Ytterst tvilsomt. Ingen av klubbene vill vell det lenger, mener jeg å huske har vært sagt fra offisiselt hold, ettersom 16. mai er en dag det kommer mange på uansett. Kampene mellom oss og Søppla er uansett godt besøkt, så de vill vell heller ha 2 kamper med garantert mye folk på, istedet for en.
Serieoppsettet 2011
Collapse
X
-
-
NFF må virkelig hate seg selv, ettersom de til stadighet skyter seg selv i foten. Det er bare en god ting med 19. mars og det er at det er min bursdag. Kunne fint klart meg uten tippeligafotball den dagen.
Men men; vi får bare gjøre det beste ut av det!Kommentar
-
Satser på Stabæk borte i første. Greit å spille innendørs i mars.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Eneste som er sikkert er vel at vi møter Start borte Torsdag 19. Mai. Blitt en flott tradisjon med bortekamp i Kristiansand midt i uka....
Håper på Stabæk away i første runde, et møkkalag i første hjemmekamp, bortekamp mot et lag i nærheten 16. Mai, enga away på slutten av året, at langturene blir spredd mere utover året og at vi får serieavslutninga hjemme.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
NFF har valgt å ikke høre på supporterne og starter serien 19 mars 2011: http://www.tv2sporten.no/fotball/tip...s-3340348.html
Verdt å merke seg i tillegg: Cupfinalen kommer én uke tidligere enn i år. Serien utvides med 1 uke lenger. Det betyr at det vil bli spilt to serierunder og en landskamp etter cupfinalen i 2011.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Stikk en kjepp i nff/rbk sine tradisjoner, sett opp LSK-rbk på Åråsen 16 mai.
LSK har vårt rimlig gode i starten av sesongene, og vips kan vi plutselig dra 3 poeng og ha en flott 16. mai kamp og ikke minst en smilende 17 mai ...
FrodeFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Tja, det skal bli morro å fryse halvt i hjel i slutten av november til neste år, ser virkelig frem til amputering av tær og andre frostne kroppslegemer.
Reduser til 14 lag, og så kan vi kanskje få en normal fotballsesong, i allefall tidsmessig, da resultatene ikke alltid ruller LSK sin vei.Kommentar
-
Kutt heller ut den unødige sommerpausen, enn å redusere antallet lag/kamper (les: mindre inntekter/mindre morro/mindre spredning på landsbasis/dårlige spillere pga altfor få tellende kamper).
I et land som Norge, halvveis opp til Nordpolen, finnes vel ingen periode som er bedre for å se fotball live, enn juli måned. Her velger NFF heller å ta pause(!), slik at serien mister sitt momentum, og rike, favoriserte klubber kan kjøpe seg utav trøbbel. Og dermed må folk gå og se kamper om vinteren (eller blir hjemme).
Å argumentere for fellesferie her blir tull. Fotballspillere er underholdningsartister, og kan ikke følge vanlige arbeidstider. Forøvrig er fellesferien nær avlegs.
Så istedenfor å arrangere kamper når været er på sitt beste, skal man altså arrangere kamper når været er bedre for ski, enn for fotball.
For et idiot-opplegg. Bra jobba igjen, NFF.Last edited by Hamburg & Kanari; 15.11.2010, 02:51.LSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar
-
Her er ønskelisten til LSK:
1. Seriestart på bortebane
Grunnlag: Gjennom å spille borte først vil vi kunne presentere en prima gressmatte gjennom hele sesongen. Skal vi benytte banen allerede i mars blir det som å spille på et jorde fram til medio mai.
2. Avslutte hjemme
Grunnlag: De tre foregående årene har vi vært nødt til å avslutte borte.
3. Siste hjemme før ferien, og første borte etter ferien
Grunnlag: Vi vil igjen forsøke å renovere banen. I fjor ble det lagt til rette, men dessverre strakk ikke økonomien til.
4. Hjemme 16. mai
Grunnlag: Det er lenge siden LSK spilte hjemme 16. mai.
5. Gjerne Sarpsborg hjemme i andre serierunde.
Grunnlag: Sist Fredrikstad rykket opp hadde vi kjempeinnrykk. Det samme kan skje med Sarpsborg 08. Deres supportere trenger kort vei slik at mange kan komme til første bortekamp i Tippeligaen.
6. Hjemme i den 10. serierunden.
Grunnlag: LSK spiller sin 1000. kamp i den øverste divisjonen på rad.
edit: Legger til at jeg gir den tommel oppKim
Styremedlem KFLKommentar
-
Dro storkampene i juli mye inntekter i år, Skinke? Enga trekker omtrent samme antall uansett når kampen måtte være, Rbk derimot, dro flere tusen færre i år enn de to foregående årene. Det var ikke akkurat jubelsesonger, det heller og publikumsslitasjen merkes nok, men jeg tror den kampen ville trukket flere tilskuere på et annet tidspunkt.
Når er forresten serierunde 10? Uke 21?For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
Kommentar