Tenkte å bestille sesongkort på Feltet i dag. Er det sannsynlig at det ligger i postkassa før hjemmekampen mot Brann?
Sesongkort 2011
Collapse
X
-
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
MortenKommentar
-
BRA LILLESTRØM!!!!!!!!Kommentar
-
Og i går kom gavekortet i posten. Bra jobbet LSK!Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Tok meg litt tid til å sette sammen diversse info som VG har kommet med nå før seriestart.
Sarpsborg 08
Hovedtribunen på Sarpsborg stadion var utsolgt allerede før jul. Klubben har solgt rundt 3000 sesongkort.
- Vi ønsker å fylle stadion til hver kamp, og da har vi rundt 5.000 tilskuere, sier assistenttreneren.
Molde
Klubben har solgt 6.400 så langt og har rundt 600 reservasjoner. Det kan gå mot ny rekord.
Viking
Salget av sesongkort øker hver eneste dag, men kommunikasjonssjefen kan fastslå at de har solgt rundt 7.200 kort.
Vålerenga
- Vi har til nå solgt cirka 6.800 sesongkort, men salget pågår fortsatt, bekrefter Vangstein
Strømsgodset
- Vi har solgt rundt 3.000, omtrent det samme som vi hadde på det meste i fjor. Vi vet vi fortsetter å selge nå fremover så vi håper på en økning på rundt fem til ti prosent, sier daglig leder Erik Espeseth
Sogndal
Sogndal har fått utvidet tribunen sin til årets sesong, og klubbens sekretær Koldbjørn Rydvang håper på fullsatt stadion når Odd Grenland kommer på besøk 3. april.
- Til nå har vi solgt 1.540 sesongkort, og taller stiger stadig, sier Rydvang.
Tromsø
- Vi har solgt i overkant av 2.500 sesongkort. Vi er ikke helt fornøyde med det, men det er samme nivå som i fjor. Vi skulle gjerne ha solgt 2.500 til, sier arena- og arrangementssjef John Wener Larsen
Haugesund
3.200 kort er solgt så langt - på en stadion med kapasitet på rundt 5.000.
Odd grenland
- Vi har solgt rundt 4.000 sesongkort, og det er 10 prosent foran det vi hadde solgt to og en halv uke før første seriekamp i fjor, sier han.
Stabæk
- Vi har ikke helt kontroll, men et sted mellom 4.000 og 4.500 regner jeg med er solgt. I tillegg selger Stabæk Support sine egne sesongkort. De er rundt 1.000, sier daglig leder i Stabæk, Jon Tunold.
Lillestrøm
- Vi har solgt 1.980 sesongkort, sier billettansvarlig Lisbeth Tørres Blomberg.
Brann
Bergens Tidene opplyser at Brann har solgt 7.400 sesongkort.
- Vi budsjetterte med 8.500 solgte sesongkort frem til 16. mai, og hadde en prognose på 8.000 til første seriekamp. Det kommer vi ikke i mål med, sier salgssjef Dag Frode Algerøy til bt.no
Rosenborg
Trønderne har snart solgt 8.000 sesongkort, og håper på å runde 10.000 inkludert vip-plasser
Aalesund
- Vi har solgt rett i underkant av 8.000, det er vi fornøyde med. Vi er lojale tilskuere her i Ålesund, sier markedssjef Kjell Slinning.
Fredrikstad
Fredrikstad har til nå solgt i overkant av 5.000 sesongkort, nesten halvparten av stadionets kapasitet.KnutHSolbergKommentar
-
Kommentar
-
Har selv kjøpt, men kun fordi jeg vil støtte klubben min.
En ting er at vi ikke har prestert så bra sportslig i det siste, men man kunne nok klart å bruke noen incentiver for å øke salget.
Kanskje sette ned prisen noe? Rimelig dyrt for dårlig fotball....
Gi en tilbudspris til enkelte grupper?
Gi lokale fotball lag mulighet til å kjøpe rabatterte sesongkort?
Lage en pakke med litt spennende "premier" for å kjøpe sesongkortet, etc.
