Strømsgodset - Lillestrøm Sportsklubb, Marienlyst stadion, 7.november kl 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

Kamptråd Strømsgodset - Lillestrøm Sportsklubb, Marienlyst stadion, 7.november kl 18:00

Årets siste kamp som betyr fint lite.

Her vil jeg kjøre et lag mest mulig likt som laget som skal starte neste år.

Logi

Karim-Pedersen-Kippe-Eriksen

Guldbrandsen-Espen-Nosa-Bolly

BBS-Ujah

Er vel ikke så mye å si. Kiko bør ha gjort sin siste kamp for LSK. Legenden er nok hakket vassere valg pr i dag en BBS, men med tanke på neste år bør dette være spissparet som skal starte.

Vi er også så heldige å kunne forandre kampbildet ved å bytte BBS med Arild hvis vi gjør som mot Viking og måker langt. Har BBS en "av-dag" må det skje tidlig.

Ellers kan man jo argumentere mot Eriksen og dytte Steinar på back og Dahm i midten. Jeg syns laget fungerer bedre offensivt med Eriksen på back samtidig som at Steinar er bedre som stopper så ender med den backrekka. Håper Ringen blir vensteback neste år.

Velger Knudtzon på høyreving etter et godt innhopp mot Viking. Når han går på løp og blir foret med passninger i bakrom av Nosa er han nyttig for laget. Dette så vi klart mot Viking. Fredrik/Edwin bør holdes varm på benken.

Edit: Knudtzon ute med karantene. Fredrik inn.
    Last edited by Kjell.T.Ring; 03.11.2010, 11:06. Begrunnelse: Leif
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

Veldig enig med kjeltringen. Det laget bör starte, og så håper jeg Gulbrandsen og gjerne Ohi hopper inn i denne for å vise seg fram.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

Opprinnelig skrevet av andersmm
      Veldig enig med kjeltringen. Det laget bör starte, og så håper jeg Gulbrandsen og gjerne Ohi hopper inn i denne for å vise seg fram.
      Godt innspill. Hadde glemt Ohi. Ingen grunn til å ikke teste han i denne kampen.

Bør få et innhopp i 2. omgang.

Kommentar

• Yellow-not-jella
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2009
        • 1606

Saa, saa gutter, maa dere besinde dere. Efter mine mæget usikre aabservasjoner haver den lille raske Ullerens Knutte tre gule korter.

Vil oxo føye til, at der er stoor forskjell på syvende aag ellefte plats.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
          Saa, saa gutter, maa dere besinde dere. Efter mine mæget usikre aabservasjoner haver den lille raske Ullerens Knutte tre gule korter.

Vil oxo føye til, at der er stoor forskjell på syvende aag ellefte plats.
          I såfall går Fredrik inn. Ser ingen grunn til å bruke Kiko i denne kampen.

Kan eventuellt bruke Edwin på venstre og Bolly på høyre.

Kommentar

• trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7130

BB bør vrakes etter flere svake kamper på rad. Arild spilte seg inn sist.
            Fredrik har vist i flere kamper på andrelaget at han har en jobb med å holde seg stabil, men enig i at han prøves fra start, for å la ham føle på nivået.

Stefan
            Karim - Steinar - Frode - LKE
            Fredrik - Nosa - Søgård - Bolly
            Arild
            Ujah
            Håper ellers at Mohammed Sesay får en sjanse på benken, og kanskje et innhopp. Ohi håper jeg får sin debut på søndag, det tror jeg blir et øyeblikk de som er til stede, vil tenke tilbake på om ti år. Gutten kommer til å bli stor.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Yellow-not-jella
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2009
              • 1606

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
              I såfall går Fredrik inn. Ser ingen grunn til å bruke Kiko i denne kampen.

Kan eventuellt bruke Edwin på venstre og Bolly på høyre.
              Enig. Meget bestemt bør Fredrik Gullet få prøve seg på høyre, så får vi se om HB kan si "hva var det jeg sa", siden han aldri har fått starte selv etter Forumets mange hyl.

