Serieoppsettet 2011

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

Opprinnelig skrevet av sparwasser
    Svenskene har skjønt det. Allsvenskan spilles 3. april tom. 23. oktober 2011. I stedet for å strekke sesongen i begge ender, velger svenskene å fylle opp sommermånedene med fotball. Har har NFF noe å lære. Jeg blir kvalm.
    Joa, men det er i Sverige. Norge er jo reineste middelhavsparadiset i forhold..ehhh...

I Sverige tyr man altså til helt alminnelig, sunn fornuft og utnytter sommeren til å bedrive rene sommeridretter. I Norge, derimot, er denne idretten styrt av komplette dårer og fullidioter. De utnevner RBK med svinet Annan i spissen til fair-play priser og ønsker aller helst å spille fotball på blå-svix føre ute i møkkakulda eller på syntetisk plastikkdekke i en tennishall på Fornebu. Faen ikke rart at norsk fotball er komplett i bakevja, når den er administrert av slike komplett talentløse og udugelige bakstrevere og RBK-elskere.
    LSK Norges beste lag

Kommentar

• Tony
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4737

Et hett rykte er at serieslutt 2011 blir forskjøvet frem med tanke på hvordan november i år har vært. Terminlista kommer enten imorra eller tidlig neste uke.

Følg med

Kommentar

• GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

Opprinnelig skrevet av Tony
        Et hett rykte er at serieslutt 2011 blir forskjøvet frem med tanke på hvordan november i år har vært. Terminlista kommer enten imorra eller tidlig neste uke.

Følg med
        Jepp, slik drives det vel i dette dustelandet. Fordi det ikke er snø ett år i novebber så kan det visst heller ikke være det neste år. Men hvis det nettopp er det som skjer så skal du se alle som akker seg over at det må spilles ball i landet utendørs på vinteren.

For så jævla dårlig hukommelse har man her på bjerget.

Kommentar

• mooph
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 1496

Opprinnelig skrevet av Tony
          Et hett rykte er at serieslutt 2011 blir forskjøvet frem med tanke på hvordan november i år har vært.
          Så det er brått bestemt at mars ikke kan ha mange frysegrader eller mye vann i fast form ?
          Pampene er vel klar over at det er mye dyrere å grille frem gras tidlig enn å holde det gående seint ?

Hmm.. kanskje dem har finni ut at publikum er mer opptatt av julehandel enn å kjøre OL-floka i fotball format og safer inn med TL start rett etter juletrefestene isteden. (Ps; Kanari-floke, det hadde vært noe.)
          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
          For så jævla dårlig hukommelse har man her på bjerget.
          Tenkte jeg skulle skrive et svar også her, men husker ikke lenger hva det var jeg ville skrive.
          Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Tony
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4737

Opprinnelig skrevet av mooph
            Så det er brått bestemt at mars ikke kan ha mange frysegrader eller mye vann i fast form ?
            Pampene er vel klar over at det er mye dyrere å grille frem gras tidlig enn å holde det gående seint ?
            Det er mulig det. Men "pampene" ser også at ingen gidder å dra på serieslutten 27 november 2011 med -10 grader og alt er avgjort.

Kommentar

• *46*

Neste uke.

Serieoppsettet kommer i neste uke i følge NFF. Lest på http://vgd.no/sport/fotball-norsk/te...ste-uke-kommer

Vises til hjemmesiden til Viking, men av prinsipp legger jeg ikke inn linken slik at flere enn meg er dumme nok til å klikke seg inn der

Kommentar

• LSK N/B
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 830

Tipper
                1 runde borte Odd
                16 mai Borte Bart
                1000 kampen hjemme Tromsø
                siste runde hjemme Viking
                03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

Nei til NFF!

Kommentar

• Yellow-not-jella
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2009
                  • 1606

F&&n ass, er så jævli typisk eNeFeF å legge 16.mai-kampa på en manda' ass!

Hilsen Jan Fredrik K. ass!

Kommentar

• LSK-supp.
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2003
                    • 1023

NFF dreper jo interessen for Tippeligaen og klubbene med 16-lag.

Nå som serien skal starte enda tidligere på vinteren og avslutte enda senere på høsten/vinteren faller interessen ytterligere. Dette gjelder også for meg.

Som jeg også skrev foran 2010 sesongen, tilskuertallene og tv-tallene skal ned, det er altfor mange uinteressante lag med i ligaen, det er kaldt på arenaene store deler av sesongen, og det er lite spenning både i topp og bunn av tabellen. Oppsettet blir egentlig kun for spesielt interesserte. Fuck NFF!
                    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• Lillestrøm Kirke
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2004
                      • 1470

Fredagskamp

Strømme er også veldig godt fornøyd med at fredag blir dagen hvor MAX skal vise fotball.

