Strømsgodset - Lillestrøm Sportsklubb, Marienlyst stadion, 7.november kl 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mooph
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 1496

LKE irriterer meg noe alvorlig bakover. Jeg veit da pokker hvorfor han fremsto lettkledd i pressen en gang i tia når den vesle puslekroppen bare blir dytta til sia gang på gang.

Likte at Ohi fikk putta, sånt er godt for sjela til de unge. Bare 16 ... jeez, ser ikke sånn ut!

Forøvrig, med fare for å bli hetsa, det andremålet til Jo Inge Berget er noe av det penere jeg har sett i år. Kjempeprestasjon.
    Fugla mot nye høyder

Kommentar

• andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

Opprinnelig skrevet av mooph
      LKE irriterer meg noe alvorlig bakover. Jeg veit da pokker hvorfor han fremsto lettkledd i pressen en gang i tia når den vesle puslekroppen bare blir dytta til sia gang på gang.
      Enig. Eriksen har i mine øyne fremstått som uengasjert og veik etter sommeren. Var god før sommerpausen, men har kløna til det for seg selv gang på gang i høst. Skjerpings.

Tror han vil ha godt av mer konkurranse. Pdd ser han ikke ut til å gi alle de 100% som han burde.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• flisbyen
        Utestengt
        • Sep 2010
        • 305

Opprinnelig skrevet av andersmm
        Enig. Eriksen har i mine øyne fremstått som uengasjert og veik etter sommeren. Var god før sommerpausen, men har kløna til det for seg selv gang på gang i høst. Skjerpings.

Tror han vil ha godt av mer konkurranse. Pdd ser han ikke ut til å gi alle de 100% som han burde.
        Han er redd for beina sine, dessuten har jeg ikke sett makan til en spiller som ikke gjør annet enn å rygge.
        Håper LSK får solgt han, glamour-spillere har jeg lite til overs for.

Kommentar

• Boing
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2005
          • 711

Jeg er glad det minst skal gå 4-5 mnd før jeg skal plage mitt hjerte igjen. Så håpløst som vi forsvarer oss i går har jeg ikke sett på veldig lenge.

Kommentar

• Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

Det er lettere å bli kvitt defensive problem, enn offensive.

I de periodene av kampen som LSK virkelig kjempa på mot Godset, spilte vi turbofotball av beste underholdende merke. Langt bedre enn Godsets bejublede "unge" lag. Og det virker som vi scorer mål når det trengs. Bare så synd at vi også slapp inn mål når det ikke trengtes, og at dommeren foræret Godset en latterlig billig straffe rett etter å ha glatt oversett en regulær straffe andre veien til Bolly. Nokså matchavgjørende faktisk i den fasen av kampen, og ødela nok andreomgangen for LSK.

Etter alle den forferdelig partiske dømminga vi har vitne til denne sesongen og tidligere sesonger (og det blir ikke bedre i 2011), forslår jeg at LSK fremmer et forslag i NFF om å innføre poengssystem for dommerne, slik Stoke nå foreslår i England.

Også for dommere bør det finnes en konsekvens, en sammenheng mellom hva man foretar seg og den belønningen man får. Ellers vil disse dommerne fortsette å gjøra akkurat som de vil, og lang erfaring viser at det definitivt ikke er til vår klubbs beste.

For enkelte av dommernes vedkommende virker det til og med nå som at de ikke lenger eier verken skrupler eller hemninger, når det gjelder å dømme imot LSK på det skammeligste.

Jeg har i alle fall fått mer enn nok av dommerproduktet som NFF leverer. Partiske dommere - Det holder ikke til å dømme fotball på noe som helst nivå.
            LSK Norges beste lag

Kommentar

• Yellow-not-jella
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2009
              • 1606

Pfføøy, det er Kjeppe som gjør en brøler, han holder rett i synet på Berntsen. Mye billigere straffa vi får. Kunne ha blåst på Bolly óg, men beina blir ikke akkurat feid over ende.

Storskandale å starte med Tom Sædh. Der røyk en 7.-8. plass. Fy f Berg! Rævva.

Kommentar

• Totti21
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3501

Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                Pfføøy, det er Kjeppe som gjør en brøler, han holder rett i synet på Berntsen. Mye billigere straffa vi får. Kunne ha blåst på Bolly óg, men beina blir ikke akkurat feid over ende.
                Jeg er enig i at straffen mot Kippe er korrekt, men det burde definitivt blitt blåst i situasjonen mot Bolly rett før også. Irriterer meg noe sinnsykt at han skal bli straffet for at han forsøker å holde seg på beina, mens spillere som Veigar eller Iversen ville falt overende, og dermed oppnådd straffe.
                Straffa vi får etterpå er av den billige sorten, og virker som en slags kompensasjon for situasjonen med Bolly, men da er det for seint, fordi situasjonen med Bolly blir kampavgjørende da godset får sin straffe i påfølgende angrep.

Men, i denne kampen skal vi alikevell skylde mest på oss selv. 4 mål bør holde til seier, selv med en svak dommeravgjørelse i mot.

Kommentar

• Håkon Henriksen
                  Administrator
                  • Nov 2003
                  • 6411

Så kampen i opptak i går kveld.

Dommer Berntsen gør vel ikke en veldig dårlig kamp, jobben forsvaret vårt gjør er langt dårligere, bare sånn at det er sagt.