Altså, gi noe merverdi utover det rent sportslige. Sitter ikke på svaret, men er desverre ikke helt overbevist om at man har gjort alt man kan for å pushe salget.
Når man ser at noe ikke fungerer så får man prøve noe nytt...Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Nåvel, føler vel at vi burde klare å selge flere sesongkort en enkelte av lagene foran oss i køen...
Har selv kjøpt, men kun fordi jeg vil støtte klubben min.
En ting er at vi ikke har prestert så bra sportslig i det siste, men man kunne nok klart å bruke noen incentiver for å øke salget.
Kanskje sette ned prisen noe? Rimelig dyrt for dårlig fotball....
Gi en tilbudspris til enkelte grupper?
Gi lokale fotball lag mulighet til å kjøpe rabatterte sesongkort?
Lage en pakke med litt spennende "premier" for å kjøpe sesongkortet, etc.
Altså, gi noe merverdi utover det rent sportslige. Sitter ikke på svaret, men er desverre ikke helt overbevist om at man har gjort alt man kan for å pushe salget.
Når man ser at noe ikke fungerer så får man prøve noe nytt...
Det er for eksempel 900 spenn for sesongkort hvis du er student. Dette står det ikke om noen steder. Så MYE kan bli bedre ja
Kommentar
-
Kun Sogndal har solgt mindre sesongkort! Og mens LSK har solgt rett under 2000 sesongkort, så ligger gjennomsnittet på 4750! Så i gjennomsnitt så har de andre klubbene solgt 58 % flere sesongkort enn LSK!
Det finnes sikkert hundre forklaringer på hvorfor LSK ikke har solgt mer. Men det her er rett og slett helt elendig!
Hva i all verden driver de med ansvaret for sesongkort på med??Kommentar
-
Sette opp plakater på høyskolen i akershus?! Er ikke for sent enda!Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Jeg skal kjøpe. Dette til tross for at jeg er en sur grinebiter som ikke evner å se noe positivt oppi alt det negative"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
regner med at dette er ironi av beste sort Reka. Regner ikke med at det gangner deg å selge sesonkort. Ei heller får du lønn for det. Men til tross for kutt i markedsavdelingen i LSK så burde de vært ute i markedet å profilert seg. Se f. eks på Elixia. Der koster et årsabbonement ca 6000 kr. De er ute og profilerer seg hele tiden. De ringer rundt til folk for å selge. Jeg har skjeldent eller aldri sett representanter fra LSK selge sesonkort ute i markede. Ei heller har jeg fått telefon. Latterlig dårlig spør du meg.Fugla ForeverKommentar
-
regner med at dette er ironi av beste sort Reka. Regner ikke med at det gangner deg å selge sesonkort. Ei heller får du lønn for det. Men til tross for kutt i markedsavdelingen i LSK så burde de vært ute i markedet å profilert seg. Se f. eks på Elixia. Der koster et årsabbonement ca 6000 kr. De er ute og profilerer seg hele tiden. De ringer rundt til folk for å selge. Jeg har skjeldent eller aldri sett representanter fra LSK selge sesonkort ute i markede. Ei heller har jeg fått telefon. Latterlig dårlig spør du meg.Kommentar
-
Selvsagt hjelper det. Og selvsagt skal vi promotere LSK og sesonkort for aktuelle kandidater. Men det jeg vil frem til et at dette utelukkende er LSK sin jobb og den gjør de fryktelig dårlig...Fugla ForeverKommentar
-
Kanskje det er akkurat det som skal til? Mobilisere medlemmene i kanarifansen til storstilt "dugnad", med salgsboder på Lillestrøm Torv, Jessheim Storsenter, Strømmen Storsenter, Metro, Triaden etc. mot at LSK finner en passende belønning til kanarifansen, eller at Kanarifansen faktisk får noen prosenter av salget.
Det må jo være betydelig bedre for LSK å få opp sesongkortsalget ved å dele litt av inntektene, enn å gå glipp av de i det hele tatt.
Samtidig vil jo det være med på å synliggjøre LSK på steder som blir mer og mer tatt over av stygge klanskaller (ref: Lørenskog!)Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
Kommentar