamper i fjor. Dem gidder ikke å støtte ett lag med spillere som ikke klarer eller gidder å ofre seg i hver eneste duell og for hver eneste ball. Dem forlanger ikke seier i hver kamp, kun full innsatts og att dem prøver å vinne kampene.
Må også si att det virker ikke som att LSK lærer eller vil lære noe om markedsføring og verdien av å være i media.
Men uansett så har jeg kjøpt og mottatt sesongkort og gruer meg til sesongstart.
Er ikke overrasket, da jeg vet om 5 stk som dropper sesongkort i år på grunn dårlig resultater og dårlig innsats av spillerne i flere kamper i fjor. Dem gidder ikke å støtte ett lag med spillere som ikke klarer eller gidder å ofre seg i hver eneste duell og for hver eneste ball. Dem forlanger ikke seier i hver kamp, kun full innsatts og att dem prøver å vinne kampene.
Må også si att det virker ikke som att LSK lærer eller vil lære noe om markedsføring og verdien av å være i media.
Men uansett så har jeg kjøpt og mottatt sesongkort og gruer meg til sesongstart.
Att dem = at de ...? Innsatsen til gutta var vel omtrent like bra som rettskrivingen her. Forbedringspotensiale over hele linjen ;-)
Det er ikke så mye som skiller laget vårt fra å hevde seg i toppen, så kanskje man snart kan glede seg over det sesongkortet istedenfor å grue seg...personlig har jeg aldri gruet meg til en sesongstart med LSK. Fotball er glede og LSK er ekte fotball. Ikke noe sånt syntetisk overkommersialisert &%¤# som Stabæk og VIF prøver å selge.
Flere som ble ringt av spillerene ikveld? Bra tiltak av LSK. Uansett om det er av fri vilje eller en del av arbeidskontrakten de skriver med klubben er dette bra.
For det første er det flere som blir seigere og seigere med å kjøpe kort(inkludert meg selv) og de får da ett nødvendig spark i ræva.
I tillegg så er det viktig at spillerene og klubben fremstår som åpen og inkluderende mot fansen og andre tilskuere.
Keep it up!
Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!
Flere som ble ringt av spillerene ikveld? Bra tiltak av LSK. Uansett om det er av fri vilje eller en del av arbeidskontrakten de skriver med klubben er dette bra.
For det første er det flere som blir seigere og seigere med å kjøpe kort(inkludert meg selv) og de får da ett nødvendig spark i ræva.
I tillegg så er det viktig at spillerene og klubben fremstår som åpen og inkluderende mot fansen og andre tilskuere.
Keep it up!
Har pleid å ringe meg hvert år så vidt jeg kan huske. Hitill i år har det ikke vært noen telefon fra den kanten.
Kommentar