Årets sesong 2010 - oppsummert

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • El Caco
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2009
    • 2286

    #21
    Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
    Sjansestatisikken topper vif suverent, og hjemmekampen mot vif hadde vi tapt nesten uansett. Moa & co lå bare å venta til vi dreit oss ut med offsidelinja eller noe annet. Vi har egentlig vært altfor svake i forsvar for ofte. Vi er for lette å skåre på.

    Fakta: Vi har fått tildelt sju straffer, den ene fikk vi ta to ganger. Fire treff og fire bom. Ikke bra!

    En annen ting, hvordan er uttellinga på kunstgress. Begredelig vel. 2 poeng på 7 kamper?
    Samma hvor mange straffer vi har fått, vi skulle hatt mange fler!!
    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

    Kommentar

    • Yellow-not-jella
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2009
      • 1606

      #22
      Vi har i år, som i fjor, brukt flest antall utespillere. 25 i tallet. Unødvendig stort antall? Odd og Haugesund bruker 19. Og slår oss.

      Kommentar

      • Leif A
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 3962

        #23
        Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
        Vi har i år, som i fjor, brukt flest antall utespillere. 25 i tallet. Unødvendig stort antall?
        Litt feil sted å stille det spørsmålet, tror jeg. Dersom forumet hadde fått bestemme hadde vi vel brukt nærmere 50 utespillere i løpet av sesongen.
        Knurr...

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          #24
          Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
          Hvordan er uttellinga på kunstgress. Begredelig vel. 2 poeng på 7 kamper?
          Innmari betydningsfylt dersom man ønsker å klatre på tabellen.
          Laget må bli bedre på kunstgress enn dette, ellers kan man droppe alle aspirasjoner om medalje. Eller vinne samtlige gresskamper...

          Når NFF er såpass anti-fotball at de tillater spill på plastikk, og foretrekker en eliteserie som spiller i is og bitende kulde fremfor i solskinn - ja så må man desverre tilpasse seg, fremfor å klage og syte om at alt var bedre før osv osv

          Når makthaveren er en kronidiot, lider folket. Dessverre.
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • mooph
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 1496

            #25
            Dessuten er det positivt på lang sikt med bruk av mange utespillere såfremt det finnes en stabil "kjerne"/"stamme" med spillere. Det er viktig å hele tiden la talenter (dvs. alle spillere som presterer godt på trening) slippe til, men helst ikke for mange samtidig.

            2010 sesongen var forøvrig prega av variarende prestasjoner i alle ledd. Vanskelig å si noe spesefikt om hvorfor det ble sånn siden det blir fort mye gjetting. Trening på samhandling er nøkkelen til mer stabilitet, folk må forstå hva andre tenker. Vi får håpe ting "setter seg" i løpet av vinteren.
            Fugla mot nye høyder

            Kommentar

            Working...