Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Håper på mobilisering mot FFK. Jeg har hvertfall tatt meg fri for denne kampen. En fantastisk mulighet til å vise at Tarik er en fugl. men resten kan brenne hardt.
Hater FFK! Håper på bra oppmæte. 16:00 bør de fleste klare. His jeg får fri får alle det.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Som sikkert de fleste har fått med seg, står Pål Steffen over en fotballøkt i uka, og det er onsdag, derfor ingen dramatikk i at han ikke var å se onsdag.
Håper på mobilisering mot FFK. Jeg har hvertfall tatt meg fri for denne kampen. En fantastisk mulighet til å vise at Tarik er en fugl. men resten kan brenne hardt.
Hater FFK! Håper på bra oppmæte. 16:00 bør de fleste klare. His jeg får fri får alle det.
Jeg skal prioritere å få fri til treningskampene i like stor grad som LSK har forsøkt å skaffe spennde motstand og spiller kampene på tider hvor man kan forvente at folk dukker opp.
Med andre ord vil nok årets treningskamper i stor grad være noe jeg leser om på lsk.no...
Jeg skal prioritere å få fri til treningskampene i like stor grad som LSK har forsøkt å skaffe spennde motstand og spiller kampene på tider hvor man kan forvente at folk dukker opp.
Med andre ord vil nok årets treningskamper i stor grad være noe jeg leser om på lsk.no...
Blir bare FFK-kampen på meg av de første kampene.
16:00 er ikke noe totalt håpløst tidspunkt, så hadde vært gøy hvis vi fikk til et bra oppmøte der. De fleste jobber vel til 16:00 så går an å be seg en time eller 2 fri.
I hvert fall ikke prøve en slags demonstrasjon mot tidene med ikke å komme (misstenker at det er vanskelig å få til kveldskamper grunnet avtaler med utleie av hallen o.l.) uten at jeg har full oversikt over dette.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Når spilles neste treningskamp? Det står på lsk.no at vi spiller mot Rubin Kazan i kveld kl 18, men hørte snakk om at Rubin Kazan ville flytte kampen og/eller ikke ville tillate at den ble vist på web-tv eller noe slikt?
Når spilles neste treningskamp? Det står på lsk.no at vi spiller mot Rubin Kazan i kveld kl 18, men hørte snakk om at Rubin Kazan ville flytte kampen og/eller ikke ville tillate at den ble vist på web-tv eller noe slikt?
Fredag 11. februar klokken 18:00.
Går på TV2 Sumo.
Sportsjef i TV2, Vegard Jansen Hagen:
Rubin Kazan fikk stoppet TV-bilder på La Manga i fjor. Slår til igjen nå. Truer med å trekke seg mot LSK 11.2 om de ser kamera. Paranoia. https://twitter.com/VegardJH
Hold av fredag 4. mars. Vålerenga møter Lillestrøm to ganger på én dag i Vallhall.
Fredag 4. mars er det klart for fotballfest i Vallhall arena.
Først spiller Vålerenga Damer A mot Lillestrøm Kvinner kl. 17.00.
Kveldens hovedkamp er a-lagskampen mellom herrelagene til Vålerenga og Lillestrøm. Kampstart kl. 19.00. Kampen sendes direkte på VIF TV i samarbeid med TV2 Sumo. Jubileum
Kampene skal også være en markering av Vallhall Areans 10-årsjubileum. Hallen åpnet i mars 2001, og den første kampen som ble spilt var en treningskamp mellom nettopp Vålerenga og Lillestrøm.
Vålerenga hadde rykket ned til 1. divisjon høsten før, og 4.251 tilskuere var til stede i hallen og fikk se Vålerenga herje med Tippeligaklubben og rivalene fra Skedsmo.
- Jeg er villig til å sette tanta mi på at Vålerenga rykker rett opp i eliteserien, sa Lillestrøms spillerutvikler Lars Tjærnås til VG Nett etter kampen.
Kommentar