Sesongkort 2011

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Herman
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2010
    • 1101

Tenkte å bestille sesongkort på Feltet i dag. Er det sannsynlig at det ligger i postkassa før hjemmekampen mot Brann?
    Twitter

Kommentar

• fjacob82
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 1509

Opprinnelig skrevet av Herman
      Tenkte å bestille sesongkort på Feltet i dag. Er det sannsynlig at det ligger i postkassa før hjemmekampen mot Brann?
      Bra! :-) Jo flere som kjøper sesongkort jo bedre.
      Ring LSK eller send mail så ordner det seg garantert.
      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
      *Brasseberget*

Kommentar

• mrognan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2008
        • 847

Om du ikke har fått selve kortet før kampen så har du uansett en kvittering du kan ta med deg og da skal det ikke være noe problem å komme seg inn.
        Morten

Kommentar

• sholen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2009
          • 381

Hvis du bestiller i dag, så har du det nok i posten på lørdag eller mandag. Jeg bestilte mitt sesongkort på tirsdag (8.mars) og til min store overraskelse så var kortet i postkassen i dag (10.mars). Ganske så utrolig, med tanke på at de 2-3 foregående årene har det kommet etter flere telefoner hit og dit.
          BRA LILLESTRØM!!!!!!!!

Kommentar

• superbøffel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 5611

Opprinnelig skrevet av superbøffel
            Etter å ha fått somlet meg til å sende en mail til Lisbeth i LSK tok det ca 14 timer før jeg fikk svar. Gavekortet er på vei i posten.

Som ventet, god service. Det løser seg om man sender en hyggelig mail i stedet for å hyle ut på internett.
            Og i går kom gavekortet i posten. Bra jobbet LSK!
            Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Herman
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2010
              • 1101

Da er sesongkortet på feltet bestilt, gleder meg til sesongstart!
              Twitter

Kommentar

• Smukken
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2004
                • 720

2 stk M feltet

2 stk. på M feltet er betalt for
                Faen nå blir det lettøl resten av sesongen - NOT
                Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

Kommentar

• gutt94
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2007
                  • 3272

Tok meg litt tid til å sette sammen diversse info som VG har kommet med nå før seriestart.

Sarpsborg 08
                  Hovedtribunen på Sarpsborg stadion var utsolgt allerede før jul. Klubben har solgt rundt 3000 sesongkort.
                  - Vi ønsker å fylle stadion til hver kamp, og da har vi rundt 5.000 tilskuere, sier assistenttreneren.

Molde
                  Klubben har solgt 6.400 så langt og har rundt 600 reservasjoner. Det kan gå mot ny rekord.

Viking
                  Salget av sesongkort øker hver eneste dag, men kommunikasjonssjefen kan fastslå at de har solgt rundt 7.200 kort.

Vålerenga
                  - Vi har til nå solgt cirka 6.800 sesongkort, men salget pågår fortsatt, bekrefter Vangstein

Strømsgodset
                  - Vi har solgt rundt 3.000, omtrent det samme som vi hadde på det meste i fjor. Vi vet vi fortsetter å selge nå fremover så vi håper på en økning på rundt fem til ti prosent, sier daglig leder Erik Espeseth

Sogndal
                  Sogndal har fått utvidet tribunen sin til årets sesong, og klubbens sekretær Koldbjørn Rydvang håper på fullsatt stadion når Odd Grenland kommer på besøk 3. april.

- Til nå har vi solgt 1.540 sesongkort, og taller stiger stadig, sier Rydvang.

Tromsø
                  - Vi har solgt i overkant av 2.500 sesongkort. Vi er ikke helt fornøyde med det, men det er samme nivå som i fjor. Vi skulle gjerne ha solgt 2.500 til, sier arena- og arrangementssjef John Wener Larsen

Haugesund
                  3.200 kort er solgt så langt - på en stadion med kapasitet på rundt 5.000.

Odd grenland
                  - Vi har solgt rundt 4.000 sesongkort, og det er 10 prosent foran det vi hadde solgt to og en halv uke før første seriekamp i fjor, sier han.

Stabæk
                  - Vi har ikke helt kontroll, men et sted mellom 4.000 og 4.500 regner jeg med er solgt. I tillegg selger Stabæk Support sine egne sesongkort. De er rundt 1.000, sier daglig leder i Stabæk, Jon Tunold.

Lillestrøm
                  - Vi har solgt 1.980 sesongkort, sier billettansvarlig Lisbeth Tørres Blomberg.

