Feil ende

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rovfugl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 3672

Feil ende

etter å ha spilt nok en rævva kamp kjemper vi ikke om medalje som de fleste av oss trodde før sesongen starta , nå kjemper vi plutselig om overlevelse i tippeligaen . Vi spiller som et 3divisjopnslag og det er nesten helt for jævlig å se på.
    spillerne virker så utrolig trege , de venter med å send avgårde en passning helt til motstanderen kommer i kroppen og det ender med at de da sender en feilpassning eller at motspilleren tar ballen fra dem , hvorfor i helvete kan de ikke sende passningene tidligere , også skal de på død og liv sentre til dem som står mest innpakket , og ballen skal helst berøre motspilleren før den egentlig skulle til en medspiller som aldri får ballen fordi passningene går så nært motstander at den klarer å stoppe ballen , sitter akkurat nå å ser på webtv at de GIR vekk ballen gratis til Odd med elendige passninger som går rett til motspiller !!! samtidig følger de ikke med spillerne til motstanderen når de er i angrep , de får springe fritt , og de følger ikke med på løp som motstander gjør og blir hengende etter hele tiden . Noe annet vi mangler MYE av er ballmottak , de klarer jo ikke å dempe ballen ordentlig for så å få den med seg , jeg ser så mye negativt nå for tiden , Erlandsen hadde god tillit hos meg før sesongen men den har han mistet TOTALT nå , de som sa at Arne ikke ville bli påvirket av at det er hans siste sesong tror jeg tok feil , Arne pakk sakene og finn deg et annet sted , du har ikke mere å tilføye laget i vårt hjerte. Du har gjort mye bra for klubben og takk for det , men nå er du "over the top".
    langballstilen vår har alle gjennomskuet , og alle klarer og stoppe oss nå , vi må tenke nytt , på tide vi legger om litt på spillestilen , for vi kan vel alle se at dette ikke fungerer lengre, i en sesong da vi skulle virkelig kjempe om medaljer ligger vi i stedet i helt feil ende av tabellen og vi spiller rævva foppall , og skulle det være en kamp vi spiller bra , ja så klarer vi ikke å vinne da heller , vi klarer ikke å omsette sjangser til mål slik vi en gang i tiden kunne , men nå begynner det å bli så lenge siden at jeg nesten ikke kan huske det .

Vi trenger spisser som kan score mye mål , og pr dags dato har vi ikke det , Arlid scorer litt , men det er ikke nok , vi trenger en typisk goalgetter , og ikke minst vi trenger flere . Vi trenger mere bevegelse i laget , det er alt for mye stillestående både i angrep og forsvar , i angrep gjør det at det går for sakte fremover når vi har en overgangsmulighet og alt renner ut i dritt , i forsvar gjør det at de ikke følger med på løp fra motspillere som får for mye fritt spillerom, våre spillere virker altid så mye tregere enn motstanderens , ser rett å slett ut som de er trege å springe og kommer nesten aldri først på ballen i situasjoner hvor det kjempes om å nå en ball , vi vinner ikke lengre dueller slik vi gjorde før , virker som fighting spiriten er gått ut av laget .

her hadde jeg håpa på en artig sesong med fugla helt der oppe , i alle fall blandt top 4 , og tenkte at neste år når alle de nye spillerne er blitt samspillt så blir det enda høyere , Fugla har skuffa meg til nå i år , jeg vet dette er mye negativt , men jeg klarer faen ikke å se noe possitivt med laget nå , vi trenger forandringer i LSK , for nå for tiden skjemmes jeg på lagets vegne , det eneste som gjør meg stolt for tiden er KFL , for de er der altid , de synger altid , de støtter laget altid , 100% støtte .
    noe må gjøres for at vårt kjære LSK skal komme tilbake !
    dette er mye negativt som sagt , får bare håpe at et under kan skje og at vi kommer hardt tilbake .
    DØ FOR FUGLA!!!
    http://www.fluefiskebloggen.no
    LSK er min religion
    Ujah er min gud
  • fugla_4_ever
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 467

Mitt tabelltips: 8. plass!
    Nå orker jeg ikke mer av detta dritte! Svarte svingende fa'an! Hvor dårlige kan egentlig et forsvar til 6 millioner være? Denne kampen var som alle andre, vi går offensivt ut, vi presser, så scorer de andre. DEnne gangen kom vi (utrolig nok) tilbake, men tapte til slut! Taper vi mot Sogndal så stikker jeg å henger meg. Dette er rett og slett drit kjedelig!
    Hvor er superspissen som var lovet til sesongstart?????? Selv jeg, som har støttet Erlandsen fult og helt hele tiden, begynner å lure om ikke det er en ide med ny trener snart...

