Billettkaos

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Joppe
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Dec 2003
    • 173

    Billettkaos

    nå må klubben få en orden på dette kaoset som er før kampene!!
    endeløse køer og flere luker var stengt,visa-kortautomatene virket ikke.

    Jeg er en av de som ikke har mulighet til å kjøpe billett før kampene, og møtte opp i god tid, som vanlig. Pleier å sitte på gamle OKS, men der fikk jeg beskjed om at det var utsolgt!!! Måtte derforf bla opp 190.- for å sitte oppe i hjørnet på Storsenter-tribunen (og se ned på alle de ledige setene på OKS)

    Flere med meg var skikkelig irriterte i køene, og hvis ikke LSK gjør noe med dette, blir ikke tilskuertallene noe høyere ihvertfall....

    Fornøyd med kampen, men slike ting irriterer meg noe så jævlig :twisted:
  • blue
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2004
    • 1429

    #2
    Jeg kom 18:57 og rakk kampen lett ved å vise fram mitt flotte sesongkort!
    Fugla 4 Life!

    Kommentar

    • Kølla Riisa
      Seniormedlem
      • Jun 2004
      • 1021

      #3
      Enig at det er håpløst, det må være mer effiktivitet.
      Jeg lurer på dere som ikke har mulighet til og komme og kjøpe biletter før kampen har mulighet til og komme en halv time før???
      Da blir ting fort mye enklere

      Kommentar

      • gamle-perta
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2418

        #4
        Poster et innlegg jeg sendte på mailinglista i går:
        --------

        Det er ikke bare salget på Åråsen som er tungvint.
        Var selv ute for å kjøpe tre ekstra billetter tidlig onsdag, i tillegg til de fem sesongkortene jeg har. På Effect var det syv pensjonister i Lotto-kø foran meg, så der hadde jeg ikke tid til å vente. På Sportshuset var det ingen kø, men der tok de ikke kort! I følge ekspeditøren fordi LSK ikke ville ha annet enn cash. Dermed måtte jeg gå til minibanken på Lillestrøm stasjon, og så tilbake til Sportshuset igjen før jeg fikk lov til å kjøpe ekstra billetter.

        Vet at Mykle blir forbanna på meg nå, og at han sikkert vil karaktrisere dette som nok et negativt utspill fra meg. Men jeg påpeker bare en ting som jeg mener kan bli bedre i forhold til billetter og tilgjengelighet. For når en så stor butikk som Sportshuset fortsatt må operere med en pappeske med kontanter under disken for å selge billetter til Åråsen, ja da er det noen som har mistet helt grepet.
        Om det også er slik på de andre utsalgsstedene vet jeg ikke.

        Perta
        Mvh
        Gammer´n (Per T)

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          #5
          Opprinnelig skrevet av gamle-perta
          På Sportshuset var det ingen kø, men der tok de ikke kort! I følge ekspeditøren fordi LSK ikke ville ha annet enn cash. Dermed måtte jeg gå til minibanken på Lillestrøm stasjon, og så tilbake til Sportshuset igjen før jeg fikk lov til å kjøpe ekstra billetter.

          Vet at Mykle blir forbanna på meg nå, og at han sikkert vil karaktrisere dette som nok et negativt utspill fra meg. Men jeg påpeker bare en ting som jeg mener kan bli bedre i forhold til billetter og tilgjengelighet. For når en så stor butikk som Sportshuset fortsatt må operere med en pappeske med kontanter under disken for å selge billetter til Åråsen, ja da er det noen som har mistet helt grepet.
          Om det også er slik på de andre utsalgsstedene vet jeg ikke.

          Perta
          Sålenge man ikke får lov av klubbe til å ta kort, hvordan skal man gjøre det da? Man kunne byttet ut pappesken med et pengeskrin, men det blir på samme måten som med pappesken!
          det med å ta ut penger kunen du for eksempel gått over på shell og kjøpt et eller annet og tatt ut penger der, eller kjøpt noe på Sportshuset o tatt ut penger.
          Men det er jo ikke bra at klubben nekter shopen å ta kort da.

