Sesongkort 2011
Collapse
X
-
Bra vi klarte å lure med oss tusen ekstra sesongkort før gårsdagens kamp!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Mistet sesongkort
Jeg har mistet sesongkortet mitt, hvem kontakter jeg for å få nytt? Mulig det står tidligere i tråden, men har dessverre ikke tid til å lese gjennom hele tråden...
Vil jeg rekke å få nytt kort til kampen på mandag?Kommentar
-
Og hvis det er noen tvilere der ute som leser dette, fortsatt muligheter å kjøpe sesongkort. Vi har faktisk bare spilt en hjemmekamp så langt i år. Mitt sesongkort ligger rett bak Visa'n i kort holderen og smiler til meg hver gang jeg skal dra kortetSkal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Kommentar
-
Kompis av meg bestilte sesongkort for 10 dager siden, og har enda ikke fått det. Han fikk et skriv for noen dager siden hvor LSK informerte om at det hadde blitt noe kluss hvor de hadde sendt sesongkort til folk som ikke hadde kjøpt, mens de som hadde kjøpt ikke hadde fått noe. Derfor måtte de gå gjennom sesongkortene på nytt. Han har nå prøvd å få tak i LSK både på mail og tlf, men de har tatt påskeferie og han har ingen billett til kampen på mandag, kvitteringa fikk han heller ikke da han betalte.
Hvordan skal han komme seg på kamp når han faktisk har betalt for et sesongkort håpløse LSK ikke har klart å sende ut? Det skal også nevnes at da han var på stadion for å kjøpe sesongkort, så var LSK utsolgt for kort, slik at han måtte få det i posten.Last edited by Andersen; 23.04.2011, 17:05.Kommentar
-
Det må nødvendigvis være personer fra LSK på jobb i morgen. Dette ordner seg hur enkelt som helst.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Ta med et kontoutdrag (hvis bet. med kort), just in case.Team Wenche MyhreKommentar
-
Det står på LSK.no at det er solgt 6000 billetter til mandagens kamp. Er dette utenom sesongkortene?Last edited by armykanari; 13.05.2011, 12:21.Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
Kommentar