Feil ende

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Anders_Bakken
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 542

    #41
    Vinner vi resten av kampene så er vi seriemestere Det er lov å håpe...

    Kommentar

    • Rovfugl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 3672

      #42
      jepp, det er altid lov å håpe , men så er det med å TRO da :-) og realitet .
      DØ FOR FUGLA!!!
      http://www.fluefiskebloggen.no
      LSK er min religion
      Ujah er min gud

      Kommentar

      • LSK-supp.
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 1023

        #43
        En ting er at Arne ikke har noen plan. En annen ting er at vi ikke er GODE nok.

        Mot VIF var det veldig bra innsats av alle gutta, grunnen til at vi ikke vant er at vi ikke har bra nok lag, rett og slett.

        Ta en titt på lagoppstillingen til LSK og si at dette ser ut som ett gull-lag, jævla optimist!

        Jo, vi har kjøpt kvalitetsspillere, MEN han i Midtforsvaret(Orjinta) brukes ikke, istedet spiller Andresen som har stått for de fleste av baklengsmålene, han på sentral midtbane(Koren) blir veldig lite innvolvert i spillet med Arnes fotballfilosofi(eller mangelen på den), Den nye backen(andersson) brukes ikke på back-plassen der han er best.

        Problemet ligger fremover på banen, alle visste før sesongstart at vi trenger en kantspiller og en spiss, disse ble ikke hentet, og derfor ligger vi der vi gjør.

        Arnes uttalelser som: "marginene var ikke på vår side", minner meg om en rikstaper ved navn Nils Johan Semb.

        La Arne gå nå, ellers er sesongen spolert, og for guds skyld: HENT INN EN SPISS OG EN VING TIL SOMMEREN!
        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

        Kommentar

        • ON
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3639

          #44
          FÅ UT HAN DER DA, KAN IKKE NOEN LEDERE ELLER NOE SÅNN SKRIVE ET BREV TIL LILLESTRØM SPORTSKLUBB OM FANSENS FRUSTRASJON OG AT NOE MÅ SKJE?

          Kommentar

          • CocaJerry
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2532

            #45
            Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
            Nå har jeg sett alle slags rare bortforklaringer presentert her omkring, men fakta er at snart er 1/3 av serien unnagjort, og LSK ligger an til nedrykk. Så j..... enkelt er regnestykket. Og de siste årene har tendensen vært ganske så klar etter 6-8 kamper når det gjelder hvem som kommer til å kjempe i toppen, og hvem som kommer itl å kjempe nederst, med ett unntak i hver ende.
            Foran sesongen ble det handlet spillere for mange millioner, og for en gangs skyld har ikke treneren klaget. Men hva skjer? Det samme som før (med ett unntak), LSK kjemper nederst på tabellen når sommeren kommer. Jeg fatter ikke hvordan enkelte klarer å være fornøyd med det. Jeg er ihvertfall ikke.
            Jeg er ikke i noen annen posisjon enn deg jeg heller, men hva hjelper det å klage her liksom. Tror hverken Arne eller investorene på Åråsen leser noe av det vi skriver.
            Eer greit at folk er forbanna å skriver det her men det er ikke noe vits å ha 15 tråder med sutring.

            Da du snakker om at vi ikke har marginene på vår side, i samme setning som du beskylder folk for å være fornøyd med LSK`s prestasjon i år, blir det for teit. Hva skulle LSK gjordt med at de ikke har hatt merginene på sin side?, og hvem faen er det som er fornøyd med LSK start på sesongen? INGEN.

            Kommentar

            • Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

              #46
              Opprinnelig skrevet av CocaJerry
              og hvem faen er det som er fornøyd med LSK start på sesongen? INGEN.
              Utifra referater på TV og i radio, så virker det jo som trenern er fornøyd...
              Og all sutringa her er vel bare et resultat av at alle ønsker det samme: godt spill, mange mål, mange seire og en sesong (eller 40) i toppen av Eliteserien.
              Knurr...

              Kommentar

              Working...