Ellers skeptisk til Edwins ikke-typiske midtbanespill. Mannen gir "uortodoks" et navn. Når det gjelder M Bolly så har han dessverre svak innleggsteknikk med venstre, jfr innlegget før Tony braste med hue først i vantet. Fører også ballen med høyra, slik at det blir lettere å ødelegge for han. Men bra trøkk i h-foten, det kan jeg like. Bolly har overraska meg positivt!

Kommentar

• Yellow-not-jella
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2009
                • 1606

Opprinnelig skrevet av trigz
                BB bør vrakes etter flere svake kamper på rad. Arild spilte seg inn sist.
                Fredrik har vist i flere kamper på andrelaget at han har en jobb med å holde seg stabil, men enig i at han prøves fra start, for å la ham føle på nivået.

Stefan
                Karim - Steinar - Frode - LKE
                Fredrik - Nosa - Søgård - Bolly
                Arild
                Ujah

Håper ellers at Mohammed Sesay får en sjanse på benken, og kanskje et innhopp. Ohi håper jeg får sin debut på søndag, det tror jeg blir et øyeblikk de som er til stede, vil tenke tilbake på om ti år. Gutten kommer til å bli stor.

Björn var god mot engen, en av våre fire beste. Men riktig at han ser ut til å slokne utover i andre omgang, som nå sist. Arild er best som møtende sjølsagt. Spørs om Henning legger opp til mer direkte 4-4-2 stil, da blire BB. Supersub AS da...

Syns også det er skuffende at folk så fort skal "hakke" på Björnulf, istedenfor å se på Tonys mange rare valg. Håpløs mot engen i første omgang når han hele tiden skal innover i banen, selv når han har klar bane framover på venstresida. Stoler han ikke på farta si lenger?

Kommentar

• *46*

Espen Berntsen dømmer.

(Jeg skal slutte å si en noe om dommerene før kampen, mine spådommer går til helv**e uansett om det er positivt eller negativt....)

Kommentar

• El Caco
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2009
                    • 2286

FYI er veldig viktig kamp for tabellplasseringen. Tror ikke vi vil se noen overraskende innhopp i denne kampen dessverre. Prøve å kjempe inn 7. plassen og noen ekstra kroner til neste sesong.
                    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7130

Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                      Björn var god mot engen, en av våre fire beste. Men riktig at han ser ut til å slokne utover i andre omgang, som nå sist. Arild er best som møtende sjølsagt. Spørs om Henning legger opp til mer direkte 4-4-2 stil, da blire BB. Supersub AS da...
                      Skal vi spille direkte slik vi gjorde mot Viking, blir vel heller Arild valgt, i pakt av at han er et klart bedre oppspillspunkt.

Hvis vi skal prøve å finne flyten langs bakken og satse på å dominere banespillet, tror jeg derimot BB starter.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 3006

Opprinnelig skrevet av *46*
                        Espen Berntsen dømmer.

(Jeg skal slutte å si en noe om dommerene før kampen, mine spådommer går til helv**e uansett om det er positivt eller negativt....)
                        Håper jeg ikke jinxer dette nå, men i utgangspunktet høres dette ut som....trommevirvel...kunne vært adskillig verre. Kan vi tørre å håpe på 50/50 dømming, selv på bortebane, når vi ikke engang får oppleve det hjemme? Time will show...

Foretrekker en Berntsen fremfor en Skjerven eller Øvrebø på en vanlig dag.
                        LSK Norges beste lag

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                          Håper jeg ikke jinxer dette nå, men i utgangspunktet høres dette ut som....trommevirvel...kunne vært adskillig verre. Kan vi tørre å håpe på 50/50 dømming, selv på bortebane, når vi ikke engang får oppleve det hjemme? Time will show...

Foretrekker en Berntsen fremfor en Skjerven eller Øvrebø på en vanlig dag.
                          Han prøver i hvertfall å være fair og pleier å innrømme sine feil ganske så umidelbart - det liker jeg ved han. Mer gidder jeg ikke å si, for hver forbaska gang jeg sier noe om dommerene skjer det motsatte. Jeg har veldig sansen for Per Ivar Stadberg som dommer og ga uttrykk for det i forkant - han ble jo en vandrende katastrofe....

Kommentar

• Yellow-not-jella
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2009
                            • 1606

Opprinnelig skrevet av trigz
                            Skal vi spille direkte slik vi gjorde mot Viking, blir vel heller Arild valgt, i pakt av at han er et klart bedre oppspillspunkt.

