Sesongkort 2011

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanariz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 2507

Hvorfor reklamerer ikke LSK bedre med at det er kun 900kr for sesongkort i fansen for studenter!?!

Dette er SYKT billig. Fortjener nesten en egen tråd. Er sikker på at det er maaaange studenter på kfl feltet!

Kommentar

• Kanaris93
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Nov 2007
      • 232

Opprinnelig skrevet av Kanariz
      Hvorfor reklamerer ikke LSK bedre med at det er kun 900kr for sesongkort i fansen for studenter!?!

Dette er SYKT billig. Fortjener nesten en egen tråd. Er sikker på at det er maaaange studenter på kfl feltet!
      Detta gjelder da også for oss som går på VGS ? Har jo studentbevis hvertfall.
      I med og motgang <3

Kommentar

• camillakanari
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • May 2006
        • 211

Helt til du kommer inn på billettservice, da er det plutselig ikke noe som heter student på KFL. Ikke som jeg finner ihvertfall..

Kommentar

• Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

I fjor måtte jeg sende inn kopi av studentbevis til Kjell Nystrøm for å få en egen kode jeg kunne bruke på Billettluka. Tungvint, men det fungerte veldig bra. Litt synd at det er så "mye" styr, men jeg skjønner for så vidt at de vil være sikre på at de som kjøper et så billig kort faktisk er studenter. Men på den annen side, så trenger man ikke bevise at man er barn eller honnør, så det kanskje litt unødvendig å være så streng med studentene. (99 av 100 som kjøper studentkort vil nok uansett være studenter, så svinnet er neppe stort.)

Kommentar

• Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

Ser nå at man faktisk kan velge student i Billettluka på andre felt, så da er det sikkert bare å bestille barn/honnør. Kortene er like uansett.

Kommentar

• robbie_fanzine
              Juniormedlem
              Bøffel
              • Jul 2006
              • 24

Opprinnelig skrevet av Lars
              Ser nå at man faktisk kan velge student i Billettluka på andre felt, så da er det sikkert bare å bestille barn/honnør. Kortene er like uansett.
              Ja det er bare å bestille barn/honnør... Var usikker selv, så ringte inn og snakket med hun Lisbeth som er ansvarlig for sesongkort & biletter.. Hun sa det bare var en teknisk feil og man skulle bare velge Barn/honnør,, det var det samme.. I tilegg måtte man ha med studentbevise på matchdager,, i tilfelle det skulle bli noen spørsmål fra vaktene osv...

Kommentar

• Tony
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4737

Skuffende lite tall. Vi får nå se hva vi ender opp med til seriestart, men at det blir den store økningen er vel liten sjanse for.

Merkevarebygging og reklamering er noe klubben ikke mÅ ta for gitt og som det må jobbes masse med. Hvilke tiltak har LSK gjort for å selge sesongkort til denne sesongen?

Bare å ta av seg hatten for patriotismen i Ålesund. 7500 solgte sesongkort er imponerende!

Kommentar

• BennyLem
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 2902

Opprinnelig skrevet av *46*
                  Sesongkortsalget for tippeligaen 2011

Det var grusomt dårlige tall..... Kun Sogndal har solgt færre med ca 1200 sesongkort.
                  Det er Berg det...
                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• xeR
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 11206

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                    Det er Berg det...
                    For Lillestrøm var jo best i klassen før Berg...
                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• junior
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2006
                      • 492

Det visste jeg faktisk ikke! Da bestiller jeg kort i mårra når lånet kommer Takk for info. hehe
                      ------- Forza Fugla! -------

Kommentar

• Percy Nilegård
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 5146

Takk for strålende info. Da skal det investeres i morgen.
                        "Alltid blodsprengt"!
                        Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• Kanariz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2005
                          • 2507

Er sikker på at hvis noen henger opp en plakat på Lillestrøm VGS, Skedsmo VGS, rælingen VGS og Høgskolen i Akershus. Så vil det garantert bli solgt mange studentbiletter.

Dette burde stå på forsiden til kfl. Er nok endel hundre studenter som egentlig ikke har råd til sesongkort, men som får råd når de leser dette.