Kommentar

• King_Raymond
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4987

Var det virkelig så dårlig spill i dag altså? Jeg synes det var mye positivt å godt spill i dag jeg. Hadde det ikke vært for flindt bjerg sin fantastiske høyrefot så tror jeg vi hadd vunnet kampen. Tror dere ser for mye på resultatet og ikke på spillet. Men det er selvsagt alt for dårlig med 6 poeng på 7 kamper, og en hel haug med lag foran oss å 10 poeng opp til gullet. Men dette kommer vi til å snu, og på søndag begynner det....
      Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• vaadahl
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Feb 2004
        • 156

Enig i mye av dette,nå venter jeg bare på de første som skal inn her og si at treneren alltid har rett,og at vi gjorde en bra kamp og at bare målene mangler.stabæk seier nå så er vi på nedrykksplass.Nå burde Arne tatt ansvaret og gått i morgen den dag så vi får en ny start på søndag.Dette minner meg om 82 sesongen da sogndal skulle til åråsen i 7 serierunde og vant og sendte LSK sist på tabellen,da tok Tom Lund over en del av treneransvaret .Da fikk vi medalje ,vi kan jo håpe,men da må det skje noe NÅ
        Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

Kommentar

• vaadahl
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Feb 2004
          • 156

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
          Var det virkelig så dårlig spill i dag altså? Jeg synes det var mye positivt å godt spill i dag jeg. Hadde det ikke vært for flindt bjerg sin fantastiske høyrefot så tror jeg vi hadd vunnet kampen. Tror dere ser for mye på resultatet og ikke på spillet. Men det er selvsagt alt for dårlig med 6 poeng på 7 kamper, og en hel haug med lag foran oss å 10 poeng opp til gullet. Men dette kommer vi til å snu, og på søndag begynner det....
          Ja der var første allerede
          Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

Kommentar

• fredpet76
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2004
            • 1267

Det virker ikke som det vil seg, samme hva vi gjør. Å sette to slike frispark i krysset i samme kamp er selvsagt godt gjort, men det er vel 100 år til neste gang han gjør det... Men siden det ikke er RBK som ligger 10 poeng foran oss, ja da er det fortsatt muligheter til gull Men, blir det ikke 9 poeng mot Sogndal, Ham-kam og Stabæk som er våre neste kamper, ja da må noe skje. Dessverre...

Kommentar

• Rovfugl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 3672

det er ikke godt spill eller veldig mye positivt i laget i det hele tatt , det er rævva , det er en grunn til at vi har så lite poeng , og det er at det ikke er noe positivt spill, og ikke noe godt spill .
              DØ FOR FUGLA!!!
              LSK er min religion
              Ujah er min gud

Kommentar

• veiron
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6267

Jeg postet følgende i litt feil tråd tror jeg, legger det inn her:

Jeg tror vi er ferdig med det værste!
                Sjekk terminlista, ser ikke så ille ut det, særlig hvis vi får inn et par
                nye spillere før høstsesongen (og ny trener??):

Lillestrøm-Sogndal - SEIER
                 Åråsen
                 18:00*

Ham Kam-Lillestrøm - SEIER
                 søn 31.05
                 Briskeby
                 18:00*

Lillestrøm-Stabæk - SEIER
                 man 07.06
                 Åråsen
                 19:00*

Bodø/Glimt-Lillestrøm - SEIER? HAR JO ET GODT TAK PÅ DEM
                 søn 13.06
                 Aspmyra
                 18:00

Lillestrøm-FC Lyn - SEIER
                 søn 20.06
                 Åråsen

Brann-Lillestrøm - SEIER?? VINNER SOM REGEL I BERGEN...
                 søn 27.06
                 Brann

Fredrikstad-Lillestrøm - SEIER
                 søn 04.07
                 Fredrikstad
                 18.00

Lillestrøm-Viking - SEIER
                 søn 25.07
                 Åråsen

Lillestrøm-Tromsø - SEIER
                 søn 01.08
                 Åråsen

Rosenborg-Lillestrøm - TAP
                 søn 08.08
                 Lerkendal

Lillestrøm-Molde - SEIER
                 man 23.08
                 E
                 Åråsen
                 19:00

Vålerenga-Lillestrøm - UAVGJORT ELLER SEIER
                 søn 29.08
                 Ullevaal
                 20:05

Lillestrøm-Odd Grenland - SEIER
                 søn 12.09
                 Åråsen

Sogndal-Lillestrøm - UAVGJORT ELLER TAP
                 søn 19.09
                 Fosshaugane