          Og istedetfor å stå i billettkø på Åråsen, kan man på veien til Åråsen stikke innom shopen eller effect for å kjøpe der og spasere rett inn på stadion.

          Kommentar

          • ON
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3639

            #6
            Dårlig greier av lsk det bilett salget, men jeg klarer rett og slett ikke å skjønne hva som er vannsklig med å kjøpe bilett et annet sted, eller dagen før. Sesongkort er deilig, slipper å stresse!

            Kommentar

            • andee
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2004
              • 1191

              #7
              Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
              Jeg lurer på dere som ikke har mulighet til og komme og kjøpe biletter før kampen har mulighet til og komme en halv time før???
              Da blir ting fort mye enklere
              Det må i så fall bli en halv time en halv time før det igjen! Sjøl har jeg sesongkort, men ankom Åråsen i går 18.30 sammen med noen venner som verken hadde sesongkort eller forhåndskjøpte billetter. Jeg viste fram det lekre sesongkortet mitt, og kom meg selvfølgelig derfor fra Martin's til C-Feltet på cirka null komma svisj. Verre var det med vennene i billettkøen: Ti minutter etter avspark var dem så dritt lei av å stå i kø at dem rett og slett tok matchen på radio i bilen på vei hjem.

              Denne sesongen spiller vi 15 - 16 spennende kamper med flott stemning antakeligvis uten å selge ut Åråsen én forbanna gang. Kunne det kanskje vært en idé å senke billett- og sesongkortprisene litt? Ikke veit jeg. Er det forbedringspotensiale i billettdistribusjonssystemet til LSK når folk drar hjem illsinte etter å ha stått 40 minutter i kø? Aner ikke. Kunne for eksempel de kidsa som selger kampprogrammer også solgt billetter til RB-tribunen og andre halvdelen av Adidas-tribunen som aldri er utsolgte uansett? Nei, for all del. Føler du deg snytt av Sportsklubben hvis du blir plassert bak dødlinja på Strømmen Storsenter-tribunen for 190 spenn fordi det er "utsolgt" på RB-tribunen? Antakeligvis ikke.

              andee - som ønsker enda flere folk på vår kjære Åråsen.
              TS05 - Felt C

              Kommentar

              • Dole
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2004
                • 1601

                #8
                Opprinnelig skrevet av Nordby
                Dårlig greier av lsk det bilett salget, men jeg klarer rett og slett ikke å skjønne hva som er vannsklig med å kjøpe bilett et annet sted, eller dagen før. Sesongkort er deilig, slipper å stresse!
                Problemet er at du må bo i nærheten av Strømmen eller Lillestrøm for å få kjøpt billett dagen i forveien. Selv har jeg bestilt på Internett noen ganger i år, men uansett må man stå i lang kø for å hente billetten på Åråsen kampdagen. (Merkelig at man i 2005 ikke kan få de tilsendt i posten)

                Og maken til treg kø skal man lete lenge etter. Det burde vel være mulig å holde samtlige billettluker åpne en gang hver 14. dag?

                Om ønsket er at man skal fylle stadion i fremtiden, er billettsalget utvilsomt et område som kan forbedres. Jeg forstår godt at enkelte synes det er frustrerende og kjedelig å måtte stå opptil 30 minutter i kø før hver kamp.

                Kommentar

                • Eirik
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Oct 2004
                  • 154

                  #9
                  jeg sendte en mail til robert lauritzen, angående tema på denne tråden. Jeg spurte om de hadde noen forbedringsplaner, osv. Her er svaret jeg fikk:

                  Takk for input.

                  Tilbake fra ferie i dag og siden jeg jobbet mot Start vet jeg at problemet
                  er stort. Vi forsøker å utvide antall utsalgssteder, vi er i dialog med ny
                  aktør vedr salg av billetter, men dette kan først skje 2006.

                  At Sportshuset ikke får lov til å benytte kortautomat er tull, da vi har
                  spurt om de kan det. Problemer med deres interne systemet og ny kortautomat
                  koster kr 20000 sier de. Uansett vi skal ta tak i dette for dette er for
                  dumt.

                  Med sportslig hilsen
                  for LSK


                  Robert Lauritsen

                  Kommentar

                  Working...