Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Noen som har noen oppdatering på hvor mange sesongkort vi har solgt? Hadde vært artig med en oversikt i forhold til blesten etter Stabæk kampen.
Den enkleste metoden er vel å sjekke billettbørsen hos rb.no.
De opererer med 2642 solgte billetter som laveste tall pr 24 mars. Så da er det vel rimelig å tro at antall solgte sesongkort ligger noe i nærheten av dette.
Den enkleste metoden er vel å sjekke billettbørsen hos rb.no. De opererer med 2642 solgte billetter som laveste tall pr 24 mars. Så da er det vel rimelig å tro at antall solgte sesongkort ligger noe i nærheten av dette.
2840 solgte sesongkort pr dags dato - se nyhetstråden!
Frøkna skulle kjøpe seg sesongkort å stakk innom LSK Shop på senteret...
Men der selger dem faktisk IKKE sesongkort...
Hu skal ha kort uansett, men dette er nok en terskel som kan stoppe en del fra å kjøpe... Imorra kommer det trolig til å kry av folk ifm "Roadshow",første lørdag etter nyåpning osv... ekke gunstig å henvise til andre salgskanaler da...
Spørsmål: Ser årets sesongkort ut akkurat som fjorårets? Husker ikke om jeg har plassert årets sesongkort i det faste nøkkelbåndet eller om jeg har lagt det et eller annet lurt sted. Men, det som henger på båndet, ser akkurat ut som fjorårets...
Spørsmål: Ser årets sesongkort ut akkurat som fjorårets? Husker ikke om jeg har plassert årets sesongkort i det faste nøkkelbåndet eller om jeg har lagt det et eller annet lurt sted. Men, det som henger på båndet, ser akkurat ut som fjorårets...
Mine to, nye, kort, er gule og svarte, med en stor LSK-logo med ordet SESONG over, og ser nokså annerledes ut enn de fra de siste to-tre åra.
Kommentar