Brann
                  Bergens Tidene opplyser at Brann har solgt 7.400 sesongkort.

- Vi budsjetterte med 8.500 solgte sesongkort frem til 16. mai, og hadde en prognose på 8.000 til første seriekamp. Det kommer vi ikke i mål med, sier salgssjef Dag Frode Algerøy til bt.no

Rosenborg
                  Trønderne har snart solgt 8.000 sesongkort, og håper på å runde 10.000 inkludert vip-plasser

Aalesund
                  - Vi har solgt rett i underkant av 8.000, det er vi fornøyde med. Vi er lojale tilskuere her i Ålesund, sier markedssjef Kjell Slinning.

Fredrikstad
                  Fredrikstad har til nå solgt i overkant av 5.000 sesongkort, nesten halvparten av stadionets kapasitet.
                  KnutHSolberg

Kommentar

• heidar
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2131

Fin 15. plass på sesongkortsalget, markedsavdelingen leverer igjen.
                    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• Kanariz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2005
                      • 2507

Opprinnelig skrevet av heidar
                      Fin 15. plass på sesongkortsalget, markedsavdelingen leverer igjen.
                      Har vel mye å si med hvordan lsk har gjort det de siste sesongene + treningskamper. Ikke overraskende tall. Er ikke lett for markedsavdelingen å selge et produkt som ikke presterer.

Kommentar

• fjacob82
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 1509

Opprinnelig skrevet av Kanariz
                        Har vel mye å si med hvordan lsk har gjort det de siste sesongene + treningskamper. Ikke overraskende tall. Er ikke lett for markedsavdelingen å selge et produkt som ikke presterer.
                        Nåvel, føler vel at vi burde klare å selge flere sesongkort en enkelte av lagene foran oss i køen...

Har selv kjøpt, men kun fordi jeg vil støtte klubben min.

En ting er at vi ikke har prestert så bra sportslig i det siste, men man kunne nok klart å bruke noen incentiver for å øke salget.
                        Kanskje sette ned prisen noe? Rimelig dyrt for dårlig fotball....
                        Gi en tilbudspris til enkelte grupper?
                        Gi lokale fotball lag mulighet til å kjøpe rabatterte sesongkort?
                        Lage en pakke med litt spennende "premier" for å kjøpe sesongkortet, etc.

Altså, gi noe merverdi utover det rent sportslige. Sitter ikke på svaret, men er desverre ikke helt overbevist om at man har gjort alt man kan for å pushe salget.

Når man ser at noe ikke fungerer så får man prøve noe nytt...
                        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                        *Brasseberget*

Kommentar

• Kanariz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2005
                          • 2507

Opprinnelig skrevet av fjacob82
                          Nåvel, føler vel at vi burde klare å selge flere sesongkort en enkelte av lagene foran oss i køen...

Har selv kjøpt, men kun fordi jeg vil støtte klubben min.

En ting er at vi ikke har prestert så bra sportslig i det siste, men man kunne nok klart å bruke noen incentiver for å øke salget.
                          Kanskje sette ned prisen noe? Rimelig dyrt for dårlig fotball....
                          Gi en tilbudspris til enkelte grupper?
                          Gi lokale fotball lag mulighet til å kjøpe rabatterte sesongkort?
                          Lage en pakke med litt spennende "premier" for å kjøpe sesongkortet, etc.

Altså, gi noe merverdi utover det rent sportslige. Sitter ikke på svaret, men er desverre ikke helt overbevist om at man har gjort alt man kan for å pushe salget.

Når man ser at noe ikke fungerer så får man prøve noe nytt...
                          Du er inne på mye bra der

Det er for eksempel 900 spenn for sesongkort hvis du er student. Dette står det ikke om noen steder. Så MYE kan bli bedre ja

Kommentar

• Gjest

Kun Sogndal har solgt mindre sesongkort! Og mens LSK har solgt rett under 2000 sesongkort, så ligger gjennomsnittet på 4750! Så i gjennomsnitt så har de andre klubbene solgt 58 % flere sesongkort enn LSK!

Det finnes sikkert hundre forklaringer på hvorfor LSK ikke har solgt mer. Men det her er rett og slett helt elendig!

Hva i all verden driver de med ansvaret for sesongkort på med??

Kommentar

• reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13278

Opprinnelig skrevet av biggie
                              Hva i all verden driver de med ansvaret for sesongkort på med??
                              Hva i all verden driver vi med? Jeg fikk bare én ny bekjent til å kjøpe seongkort i år, svakt av meg...

Kommentar

• fjacob82
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 1509

Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                Du er inne på mye bra der

Det er for eksempel 900 spenn for sesongkort hvis du er student. Dette står det ikke om noen steder. Så MYE kan bli bedre ja
                                Det burde jo virkelig LSK gjort studentene mer oppmerksom på! Er jo ett flott tiltak! Er jo nok av studenter på romerike/Oslo området som vil dra på fotballkamp, og har gjerne tiden til å gjøre det jevnlig også. Da er ikke 900kr så mye.
                                Sette opp plakater på høyskolen i akershus?! Er ikke for sent enda!
                                *Brasseberget*

Kommentar

• Percy Nilegård
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 5146

Jeg skal kjøpe. Dette til tross for at jeg er en sur grinebiter som ikke evner å se noe positivt oppi alt det negative
                                  "Alltid blodsprengt"!
                                  Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• Bibaboy
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2008
                                    • 712

Opprinnelig skrevet av reka
                                    Hva i all verden driver vi med? Jeg fikk bare én ny bekjent til å kjøpe seongkort i år, svakt av meg...
                                    regner med at dette er ironi av beste sort Reka. Regner ikke med at det gangner deg å selge sesonkort. Ei heller får du lønn for det. Men til tross for kutt i markedsavdelingen i LSK så burde de vært ute i markedet å profilert seg. Se f. eks på Elixia. Der koster et årsabbonement ca 6000 kr. De er ute og profilerer seg hele tiden. De ringer rundt til folk for å selge. Jeg har skjeldent eller aldri sett representanter fra LSK selge sesonkort ute i markede. Ei heller har jeg fått telefon. Latterlig dårlig spør du meg.
                                    Fugla Forever

Kommentar

• reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13278

Opprinnelig skrevet av Bibaboy
                                      regner med at dette er ironi av beste sort Reka. Regner ikke med at det gangner deg å selge sesonkort. Ei heller får du lønn for det. Men til tross for kutt i markedsavdelingen i LSK så burde de vært ute i markedet å profilert seg. Se f. eks på Elixia. Der koster et årsabbonement ca 6000 kr. De er ute og profilerer seg hele tiden. De ringer rundt til folk for å selge. Jeg har skjeldent eller aldri sett representanter fra LSK selge sesonkort ute i markede. Ei heller har jeg fått telefon. Latterlig dårlig spør du meg.
                                      Jeg fikk faktisk en kamerat til å kjøpe sesongkort i år. Jeg prøver også å overtale en fetter til å kjøpe. Hadde andre kanarifans gjort det samme ville det garantert hjulpet på salget.

Kommentar

• Bibaboy
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2008
                                        • 712

Opprinnelig skrevet av reka
                                        Jeg fikk faktisk en kamerat til å kjøpe sesongkort i år. Jeg prøver også å overtale en fetter til å kjøpe. Hadde andre kanarifans gjort det samme ville det garantert hjulpet på salget.
                                        Selvsagt hjelper det. Og selvsagt skal vi promotere LSK og sesonkort for aktuelle kandidater. Men det jeg vil frem til et at dette utelukkende er LSK sin jobb og den gjør de fryktelig dårlig...
                                        Fugla Forever

Kommentar

• fjacob82
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 1509

Opprinnelig skrevet av Bibaboy
                                          Selvsagt hjelper det. Og selvsagt skal vi promotere LSK og sesonkort for aktuelle kandidater. Men det jeg vil frem til et at dette utelukkende er LSK sin jobb og den gjør de fryktelig dårlig...
                                          Enig i at dette er LSK sin jobb, og ikke noe som bør tillegges kanarifansen hvis man da ikke fikk noen form for belønning.
                                          Kanskje det er akkurat det som skal til? Mobilisere medlemmene i kanarifansen til storstilt "dugnad", med salgsboder på Lillestrøm Torv, Jessheim Storsenter, Strømmen Storsenter, Metro, Triaden etc. mot at LSK finner en passende belønning til kanarifansen, eller at Kanarifansen faktisk får noen prosenter av salget.
                                          Det må jo være betydelig bedre for LSK å få opp sesongkortsalget ved å dele litt av inntektene, enn å gå glipp av de i det hele tatt.
                                          Samtidig vil jo det være med på å synliggjøre LSK på steder som blir mer og mer tatt over av stygge klanskaller (ref: Lørenskog!)
                                          *Brasseberget*

Kommentar

Working...