Strømsgodset - Lillestrøm Sportsklubb, Marienlyst stadion, 7.november kl 18:00
Collapse
X
-
Leser at både Viking og Godset har bytta utstyrsleverandør til Diadora de neste 5 årene.
Faen at ikke Godsetspillerne skal bruke Diadorasko på søndag!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Sjekket opp premiepenger på plasseringer og det ser slik ut:
•1. plass 5,11 mill.
•2. plass 4,09 mill.
•3. plass 3,07 mill.
•4. plass 1,79 mill.
•5. plass 1,66 mill.
•6. plass 1,53 mill.
•7. plass 1,41 mill.
•8. plass 1,29 mill.
•9. plass 1,15 mill.
•10. plass 1,02 mill.
•11. plass 0,89 mill.
•12. plass 0,78 mill.
•13. plass 0,63 mill.
•14. plass 0,51 mill.
•15. plass 0,38 mill.
•16. plass 0,26 mill.
Med andre ord i overkant av 500k som skiller.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Får håpe godset har huet sitt på Ullevål allerede. Serieavslutningen må føles som et pliktløp når man har en såpass betydningsfull kamp neste helg og lite å spille for i serien."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Ja, for dem som er "etablert" i elleveren tror jeg det kan bli vanskelig å ikke ha neste helg i bakhodet. For dem som ikke er like sikre på laget er nok mange tente på å bevise at de forsvarer eller fortjener en plass i cupfinalen. Men vi kan jo håpe de reserverer seg litt. Det veldig mye opp og ned med dette Godset-laget, og jeg synes de har fått i overkant mye skyt i år.
Håper noen av fremtidenes spillere, som Ohi, Fredrik eller Sesay, får smake på nivået i denne kampen. Det vil være verdifullt for dem og gi dem stor motivasjon foran neste år.Kommentar
-
Jeg ble imponert av dem på våren, men faktum er at Strømsgodset har hatt en slett høstsesong. De har 2-2-5 på de siste ni seriekampene, og har i samme periode sluppet inn 19 mål.
Hvis noen av dem samtidig tenker mest på å unngå skader foran cupfinalen, mener jeg vi bør ha ypperlige muligheter til å ta hjem trepoengeren.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
-
Jeg så for meg å oppmuntre råtassene: Søgård, Dahm (og Kippe hvis han ikke hadde blitt så jævla flink til å unngå å være for sein i taklingene) til å gi litt ekstra i taklingene. Så viser vi Nosa, Bolly, BBS og Ujah en video av Christine Ronaldine slik at de kan skaffe Godset et par røde kort kanskje vi hadde klart å utelukke 4-5 spillere foran cupfinalen slik at mulighetene til Follo er betydelig bedre. Cupgull til Follo hadde vært moro og hadde gjort tapet mot dem i 3. runde lettere å leve med***Større baller enn vett***Kommentar
-
Syns å mene og huske at direkte rødt sones i neste kamp(er) uansett turnering, mens karantener for gule kort - eller utvisning som følge av to gule - sones i samme turnering. Ikke hundre på at det stemmer, men syns jeg vagt kan huske episoder som tyder på at dette er presedensen.Kommentar
-
-
Kommentar
-
At han er foran Erling i denne kampen skjønner jeg, da Erling ikke er spillerberetiget til denne kampen. Fredrik kan jeg dog ikke skjønne at han stiller foran... Uansett gøy hvis han spille!Kommentar
-
Kan vel ha med å gjöre at vi möter et lag med flere spillere i junioralder. Hadde värt mer skeptisk om vi f.eks. mötte Aalesund eller Haugesund med Ohi på kanten."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Tror ikke Ohi kommer til å gjøre seg bort om han får starte. Gleder meg til match.Kommentar
-
Ser ut som Godset starter med 1 junior (Sætra), men det er kun fordi Glenn Andersen har karantene. LSK med 5 spillere født på 90-tallet, Godset med 1.Kommentar
Kommentar