Kommentar

• Boing
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2005
                            • 711

Opprinnelig skrevet av *46*
                            Sesongkortsalget for tippeligaen 2011

Det var grusomt dårlige tall..... Kun Sogndal har solgt færre med ca 1200 sesongkort.
                            Er ikke overrasket, da jeg vet om 5 stk som dropper sesongkort i år på grunn dårlig resultater og dårlig innsats av spillerne i flere kamper i fjor. Dem gidder ikke å støtte ett lag med spillere som ikke klarer eller gidder å ofre seg i hver eneste duell og for hver eneste ball. Dem forlanger ikke seier i hver kamp, kun full innsatts og att dem prøver å vinne kampene.

Må også si att det virker ikke som att LSK lærer eller vil lære noe om markedsføring og verdien av å være i media.

Men uansett så har jeg kjøpt og mottatt sesongkort og gruer meg til sesongstart.

Kommentar

• Martini
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2007
                              • 294

Det samme tilbudet med 900 kr for studenter burde gjaldt på RB-tribunen i tillegg. Sikkert dratt noen ekstra hundre med et slikt tilbud også....
                              FUGLA TIL VI DØR!

Kommentar

• Kanariz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2005
                                • 2507

Da er sesongkort 2011 i boks! Håper flere velger å kjøpe sesongkort nå som det nærmer seg seriestart!

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 3006

Opprinnelig skrevet av Boing
                                  Er ikke overrasket, da jeg vet om 5 stk som dropper sesongkort i år på grunn dårlig resultater og dårlig innsats av spillerne i flere kamper i fjor. Dem gidder ikke å støtte ett lag med spillere som ikke klarer eller gidder å ofre seg i hver eneste duell og for hver eneste ball. Dem forlanger ikke seier i hver kamp, kun full innsatts og att dem prøver å vinne kampene.

Må også si att det virker ikke som att LSK lærer eller vil lære noe om markedsføring og verdien av å være i media.

Men uansett så har jeg kjøpt og mottatt sesongkort og gruer meg til sesongstart.
                                  Att dem = at de ...? Innsatsen til gutta var vel omtrent like bra som rettskrivingen her. Forbedringspotensiale over hele linjen ;-)

Det er ikke så mye som skiller laget vårt fra å hevde seg i toppen, så kanskje man snart kan glede seg over det sesongkortet istedenfor å grue seg...personlig har jeg aldri gruet meg til en sesongstart med LSK. Fotball er glede og LSK er ekte fotball. Ikke noe sånt syntetisk overkommersialisert &%¤# som Stabæk og VIF prøver å selge.
                                  LSK Norges beste lag

Kommentar

• Simeone
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2008
                                    • 761

Flere som ble ringt av spillerene ikveld? Bra tiltak av LSK. Uansett om det er av fri vilje eller en del av arbeidskontrakten de skriver med klubben er dette bra.

For det første er det flere som blir seigere og seigere med å kjøpe kort(inkludert meg selv) og de får da ett nødvendig spark i ræva.

I tillegg så er det viktig at spillerene og klubben fremstår som åpen og inkluderende mot fansen og andre tilskuere.

Keep it up!
                                    Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                    para gritarle a la FIFA:
                                    ¡Que ellos son el gran ladrón!

Kommentar

• Uwes disippel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6039

Opprinnelig skrevet av Simeone
                                      Flere som ble ringt av spillerene ikveld? Bra tiltak av LSK. Uansett om det er av fri vilje eller en del av arbeidskontrakten de skriver med klubben er dette bra.

For det første er det flere som blir seigere og seigere med å kjøpe kort(inkludert meg selv) og de får da ett nødvendig spark i ræva.

I tillegg så er det viktig at spillerene og klubben fremstår som åpen og inkluderende mot fansen og andre tilskuere.

Keep it up!
                                      Har pleid å ringe meg hvert år så vidt jeg kan huske. Hitill i år har det ikke vært noen telefon fra den kanten.

Kommentar

• *46*

Ut i fra tilgjengelige sesongkort, så har det gått ut ca 2-300 stk denne uka?

Kommentar

• superbøffel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 5611

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                          Takk. Da får jeg ringe LSK.
                                          Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                                          Dagens tips superbøffel. Flere som kunne lært av deg.
                                          Etter å ha fått somlet meg til å sende en mail til Lisbeth i LSK tok det ca 14 timer før jeg fikk svar. Gavekortet er på vei i posten.

Som ventet, god service. Det løser seg om man sender en hyggelig mail i stedet for å hyle ut på internett.
                                          Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

Working...