Sesongkort 2011

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

Opprinnelig skrevet av fjacob82
    Enig i at dette er LSK sin jobb, og ikke noe som bør tillegges kanarifansen hvis man da ikke fikk noen form for belønning.
    Kanskje det er akkurat det som skal til? Mobilisere medlemmene i kanarifansen til storstilt "dugnad", med salgsboder på Lillestrøm Torv, Jessheim Storsenter, Strømmen Storsenter, Metro, Triaden etc. mot at LSK finner en passende belønning til kanarifansen, eller at Kanarifansen faktisk får noen prosenter av salget.
    Det må jo være betydelig bedre for LSK å få opp sesongkortsalget ved å dele litt av inntektene, enn å gå glipp av de i det hele tatt.
    Samtidig vil jo det være med på å synliggjøre LSK på steder som blir mer og mer tatt over av stygge klanskaller (ref: Lørenskog!)
    KFL har vel blitt bra belønnet for sitt arbeid med å selge sesongkort tidligere.
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Herman
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2010
      • 1101

Jeg betalte sesongkort på Kanari Feltet forrige lørdag. Leser nå at kortet ikke blir sendt ut før jeg har betalt medlemskap i LSK eller KFL for 2011? Jeg har ikke fornyet medlemskapet mitt i LSK ennå, så det må jeg altså gjøre for at de skal sende ut sesongkortet?
      Twitter

Kommentar

• Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

Hvis det står det, så stemmer det nok.

Kommentar

• Lovefool
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2007
          • 495

Opprinnelig skrevet av Herman
          Jeg betalte sesongkort på Kanari Feltet forrige lørdag. Leser nå at kortet ikke blir sendt ut før jeg har betalt medlemskap i LSK eller KFL for 2011? Jeg har ikke fornyet medlemskapet mitt i LSK ennå, så det må jeg altså gjøre for at de skal sende ut sesongkortet?
          Jeg fikk mitt i posten for lenge siden, og jeg betalte KFL-medlemskapet mitt først i dag. Er heller ikke medlem av LSK.
          Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
          http://www.lovefool.org

Kommentar

• Herman
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2010
            • 1101

Hmm, rart. Men like greit å bare melde seg inn i LSK eller KFL
            Twitter

Kommentar

• Petter Ø
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3008

Opprinnelig skrevet av Herman
              Hmm, rart. Men like greit å bare melde seg inn i LSK eller KFL
              Eller begge for sikkerhets skyld
              Petter Ø - Kreativ Kanaris
              http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
              Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• sk-kanaris
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • May 2007
                • 240

Nå tar jeg helt av, 2 stk sesongkort kjøpt på kfl felt. 1450 ledige plasser...
                /Ståle

http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

Kommentar

• Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

Da var 2 kort på Feltet i boks. Hvem er neste ut?

Kommentar

• Andersen
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2009
                    • 350

Jeg blir å kjøpe tre sesongkort ut i neste uke Dvs, har dratt med meg to kompiser som også skal ha.

Kommentar

• Dios
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • Jun 2009
                      • 3

Ble oppringt av en LSK-spiller for ca to uker siden som lurte på om jeg var interessert i kjøpe sesongkort. Jeg takket så klart ja til det. Spilleren fortalte at jeg straks ville bli kontaktet av administrasjonen i LSK som ville gi meg betalingsinformasjon, men jeg måtte først godta avtalen ved å taste inn 1-2-3 på telefonen. Tastet inn 1-2-3 og har enda ikke hørt noe fra LSK. Noen som har hatt det samme problemet?

Kommentar

• Smukken
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2004
                        • 720

I am a IT geek and can fix it.

Listens to: Rage against: "bombtrack" - here we fucking come
                        Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

Kommentar

• okb
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 2377

Opprinnelig skrevet av Dios
                          Ble oppringt av en LSK-spiller for ca to uker siden som lurte på om jeg var interessert i kjøpe sesongkort. Jeg takket så klart ja til det. Spilleren fortalte at jeg straks ville bli kontaktet av administrasjonen i LSK som ville gi meg betalingsinformasjon, men jeg måtte først godta avtalen ved å taste inn 1-2-3 på telefonen. Tastet inn 1-2-3 og har enda ikke hørt noe fra LSK. Noen som har hatt det samme problemet?
                          Ta kontakt med en i LSK på 63 80 56 60. Eventuelt mail lsk@lsk.no. Jeg kan garantere deg at det løser seg på nulltid :-)

mvh
                          Ole Kristian
                          Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• *46*

Jeg håper dagens resultat sparker folk i ræva slik at dem kjøper sesongkort. Jeg kjøpte mitt i desember.

Kommentar

• Uwes disippel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6039

Her har LSK en gylden mulighet til å hype litt rundt gymtimen ang salg av sesongkort.
                              Vet det er tidlig, men når en pessemist som meg får litt trua og vurderer sesongkort igjen. Da har man virkelig noe å spille på.

Kommentar

• Robiwan
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2006
                                • 603

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                Her har LSK en gylden mulighet til å hype litt rundt gymtimen ang salg av sesongkort.
                                Vet det er tidlig, men når en pessemist som meg får litt trua og vurderer sesongkort igjen. Da har man virkelig noe å spille på.
                                Ikke bare LSK men alle som leser her inne! Vi kjenner vel alle noen som er litt interesert i LSK, som går på et par kampe. Nå har vi muligheten til å hype, spør dem om de har kjøpt sesongkort enda, og fortsett med at hvis LSK fortsetter å spille sånn som de gjorde i går er det mye bra fotball og så på Åråsen fremover.
                                Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

Kommentar

• Soo
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Apr 2004
                                  • 80

Sesongkort for bedrifter

Det er mulig der er slik, men jeg har ikke sett det. hvorfor ikke tilby bedrifter å kjøpe årskort de fritt kan disponere mot ansatte og kunder. (vet dette er som å banne i kirka, men v*f har hatt reklame ute ang dette).

det å kjøre en kampanje på dette ovenfor alle bedrifter i nærmiljøet vil vel kunne øke denne andelen? (dersom det ikke er gjort?) :roll:

synes antallet virker veldig lavt desverre.....

Kommentar

• iL
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 10771

Opprinnelig skrevet av *46*
                                    Jeg håper dagens resultat sparker folk i ræva slik at dem kjøper sesongkort. Jeg kjøpte mitt i desember.
                                    kjøpte mitt nå, men det var uansett planlagt.
                                    Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

Kanskje spillerne skal ta en ringerunde til? Eller bare Ujah. Hvem kan si nei til han nå?
                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Henrik
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2006
                                        • 2110

LSK trenger pengene, og det er jo et godt tilbud. Jeg sier bare en ting, kjøp sesongkort!

Okey, en ting til da. Meld dere inn i klubben mens dere er i gang, mer penger til klubben og ikke minst får dere en blekke fra klubben noen ganger i året!

Kommentar

• Kanariz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2005
                                          • 2507

2 kompiser som kjøpte sesongkort i sta, virker som at "de skeptisk" kjøper sesongkortene etter målshowet i går.

Trudde aldri jeg ville si dette, men nå trur jeg på opp mot 10.000 hjemme mot Brann!

Kommentar

Working...