Berg har iallefall gjort denne kampen litt spennende. Dehila er jo ikke akkurat noe geni, og dette kan ta dem litt på senga.
Strømsgodset - Lillestrøm Sportsklubb, Marienlyst stadion, 7.november kl 18:00
Collapse
X
-
Får for guds skyld håpe at Nosas benking skyldes føling med en skade.Kommentar
-
Dette må være for å gi Sadeh sjansen til å vise at han fortjener kontrakt med oss. Noe annen grunn kan jeg ikke forstå at det kan være.Kommentar
-
Jeg tolker dette som at Berg gir Sadeh en sjanse til å vise hva han kan. Om han er så rævva som folk hevder så er det et dårlig trekk. Om han derimot er god og spiller for kontrakt, så kan det være smart."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Virker som nok en brain fart fra vår kjære hovedtrener, men kanskje han gjør ord til skamme. ENDELIG er lønnsledern ute. Men hvor f er Fredrik?
For min del ser jeg frem til at det nå er kun to timer til evalueringen kan starte.Kommentar
-
Her snakker man om at man SKAL klare 7 plassen, men hva skjer? Vi stiller med en midtbane som ikke holder nivå for fem øre.
Skulle veldig gjerne likt å høre valget fra Berg. Du slutter aldri å overraske...Kommentar
-
Det er garantert ikke for å gi Sadeh en sjanse. Nosa må være syk eller skadet.
Sadeh er stor og har en bra fot, that's it. Utover det er han treig, svak teknisk og et surrehue taktisk.
Jeg er ekstremt tålmodig med enkeltspillere, men Sadeh er bare for dårlig.
PS: Skulle jeg ta feil, er ingenting bedre enn det!Kommentar
-
Sadeh har ikke noe i førsteelveren å gjøre om man skal basere seg på det han har prestert i gult tidliger. Om Nosa er skada burde kiko starte, eventuelt burde Fredrik starte med Ohi inn sentralt. Ellers burde Sadeh fått denne muligheten til å prøve seg i tippeligaen. Han er en mye bedre spiller med mer mulighet for en fremtid som lsk-spiller enn sadeh.
Helst ville jeg sett Nosa i posisjonen, uten han ville jeg sett Fredrik, Sesay, Kiko i prioritert rekkefølge.Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar