Noen som vet når terminlista kommer?
Serieoppsettet 2011
Collapse
X
-
I dag kanskje?
Sto iallefall dette på SA.no i går:
- Så vidt vi har forstått, skal den komme i morgen, sier Svein Graff, informasjonssjefen i Norges Fotballforbund, til SA.
Ingen ting er sikkert, siden det er mange forhold som må på plass før den endelige lista foreliggerKommentar
-
Hvordan skal noen få til det når NSA har uttalt at de er positive til fredagskamper?
Fotball.no:
- Det er første gang vi avvikler fredagskamper i Tippeligaen, og vi har stor tro på den nye spilledagen. Klubbene er positive, og blant ukedagene foretrekker Norsk Supporterallianse fredag som spilledag, sier informasjonssjef Svein Graff i Norges Fotballforbund.
Fotballsupporter.no:
- Vi tror kortreist fotball på fredagskvelden, med fokus på at lag som møter hverandre har en overkommelig reiseavstand også for de som ankommer stadion for egen maskin, er et tilbud som kan stå seg godt mot både gullrekker og andre x-faktorer!
http://www.fotballsupporter.no/index...atid=1:nyheterKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Det synes jeg da ikke. Man kan da samle supporternorge uten at NSA er innblanda. Om det er hensiktsmessig vet jeg ikke. Vet ikke hvor stor innflytelse NSA har innat i NFF/Norsk Toppfotball når det er snakk om å selge TV avtaler til ufattelig mye penger.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Ikke så mye ser det ut tilGul og svart
Team Wenche MyhreKommentar
-
Endelig noe fornuftig fra kjerke-rottene:
Klanen ber medlemmene boikotte TV 2 og Max - Hva du enn gjør: Ikke se Tippeligaen på TV hjemme!
...
I et åpent brev på klanen.no skriver talsmann Christian Kjellsen at «sabler og kniver slipes i løpet av jula og framover mot sesongstart» - samtidig som han oppfordrer medlemmene til boikott av betalingskanalene som har rettigheter til Tippeligaen.
- Avbestill TV 2 Sumo, TV 2 Sport eller annen betalingskanal som sender Tippeligaen. Gå heller på pub hvis du ikke kommer deg på bortekampene. Kjøp sesongkort til hjemmekampene. Du får halvparten gratis. Kanskje du til og med kan spleise med naboen eller kollegaen. Hva du enn gjør: Ikke se den på TV hjemme!Last edited by holmiz; 22.12.2010, 12:26. Begrunnelse: retta opp journalisten sitt "en åpen brev" til "et". Erre mulig?Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Endelig noe fornuftig fra kjerke-rottene:
Hele saken:http://www.dagbladet.no/2010/12/22/s...gaen/14813626/
"Hva en du gjør, ikke se kampen på tv".
Nå vet ikke tv2 om du ser på tv hvis du ikke har en seermåler uansett.
Ellers er jeg enig.
Kjører vglive og aldri TV2. Er drittsendinger der, men alt er bedre en Alsaker.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Du tror det ikke før du ser det....
Stabæk borte i føste runde, hjemme mot Molde 16 mai og hjemme mot FFK i siste runde!
Terminliste for 2011Kommentar
-
Flott av NFF å sette opp LSK borte mot Sogndal i kamp nr 1000. Flishuene på Ullevål ser ikke verdien av å feire Norges stolteste klubb om den treffer de i panna... Herregud for en suppegjeng...
Rettelse: Borte mot Sarpsborg 08...Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kommentar
-
Stabæk borte i føste runde, hjemme mot Molde 16 mai og hjemme mot FFK i siste runde!
http://www.fotball.no/Documents/PDF/...epslanguage=en
Tøff start på sesongen, men moro med hjemmekamp 16.mai!Kommentar
-
Hvorfor boikotte TV2? Det er MAX og ikke TV2 som har trumfet gjennom fredagskamper... og det var NRK som solgte rettighetene til TVN/MAX...Kommentar
-
Jeg har ingenting i mot fredagskamper. Beste dagen for meg å dra på kamp, men jeg drar også sjeldent på langturer.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Men alt i alt er jeg fornøyd med oppsettet. Endelig 16.maikamp på Åråsen!!!!!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar