Sesongkort 2011
Collapse
X
-
-
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Noen som har tall på hvor mange sesongkort som er blitt solgt? Spent!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Ladgi89vet du hvorfor øl på match ble ulovlig i norge?:S skjønner det egentlig ikkeKommentar
-
Kommentar
-
Tja. Under "Musikkens dag" setter de opp skjenkeområder i parker, på torg osv. Er vel ikke noe mindre offentlig rom der folk ferdes det, enn et stadion man må løse billett til? Tror nok det er idrettens egne regler som gjelder her (uten at jeg heller er noen jurist).Kommentar
-
Jo, enig, men forskjellen kan ligge i at skjenkeområdene er "lukkede" og kontrollerbare som VIP-tribunene på fotballstadioner. Eller som du sier, kan være idrettens regler gjennom eierskap til arrangementet.Mangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!Kommentar
-
Det er idrettens ledende organer som ikke klarer å skjelne mellom utøver og tilskuer. Det ville trolig vært lettere for utøverne å ikke oppføre seg som tilskuere dagen før kamp om man markerte et klart skille ved å la tilskuerene få lov å være snydens på kampdag. Dermed ville utøverne fremstått som bedre mennesker enn tilskuerne, noe jeg mener er viktig for sportsånden.Kommentar
-
gilbert
Nå også på web: http://www.rb.no/lsk-magasinet/article5541217.eceKommentar
-
Er nok langt mer enn en mill tipper jeg - da prisen varierer en del. Feks koster det kr 1500 på feltet (- noen kroner til Kfl?) og Kr 3300 på feks felt M. Regner man med 1000 stk (for runde talls skyld) er det nok minst 2 mill.
Kjempebra! Og fortsetter det med bra fotball hjemme mot Brann (og borte mot RBK og søpla), skal man ikke se bort i fra to nye uker med godt sesonkortsalg før andre hjemmekampen for året.Kommentar
-
Er nok langt mer enn en mill tipper jeg - da prisen varierer en del. Feks koster det kr 1500 på feltet (- noen kroner til Kfl?) og Kr 3300 på feks felt M. Regner man med 1000 stk (for runde talls skyld) er det nok minst 2 mill.
Kjempebra! Og fortsetter det med bra fotball hjemme mot Brann (og borte mot RBK og søpla), skal man ikke se bort i fra to nye uker med godt sesonkortsalg før andre hjemmekampen for året.
Mulig det, jeg gikk ut ifra ca 800. (Drøyt 2000 til litt under 3000).
Dessuten forsvinner vel 25% av dette til staten. så veldig mye over en million blir vel ikke dette til LSK.
Uansett så har LSK tjent masse med penger i forhold til det dem hadde gjort om vi hadde tapt 3-0 mot stabæk.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar