Var ikke fleksnes på en glimrende skole ? :P
Bør Uwe sendes på sjarmskole?
Collapse
X
-
Noen sjarmør er vel ikke Rösler, men han har en klar personlighet og er (gir inntrykk av å være?) en jernmann. Jeg synes det er bra at sportsklubben har en klar, tydelig, hard og ikke minst engasjert (han er veldig ivrig i kampsituasjon) sjef. At han bjeffer litt i media synes jeg vi skal tåle. Har virkelig sansen for Uwe!
Det kunne virke som motivasjonsstuntet med Korén fungerte også. Han heva seg jo til Viking-kampen. Det kan diskuteres om media var riktig kanal å gå gjennom for å gi en spiller skylda for tapet, men det er ingen tvil om at det virkelig ga en kraft i utspillet, og ga Korén en fandenivolskhet til å vise seg fram.
Uwe Rösler er Lillestrøm Sportsklubbs største profil!Kommentar
-
Uwe - ingen over, ingen ved siden!
Jernmannen kommer til å gi LSK nye dimensjoner i årene som kommer. La mannen få gjøre ting på sin egen måte, ikke begynn å hakk på han bare fordi han er krass mot et par journalister!
Otto Ulseth var totalt motsatt av Uwe, og dere så hvordan det gikk med han! Nytter ikke bare å stå og glise i media. Uwe er tøff, og vi burde respektere alle hans sider!Fugla 4 Life!Kommentar
-
Greit nok at han skal være jernmann og steinansikt og alt det der. Men det går vel an å vise litt glede over å ha vunnet en fotballkamp?
på den annen side, så er det vel mulig at Uwe er irritert på pressefolk som ihvertfall ikke klarer å fokusere på kampen som akkurat er vunnet, men som heller vil snakke om andre ting. Akkurat dét har jeg særdeles stor forståelse for.
For min egen del som Kanari-fan, synes jeg det er en smule artig at Uwe fremstår som prototypen på det vi gjerne forbinder med gode, gamle østblokk-idrettsfolk. Men det går også litt på hva andre mener om klubben. Og med tanke på at LSk har et stykke igjen til å gå med overskudd, bør det kanskje vektlegges å sjarmere mulige sponsorer mest mulig?
På den annen side klarer jo VIF å dra inn flere sponsorer enn noen gang, og treneren der er ihvertfall gjennomført usympatisk...Knurr...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av blueUwe - ingen over, ingen ved siden!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Larsi'
"Det er ikke taktikken til Uwe det er noe i veien med, det er spillerne som er årsaken til alle tapene på bortebane i år."NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av Eksil-kanariGreit nok at han skal være jernmann og steinansikt og alt det der. Men det går vel an å vise litt glede over å ha vunnet en fotballkamp?
på den annen side, så er det vel mulig at Uwe er irritert på pressefolk som ihvertfall ikke klarer å fokusere på kampen som akkurat er vunnet, men som heller vil snakke om andre ting. Akkurat dét har jeg særdeles stor forståelse for.
For min egen del som Kanari-fan, synes jeg det er en smule artig at Uwe fremstår som prototypen på det vi gjerne forbinder med gode, gamle østblokk-idrettsfolk. Men det går også litt på hva andre mener om klubben. Og med tanke på at LSk har et stykke igjen til å gå med overskudd, bør det kanskje vektlegges å sjarmere mulige sponsorer mest mulig?
På den annen side klarer jo VIF å dra inn flere sponsorer enn noen gang, og treneren der er ihvertfall gjennomført usympatisk...- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Uwe synes å være flink til å gi ros og ris der det behøves, og det er viktig! Lenge siden jeg har sett en trener være så til de grader entusiastisk etter en kamp som Rösler på Lerkendal...
Det er litt av et team av spillere og ledere i klubben nå. Jeg er mektig imponert over staben, som består av personer som elsker Lillestrøm SK.
"The double" begynner å vise seg et sted i tunnelen. Kanskje vi når fram i raskere tempo enn antatt? Det hadde hvertfall vært knakandes moro!Kommentar
-
Det var herlig å se Uwe "ta av" etter matchen i Barteland. Tror nok det var noen "bortekompleksfølelser" som slapp fri om han så skulle blånekte de neste tjue åra... :wink:- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
Kommentar