Lillestrøm-Ham Kam - SEIER
                 søn 26.09
                 Åråsen

Stabæk-Lillestrøm - TAP?
                 søn 03.10
                 Nadderud

Lillestrøm-Bodø/Glimt - SEIER
                 søn 17.10
                 Åråsen

FC Lyn-Lillestrøm - SEIER ELLER TAP
                 søn 24.10
                 Ullevaal

Lillestrøm-Brann - SEIER

Kommentar

• Rovfugl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 3672

den lista har jeg ikke noe tro på før det blir forandringer , eller at vi tar en timetravel og går tilbake til 2001
                  DØ FOR FUGLA!!!
                  LSK er min religion
                  Ujah er min gud

Kommentar

• veiron
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6267

Prøv å være litt optimist her a!! Fotball har små marginer. Det er ikke mye som har skilt oss fra seier i kampene vi har spilt uavgjort, eller uavgjort i de kampene vi har tapt. Har ikke hat marginene på vår side, men det kan komme til å snu igjen. Nå har vi jo noen kamper foran oss som burde kunne hjelpe på selvtilliten.

Kommentar

• King_Raymond
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4987

Hjelper ikke noe å være så utrolig pessismistisk heller da. Hadde vi blitt rævkjørt i alle kampene hittil, og alt bare hadde vært dritt så hadde jeg nok vært like pessismistisk, men jeg føler ikke at det er SÅÅ ille. Vi har vært udyktige, hatt uflaks, pluss at det var mange som hadde veldig store forhåpninger til denne sesongen, og da blir fallhøyden å nedturen enda større...

Må også få legge til att Olivier Occean var ett jævla rasshøl. Den taklinga på misund burde gi 3 kampers karantene. Misund fikk publikum imot seg etter at Occean fikk rødt kort, tyder ikke akkurat på stor fotballforståelse.

KFL var som vanlig bra. Ekstra gøy å høre:

Kjempe stolte lsk
                      lsk lskåå

Ble bra trøkk i den å den ble holdt gående en stund...
                      Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• morten
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 2156

Synd det ikke ble poeng i dag.Synd vi ligger der vi ligger på tabellen.Men jeg elsker lillestrøm og håper det vil snu og er ganske sikker på at det skjer..kanskje allereder mot Sogndal.
                        Heller rævva start enn slutt på sesongen.I dag spillte vi med et meget redusert mannskap noe jeg tror er sundt!
                        Stå på Lillestrøm! Jeg har trua!Forzzza!

Den som ler sist..... :twisted:
                        Badekar
                        http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

Kommentar

• Kay
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2004
                          • 763

Jeg syns vi gjorde en god kamp i dag, og hadde fortjent minst 1 poeng. Lillestrøm har kanskje ikke spillt optimalt så langt, men jeg mener det er en klar forbedring fra i fjor. Jeg har stor tro på at poengene nå snart begynner å komme.

Alle de som sier at dette er så ræva ser nok altfor mye på poengene og ikke på spillet... men dog.. det er poengene som teller.

Forøvrig syns jeg Wehrman gjorde en god kamp i dag, og Odd hadde vel langt flere langpassninger enn Lsk i dag, hvis man ser bortifra den tidvise pumpinga på slutten.

Håper på følgende lagoppstilling på Søndag (som forøvrig knuser Sogndal)

Baron
                          Stoffe - Werni - Kippe - Shane
                          Winsnes(Berget etter 60 min) - Koren - Wehrman - Søgård - Påsan(Thorud etter 70 min)
                          Sundgot

Kommentar

• Rovfugl
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 3672

det er forskjell på det å "fortjene" poeng og faktisk klare det , det er akkurat der vi feiler, det hjelper ikke å spiller aller så bra når du ikke scorer mål og vinner , vi får ikke poeng med å spille bra , man må score .
                            personlig synes jeg ikke vi har spilt bra , spissene og forsvare er for dårlige, for øyeblikket i alle fall , la oss håpe at de kommer seg snart og at vi kan gå bedre tider i møte, for så mye værre kan det ikke bli.
                            DØ FOR FUGLA!!!
                            LSK er min religion
                            Ujah er min gud

Kommentar

• Kay
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 763

Jeg er klar over at det ikke deles ut poeng på bra spill. Men jeg er uenig i at lsk har spillt så dårlig som tabellen tilsier, og dette vil gjevne seg ut utover sesongen. Hvis man ser på tilsvarende kamper i fjor, så var det ikke akkurat positiv, poengmessig eller spillemessig.

Selvfølgelig blir det tyngre med en slik start, men vi snur dette på søndag, og kommer på skinner igjen.