- Det blir en fantastisk slutt på uken og en meget god start på helgen for våre seere. Fotball på fredager har jeg veldig stor tro på, sier han.

Tidspunktet kampene skal vises på fredagene er fremdeles ikke bestemt. Men ifølge Strømme vil de mest sannsynlig bli vist tidlig på kvelden.

Kanalen MAX har tatt over NRKs ene direktesendte kamp i uken. De har en avtale om å vise 60 kamper de neste to sesongene.
                      "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

Kommentar

• gja
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2008
                        • 302

Blir som jeg frykter. Mandags-, fredags- og Søndagskamper.
                        Årets supporter 2010!!

Vi er BSK, Birdsas Stolte Krigere! Sammen for Lillestrøm

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av gja
                          Blir som jeg frykter. Mandags-, fredags- og Søndagskamper.
                          Tragisk!

Kommentar

• El Caco
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2009
                            • 2286

Det eneste jeg ser som positivt med dette er at man kan nå får med seg Premier League kampene på lørdag. Utenom det er jo dette helt høl i hue.
                            Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• ON
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3639

Drit i premier league. Premier league kan man se alle andre dager, er ikke reisevei til soffaen.

Kommentar

• KFL109
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 1958

Kjenner at jeg er fly forbanna over dette opplegget. Håper inderlig ikke LSK er på lista over de klubbene som har vært positive.

Tror vi er på full fart mot fotball som en rein TV-idrett, og klubbene er med på å grave sin egen grav. Hvilke lag skal få gleden av å åpne serien på en fredag kveld i midten av mars? Tipper det blir en hendelse for svært spesielt interesserte.
                                Vidar Evje

Kommentar

• egil
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2005
                                  • 1119

Opprinnelig skrevet av KFL109
                                  Kjenner at jeg er fly forbanna over dette opplegget. Håper inderlig ikke LSK er på lista over de klubbene som har vært positive.

Tror vi er på full fart mot fotball som en rein TV-idrett, og klubbene er med på å grave sin egen grav. Hvilke lag skal få gleden av å åpne serien på en fredag kveld i midten av mars? Tipper det blir en hendelse for svært spesielt interesserte.

LSK vinkler det ihvertfall positivt på lsk.no

KFL - medlem nr 23

Kommentar

• Stray Cat
                                    Moderator
                                    • Aug 2008
                                    • 5918

Og dette genererer ingen eksplosjon på forumet? Har dere gått i julekoma her inne, eller har NFF og MAX klart å trøtte dere ut?

Noe av det som provoserer meg mest er at NFF tar supporterne til inntekt for at fredagene blir kampdag. De presterer å si at Supporteralliansen av alle ukedager ønsker fredag.

Det kan jeg ikke i min villeste fantasi tro at noen har uttalt. Fredag er en bedre dag enn mandag. Fredag er IKKE en god dag i tillegg til mandag. God TV-underholdning er det heller ikke hvis stemningen på tribunen uteblir.
                                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• Totti21
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3501

Jeg savner faktisk den tiden da det var en hovedkamp kl.2000, mens man måtte nøye seg med P1 sin fotballsending på radioen hvis man ikke kunne være tilstede på stadion.
                                      Jeg merker selv at på regnværsdager blir veien fra Tønsberg til Åråsen plutselig mye lengre når jeg vet at jeg kan se kampen på TV. Enda værre er det når kampen går 1900 på en mandag, som utvilsomt er den vanskeligste dagen for meg ift jobb og andre forpliktelser.

Fredag, lørdag og søndagskamper ville fungert mye bedre enn dagens ordning, men fredag, søndag og mandag vil jo gjøre det enda værre enn de allerede er.

Nå ender det vel med at TV2 flytter en av sine søndagskamper til lørdag, slik at en vanlig fotballhelg blir sånn:

Fredag: Kamp på TVNorge Max kl.1900
                                      Lørdag: Kamp på TV2 Sport kl.1700
                                      Søndag: 4 kamper kl.1800 på TV2 Sport 1,2 og 3 og 1 kamp kl.2000 på TV2 hovedkanalen
                                      Mandag: Lillestrøm SK bortekamp på TV2 Zebra kl.1900

Kommentar

• Uwes disippel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6039

Blir så provosert. Stor sannsynlighet for at det blir et minimum med kamper på meg neste år. Med fredag og mandag, så tipper jeg at det iallefall blir 1 kamp jeg mister hjemme pr mnd. Da går fordelene med sesongkort bort også.
                                        Gleden begynner å bli borte og pampene i nøff gjør alt for å ødelegge denne deilige sporten.

Kommentar

• tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

Syns faktisk det er på tide og begynne og true med boikott igjen og denne gangen bør vi aliere oss med alle suportergruppene i Norge.

Kommentar

Working...