Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kommer med mine bilder senere i dag Dere får ikke ha for store forventinger til minebilder enda. Men kvaltiteten skal nok bli bedre når jeg lærer mer.
For de som ikke så/vet, var i går første kampen min som fotograf for KFL. Vil fortsette fremover å være det.
Siden noe av kamerautstyret (objektivet) kom på torsdag var det ikke mye tid til å prøve ut å lære litt om det i forkant. Noen gode bilder ble det i allefall innimellom.
Beklager stor str på bilder, hadde problemer med opplastingen. Ordner seg til neste år
For de som ønsker å se bildene i høyere oppløsning kan dere se de her : www.knuthsolberg.smugmug.com
Vil bruke den siden å laste opp bilder til neste år. Blir da mulig å legge ut en oppløsning på forumet, og hvis dere ønsker gå inn å se i full oppløsning.
Kommentar