Hvis vi ikke har 13-15 poeng etter de 3 neste kampene begynner dette å bli litt ille.

Folk flest klarer ikke å se bak resultatet (forsterket av journalister) Realiteten er at folk flest kun blir imponert av mange mål. Hvis vi spiller en elendig kamp og vinner 3-0 blir alle fornøyd, spiller vi bra og 2-2 er det plutselig dårlig fotball.

Jeg må også få ut min frustrasjon vedr. Koren og kommentarer som "hva skal vi med Koren når vi bare slår ballen over hode på han" Jeg så den føste kampen til Koren i LSK drakt, og la ut mine meninger her på forumet(disse er vist blitt slettet nå ?), kort oppsumert var min mening at han ikke var vesentlig bedre enn Wehrman. Etter å ha sett Wehrman i dag står jeg fortsatt for det. Koren viser potensiale og tidvis høy klasse. Men han må også selv påta seg ansvar for de lange ballene. Han må gjøre seg spillbar, det nytter ikke å legge seg rett bak spissene og tro at man skal få ballen i beina fra et presset forsvar. Koren har blitt bedre etter hvert og han må få tid til å komme seg inn i LSK spillet. Det at han selv har "klaget" over de lange ballene finner jeg også litt merkelig. Enda mer overasket ble jeg over en spesiell situasjon i kampen mot VIF da han var spillbar for Werni, men pekte istede på spissene våre slik at Werni endte opp med å slå den lannge ballen.

</RANT>

Kommentar

• King_Raymond
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4987

[quote="
                                personlig synes jeg ikke vi har spilt bra[/quote]

Vi har spilt like bra eller bedre enn de motstanderne vi har møtt, så det er mye tilfeldigheter som avgjør at vi ligger på 12 plass istedenfor 3-4 plass. Hvis vi hadde hatt 6-7 poeng til så hadde du ikke klagd på spillet. Blir for teit å klage bare pga poengene. Er fortsatt 57 poeng til å kjempe om, så det er ikke nødvendig å svartmale alt..
                                Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• ap4
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2004
                                  • 271

LSK har IKKE spilt bra (unntaksvis 20 minutter mot RBK)! Vet ikke hvilke kamper dere har sett! Det eneste "Erlandsen-stilen" har gitt laget i år er skade på Powell (og halvveis Baron) og gule kort i bøtter og spann!!

Kommentar

• King_Raymond
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4987

Opprinnelig skrevet av ap4
                                    LSK har IKKE spilt bra (unntaksvis 20 minutter mot RBK)! Vet ikke hvilke kamper dere har sett! Det eneste "Erlandsen-stilen" har gitt laget i år er skade på Powell (og halvveis Baron) og gule kort i bøtter og spann!!
                                    Nei vi har ikke akkurat spilt bra så mye i år, men ingen av de vi har spilt mot har vært bedre enn oss heller, så vi kunne fort hatt mye mere poeng.

Håper du skjønner selv hvor latterlig det blir å gi Erlandsen skylda for at Powell å Baron er skadet...?
                                    Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Anders_Bakken
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2004
                                      • 542

Når detta gjentar seg hver jævla gang så er det ikke marginer som skiller oss fra toppen!!! Hvorfor ikke bytte ut Werni m Berget...og ned m Stoffe på backen...i hvertfall i en omgang!!???2-1 målet må Werni ta på sin kappe...så passiv og feilplassert i forhold til motspiller går faen ikke ann på detta nivået!!! Å stå på riktige side av motspillern man skal ta ut er noe man lærer på 7'er fotball!! Svarte helvete for en dag...

Kommentar

• Kay
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2004
                                        • 763

Må inrømme at jeg ikke har sett tromsø kampen, ellers har jeg sett det meste av Lsk kampene (ikke i utlandet) siden januar. Å si at det eneste lillestrøm har gjordt bra er 20 minutter mot RBK det blir bare latterlig og utrolig snevert.

Da lurer jeg på hvilke 20 minutter det er snakk om og hva som var så bra. RBK er ikke lenger noen målestokk. Da Ola tok over som trener sa han at det hadde vært for mye fokus på forsvaret og at nå skulle det prioriteres bra angrep spill, vel... det ser vi resultatene av nå, forsvaret til RBK er tidvis en komedie.

ODD hadde ingenting å by på i dag bortsett fra målene, LSK var ikke spesielt mye bedre, men spillte bra langs bakken og rullet opp på kantene. Høyrekanten var vel den mest effektive, Påsan er ikke i form imho, og LSK sliter med mangel på gode kantspillere.

Kommentar

Working...