Men etter 8:45 på stillingen 0-0 blir vi snytt for en straffe etter en hands i feltet. Der kunne vi fått 0-1 og kampen hadde nok blitt en annen.

På stillingen 3-2 blir vi snytt for nok en straffe, Bolly blir tatt klart. Kunne fort snudd kampen.

Alt i alt dømmer han bra, Straffen til godset er korrekt, annuleringen av målet til godset er også korrekt.

Men det som var ille å se, er hvordan vi opptrer i backfirer, på søndag var det langt under pari..
                  Håkon Henriksen
                  -
                  Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                  -
                  ALT FOR FUGLA

Kommentar

• Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

Snyter han oss for to straffer har han ikke gjort en god jobb, det må da være åpenbart.

Videre virker det som at diskusjonen dreier seg om dommer vs forsvar. Hvorfor trenger det ene å ekskludere det andre? Ja, forsvaret var rævva og har mye av skylda for at det gikk som det gikk, men det var og hadde Berntsen også.

Er det et kompromiss vi kan leve med, dere?
                    Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• El Caco
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2009
                      • 2286

Sier vel sitt om LSKs erfaring med dommere - når en dommer som snyter oss for 2 straffer i en og samme kamp, så er det liksom greit
                      Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 3006

Storskandale å starte med Tom Sædh. Der røyk en 7.-8. plass. Fy f Berg! Rævva.
                        Jeg mener det ser ut som at Kippe slipper sin mann, som deretter setter seg på rattata og vinker vilt med armene. Bollys virker klarere, men han har ikke "rutinen" som må til for å legge seg. Synd at fotballen er slik.

Theater lønner seg. Kanskje en av grunnene til at sporten er så pop, theater er jo forsåvidt god underholdning?
                        LSK Norges beste lag

Kommentar

• ragnarrock
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2008
                          • 937

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                          Bollys virker klarere, men han har ikke "rutinen" som må til for å legge seg. Synd at fotballen er slik.
                          smerter meg i levern å lese dette

Lillestrøm står for kjærlighet, tradisjon, stolthet og i dette tilfellet kanskje mest relevant, ære!
                          her driter jeg virkelig i hva andre klubber i verden gjør, pokker meg om vi skal på noen som helst oppfordre gutta våres til å legge seg for å få et straffespark uansett hvor soleklart det er. Vi får heller bli et bedre lag som klarer å komme oss i angrep litt oftere!
                          *Kjempe gutta fighte gutta!!*

-RagnarRock-

Kommentar

• KrisB
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2008
                            • 2923

Kippe spilte med brudd i foten.

For en mann!

Kommentar

• Yellow-not-jella
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2009
                              • 1606

Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                              Så kampen i opptak i går kveld.

Dommer Berntsen gør vel ikke en veldig dårlig kamp, jobben forsvaret vårt gjør er langt dårligere, bare sånn at det er sagt.

Men etter 8:45 på stillingen 0-0 blir vi snytt for en straffe etter en hands i feltet. Der kunne vi fått 0-1 og kampen hadde nok blitt en annen.

På stillingen 3-2 blir vi snytt for nok en straffe, Bolly blir tatt klart. Kunne fort snudd kampen.

Alt i alt dømmer han bra, Straffen til godset er korrekt, annuleringen av målet til godset er også korrekt.

Men det som var ille å se, er hvordan vi opptrer i backfirer, på søndag var det langt under pari..
                              Ok, men jeg syns ikke vi skal legge oss på et nivå at når ballen dundrer inn i Vilsvik bakfra fra 2 meters skrått hold, skal det dømmes straffe. Det blir for dumt og smålig. Hadde det sjedd MOT oss hadde det blitt klikk. Dommera har jo blitt mye bedre på dette gjennom sesongen. Vi hadde Tarik i Kr.sand som er mye klarere, selv om det er kjipt. De får finne seg en linje, det syns jeg de har klart etter mye rabalder tidlig i sesongen.

Kommentar

• Yellow-not-jella
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2009
                                • 1606

Affekt..

Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                Det er kun én eneste grunn til at vi ikke vinner i dag, og han heter Espen Berntsen.

Hønefoss: 3 poeng.
                                Brann: 2 poeng
                                Vif h: 3 poeng
                                VIF: b: 3 poeng.
                                Viking H: 3 poeng
                                Godset B: 3 poeng
                                RBK H: 3 poeng

Det er det jeg husker i forbifarta. Det er flere. Mange flere. Det er tjue poeng. Og de udiskutable. Fy faen.
                                ..er vel ordet.

Det deles ikke ut 4 poeng i hjemmemøter mot Viking vanligvis. For det andre er Berisha nok ikke i offside en stund før scoringa der, det var en annen. Den situasjonen kunne vi avklart selv også. Helt fortjent uavgjort. Dessuten var Ujah i klar offside mot rbk hjemme på målet. Husk også at alle kamper lever sitt eget liv, og at vi har alle muligheter til å rote bort en ledelse vi har fortjent. Holdt på å gjøre det mot Brann hjemme også.

Kommentar

• Leif A
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 3962

..er vel ordet.

Det deles ikke ut 4 poeng i hjemmemøter mot Viking vanligvis. For det andre er Berisha nok ikke i offside en stund før scoringa der, det var en annen.
                                  Det er vel egentlig irrelevant hvem som var i offside så lenge vedkommende var delaktig i spillet? Og det var han vel i høyeste grad, siden han mottok den lange crosseren.
                                  Knurr...

Kommentar

Working...