Hvis vi skal prøve å finne flyten langs bakken og satse på å dominere banespillet, tror jeg derimot BB starter.
                            Capiche.
                            Men ting forandrer seg, og Björn har vist en svært nyttig egenskap i å få tak i ballen i noen vanskelige situasjoner som AS ikke ville ha rukket bort til engang. Arild velger tryggere løsninger, mindre risiko, møter mer. Ser kanskje ut til at Björn satser på disse raffe løsningene med påfølgende målsjans for ofte. Arild er vel mer avhengig av nøyaktigere oppspill. Et problem med BB er nettopp dette med at han ikke helt orienterer seg godt nok sentralt, det er full fart med ballen hit og dit, og dermed balltap kan skje. Han er sjølsagt best med bakrom i nærheten, enten sentralt eller på kant.

Men 4-4-2 med BB kan absolutt være gjennombruddshissig, sjekk ut førsteomgangen mot Brann fx. De har jo blitt enige om å skifte på å være møtende virker det som. Mye mer forutsigbare med Arildo. Man kan forresten godt være direkte selv om man spiller langs bakken.

Av og til blir vi beskyldt for å spille såkalt steinalderfotball. Man kan jo gjette seg fram til hvem som har spilt møtende spiss i de kampene. Og hvem som spiller opp fra stopperplass. Og hvem som er Spielführer. Vi blir avkledd når motstander presser fram de verste egenskapene i våre tre erfarne menn. Er det ikke lov å spille opp Sundgot langs bakken? Det er et paradoks at trioen Kjepp-Søgg-Sunda redder oss hver sesong, samtidig som spillet ser helt forjævlig ut i X antall kamper.

Det er en fallitterklæring å stille med Sundgot istedet for Sigurdarsson fra start. Håper ikke det skjer. Arild har spilt ca 22 hele kamper i år, skårt 7 mål, bommet på en drøss straffespark bl.a. Tid for nytt nå.

Kommentar

• tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

Håper nesten at Kiko ikke spiller og at vi heller bruker spillere som er her neste år. Jeg håper på Fredrik eller Ohi på kant.

Kommentar

• Leif A
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 3962

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                Håper nesten at Kiko ikke spiller og at vi heller bruker spillere som er her neste år. Jeg håper på Fredrik eller Ohi på kant.
                                Jeg er (nesten) villig til å godta et tap med morgendagens spillere på banen, framfor uavgjort eller seier med bruk av spillere som uansett ikke er i stallen 1. januar.
                                Men så er det jo ikke jeg som skal betale LSK sine regninger i månedene fremover, heller...
                                Knurr...

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Leif A
                                  Men så er det jo ikke jeg som skal betale LSK sine regninger i månedene fremover, heller...
                                  Ja, det var dette med de helvetes penga da..... Jeg tipper Berg velger å stille med det laget han antar er det beste i følge hans mening med intensjon å vinne kampen og kapre syvende plassen.

Kommentar

• sparwasser
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 3185

Noen som vet fødselsdatoen til Ohi Anthony Omoijuanfo. Vet at han er født i 1994.

Fredrik Gulbrandsen ble tidenes yngste LSK-spiller benyttet i elietserien (16 år 238 dager gammel), da han debuterte mot Start i 2009. Setter Ohi ny "klubbrekord" hvis han kommer innpå mot Godset?

Kommentar

• Lars
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6156

I forbindelse med landskamper for G16 er Ohi Kwoeme Omoijuanfo oppført med fødselsdato 10.1.1994, dvs at han ikke blir tidenes yngste debutant.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                        Poll St. Ring
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Dec 2005
                                        • 11796

Etter å ha tenkt meg om litt er dette faktisk en viktigere kamp en jeg ga uttrykk for i åpningsinnlegget.

Vi kan få alt fra 7. til 11. plass og i snitt skiller det 141 000 pr plassering fra 4-11 i følge en artikkel jeg har linka tidligere.

Dette er 5 plasser og differansen blir ca 705 000 som er en rimelig bosmannspiller.

Bare å stille med toppet lag.

Kommentar

Working...