Feil ende

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kay
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 763

    #21
    Opprinnelig skrevet av Anders_Bakken
    Når detta gjentar seg hver jævla gang så er det ikke marginer som skiller oss fra toppen!!! Hvorfor ikke bytte ut Werni m Berget...og ned m Stoffe på backen...i hvertfall i en omgang!!???2-1 målet må Werni ta på sin kappe...så passiv og feilplassert i forhold til motspiller går faen ikke ann på detta nivået!!! Å stå på riktige side av motspillern man skal ta ut er noe man lærer på 7'er fotball!! Svarte helvete for en dag...
    Jeg mener at Påsen skulle avklart den ballen lenge før Werni fikk oppgaven, vi mangler en bak som tar ansvar går ut i situasjonen og måker ballen unna slik Bjarman gjorde!

    Berget var vel ikke med til Skien

    Kommentar

    • King_Raymond
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4987

      #22
      Hadde vært vanskelig å bytte ut Werni med Berget, med tanke på at han ikke var med til Skien en gang, Berget har vært skadet lenge, så jeg tror nok ikke han akkurat er i kjempe slag om dagen...
      Ultras Felt C Lillestrøm

      Kommentar

      • Anders_Bakken
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 542

        #23
        Merkelig...kompis av meg som jobber m en ihuga patriot hadde hørt at Berget var m i troppen...men da så...

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          #24
          Leste ett eller annet sted at Thorbjørnsen og Berget ikke ble med til Skien...
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          • Kay
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 763

            #25
            følgende spillere på benken i dag:

            Jansen, Thorud, Vidarsson, Soltvedt, Orjinta, Grubisic, Kristoffersen

            Kommentar

            • vaadahl
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Feb 2004
              • 156

              #26
              Hvert eneste år er det fans og trenere som teller sjanser og sier at resultatene kommer etter hvert og vi er alt for gode til å være med i nedrykkssumpa,man er ALDRI bedre enn tabellpositionen.Noen mener vi skal vente noen kamper og da se hvor vi ligger men da kan der være for sent.Alle vet nå (hvis det var noen som tvilte før sesongen)at dette er siste sesongen med Arne,hva er da vitsen og ha en umotivert trener når det drar seg til,man ser så tydelig i intervjuver at han ikke er den samme lenger,fornøyd med tap og rister litt på hodet mens han smiler.Nei dette er en trener som er ferdig mentalt hos oss,jeg lurer oxo på hvor bra den tekniske treningen er ,har nesten ikke sett noen i år som har klart å tatt ned ballen ordentlig å spille den videre til en medspiller,på dette området er vi dårligst i tippeligaen
              Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

              Kommentar

              • Håkon Henriksen
                Administrator
                • Nov 2003
                • 6411

                #27
                Bare for å underbygge at det faktisk ikke står så bra til, har jeg sakset følgende fra LSK's mailingliste :

                1995 -Brann- 10
                1996 - Moss - 12 (Kvalik)
                1997 -Lyn - 13 (Nedrykk)
                1998 -Haugesund-13 (Nedrykk)
                1999 - Skeid -13 (Nedrykk)
                2000 - Haugesund -14 (Nedrykk)
                2001-Bryne -12 (Kvalik)
                2002-Sogndal-11
                2003-Brann-6


                Hentet fra http://www.nifs.no/
                .
                Håkon Henriksen
                -
                Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                -
                ALT FOR FUGLA

                Kommentar

                • ap4
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2004
                  • 271

                  #28
                  Er jo bare flaks i år at det er flere lag som sliter sånn at LSK ikke ligger helt sist... Det inntrykket jeg har av laget nå er (og det jeg mente med at LSK ikke spiller bra i år):

                  Spillet mangler helt mønster. Mye ser tilfeldig ut. Spillerne sender avgårde den ene dårlige pasninga etter den andre fordi de ikke finner hverandre, eller ikke vet hvor medspillerne er, eller at medspillere ikke gjør seg spillbare. Ballen skal helst til den spilleren som er mest pressa av motstanderen. Det ser ut som det andre laget spiller med en spiller mer.

                  Det låser seg helt i angrep. Dette er vel et symptom på at det mangler en skikkelig goalgetter. De kommer til 16-meteren, men der er det stopp. Enten rett i motspiller eller pasning over alle som står i 16. Dette var helt ekstremt mot Viking.

                  Forsvaret virker utrolig usikkert. Spillerne rygger istedet for å gå på ballfører. Og istedetfor å få ballen unna gjøres det merkelige valg og forsøk på å spille seg ut av eget forsvar som skaper farlige situasjoner. Stadig vekk mistes også ballen på egen banehalvdel fordi spillerne leter etter medspillere å sende ballen til. Og som en konsekvens av dette kommer det gjerne en lang ball.

                  Kommentar

                  • Ola
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 1651

                    #29
                    - vi MÅ ha 9 poeng på den neste 4 kampene. Det MÅ vi!!

                    Det som bekymrer meg er at Erlandsen har ikke vunnet på 6 kamper og han har heller ikke byttet på laget(bortsett fra når han var presset til det mot Odd. Dette må da være barnelærdom; når man ikke spiller godt nok, leverer gode nok resultater så bytter man på laget! Kanskje andre har lyst til å gi den innsatsen som ikke Werni, Koren m.f. klarer å gi?

                    Kommentar

                    • Rovfugl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 3672

                      #30
                      enig der , på tide med endringer ett eller annet sted , men jeg er ikke enig i at vi må ha 9 poeng på de neste 4 kampene , vi må ha 12 poeng på de neste 4 kampene , SKAL , MÅ , VIL
                      DØ FOR FUGLA!!!
                      http://www.fluefiskebloggen.no
                      LSK er min religion
                      Ujah er min gud

                      Kommentar

                      • Leif A
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 3962

                        #31
                        Nå har jeg sett alle slags rare bortforklaringer presentert her omkring, men fakta er at snart er 1/3 av serien unnagjort, og LSK ligger an til nedrykk. Så j..... enkelt er regnestykket. Og de siste årene har tendensen vært ganske så klar etter 6-8 kamper når det gjelder hvem som kommer til å kjempe i toppen, og hvem som kommer itl å kjempe nederst, med ett unntak i hver ende.
                        Foran sesongen ble det handlet spillere for mange millioner, og for en gangs skyld har ikke treneren klaget. Men hva skjer? Det samme som før (med ett unntak), LSK kjemper nederst på tabellen når sommeren kommer. Jeg fatter ikke hvordan enkelte klarer å være fornøyd med det. Jeg er ihvertfall ikke.
                        Knurr...

                        Kommentar

                        • Rovfugl
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 3672

                          #32
                          helt enig her , det er rett og slett for dårlig !!! og at noen ser positive ting her det er jeg ikke helt med på , klarer ikke å se noe positivt slik ting er nå
                          DØ FOR FUGLA!!!
                          http://www.fluefiskebloggen.no
                          LSK er min religion
                          Ujah er min gud

                          Kommentar

                          • CocaJerry
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2532

                            #33
                            Det hjelper ihvertfall ikke sette seg på ræva og begynne og grine

                            Kommentar

                            • Rovfugl
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 3672

                              #34
                              man har lov til å være skuffa når de gjør det så dårlig , man har lov til å kritisere , greit nok at vi alle elsker fugla men man kan ikke bare rose og tro og mene at alt bare er bra , klart vi blir forbanna og skuffet når det går så jævla dårlig , det er alles rett å ha meninger, og bare så det er sagt så blir det heller ikke noe bedre av å IKKE sette seg ned grine :-)
                              DØ FOR FUGLA!!!
                              http://www.fluefiskebloggen.no
                              LSK er min religion
                              Ujah er min gud

                              Kommentar

                              • ap4
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2004
                                • 271

                                #35
                                Og når Erlandsens forklaring til RB på hvorfor det gikk som det gikk mot Odd er "Vi er skuffet, men slik er fotball." da begynner jeg å lure as...

                                Kommentar

                                • Leif A
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 3962

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                  Det hjelper ihvertfall ikke sette seg på ræva og begynne og grine
                                  Er dessverre ikke i en posisjon til å kunne gjøre stort annet enn å lufte mine meninger her. Så lenge de ikke ringer fra Hamar en lørdags kveld, så er det lite annet en meninger jeg kan bidra med gitt.
                                  Knurr...

                                  Kommentar

                                  • Jumbo
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • May 2004
                                    • 66

                                    #37
                                    Er da mer enn marginer som skal til for å snu dette, vi spiller jo rett og slett møkka fotball, så dette har da ingen ting med noe stang ut syndrom.

                                    vi må få kasta ut treneren / eventuelt at arne går litt i seg selv og prøver å rette på ting som har blitt klaget over de siste tja 5-6 åra. med unntak av sølv sessongen vår :P takke være Clayton.

                                    Å gutta bør ta seg en tur på nærmeste apotek å kjøpe seg noen selvtillits piller de kan poppe når baklengsmåla "hagler" inn, litt motgang, å de mister hele hue.

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7104

                                      #38
                                      Jeg reagerte også på Erlandsens intetsigende kommentar etter tapet i går, og biter IKKE på argumentene om at "vi har spilt jevnt i alle kampene, så det er bare tilfeldig at vi ligger der vi ligger".

                                      Hallo!! Vi er på kvalifiseringsplass og snart 1/3 av serien er ferdigspilt! Vi har en utsøkt midtbane med tre ypperlige ballbehandlere, men hva gjør laget? De dunker ballen opp i øvre skylag og ned i motstanderens 16-meter og håper på det beste! Hva faen for slags taktikk er det? Hvilken spilleplan har vi? Spillerne mangler alt i aggressivitet og tempo når de går framover på banen, og bakover ser vi mer skjøre ut enn jeg kan huske å ha sett laget på hvertfall 10 år. Pål Steffen Andresen og Peter Werni har vært ræva i hele år, spesielt Andresen har vært innblandet i hvertfall halvparten av måla vi har sluppet inn.

                                      Jeg mener Erlandsen bør kastes dersom det ikke blir seier mot Sogndal, og ikke bare seier: Sogndal er kanskje den fremste dumpekandidaten i tillegg til Fredrikstad - jeg forventer at LSK rundspiller Sogndal og vinner med tre-fire mål.

                                      Tap mot Sogndal betyr direkte nedrykksplass. Statistikken viser at lag som ligger på kvalik eller nedrykk etter 8 runder sjelden ender noe særlig høyere på tabellen, og i øyeblikket er ikke LSK bedre enn tabellsituasjonen tilsier. Med gode makter på vår side tipper jeg 7. plass i år; en medioker plassering som gjenspeiler klubbens mediokre trener.

                                      SKJERPINGS!!
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • McGuffy
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 5099

                                        #39
                                        Vil bare bemerke at vi har spillt 1/4 av sesongen og at det er 57 poeng igjen og spille om..

                                        Kommentar

                                        • Rovfugl
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2004
                                          • 3672

                                          #40
                                          og vi har spilt om 21 poeng og fått 6 !
                                          DØ FOR FUGLA!!!
                                          http://www.fluefiskebloggen.no
                                          LSK er min religion
                                          Ujah er min gud

                                          Kommentar

                                          Working...