Er nok lettere for NFF å be alle dommerne dømme mot LSK enn å faktisk be dem om å dømme fair..
Strømsgodset - Lillestrøm Sportsklubb, Marienlyst stadion, 7.november kl 18:00
Collapse
X
-
Gulbrandsen før 85 spilte minutter!?Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.Kommentar
-
Men i bunn og grunn så taper vi ikke matchen på dommeren, men på fryktelig slett forsvarsspill.Kommentar
-
Skal bli så deilig å bli ferdig med sesong 3 fra helvette. Faen så utrolig ræva!!!
Kampen er skrudd av og jeg går og vasker i stedet...Kommentar
-
Tja, rent umiddelbart faller ord som skandale og totalt ufortjent lett for tungen...
Rent objektivt; hvor mange kamper er vi ranet av dommerne i år? Jeg tror ærlig talt det må dreie seg om minst 15 poeng, og da snakker vi forsiktig estimat.
Flott.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Storflor gjør jo som han vil der ute! kan ikke ligge så høyt med linja når vi har sirup som midtstoppereKommentar
-
Dette er rent pinlig å se på! Det verste er vel at vi i store deler av kampen er best frem til 16-metern, og at godset regelrett utklasser oss derifra og inn.
Trøsten får være at vi ihvertfall ikke ligger an til enda en U...
Ræv!!!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Nok en pinlig forestilling fra en gjeng møkkakjerringer som faen ikke fortjener én krone til av lommeboka mi eller et eneste sekund av tiden min.
Fy faen, for et drittlag.
SKAM DERE!- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Dette er bare flaut. Her blir det mer. Tipper 7-2 så vet ikke om jeg orker å se mer. Forsvaret har vært sinnsykt rævva idag, og Kippe, hva er det du driver med? Nok en gang er dommeren mot oss. Dette må jo være klart og tydelig for fler enn oss? Faen altså! Nå går jeg og driterI år så tar vi altKommentar
Kommentar