Er det noen her som vet om det kommer noen spillere på prøvespill nå da treningene starter opp igjen? Mener det var snakk om noen fra Island.
Prøvespillere 2011
Collapse
X
-
-
Skjer det noe om dagen? Noen som er på treninger og har sett noen nye fjes?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
JÅF! Skaper bølger!! Kan jo gå ut til media å si at LSK planlegger å rævkjøre sørgelige SK Brann x2 i årets sesong. Så vil hvertfall TV2 rapportere daglig fra alle treninger og alt om LSK kommende 10-15 uker, minst. Vi må forholde oss til at den kanalen som har mest sendetid om norsk fotball, faktisk er Branns klubb-kanal, altså TV2. Hadde showkamen vært mot et damehåndball lag, ville TV2 sikkert også vært der for å presentere ballkastende husmødre som verdensklasseidrettsutøvere.LSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Leser i dagens RB at i følge Torgeir Bjarmann så er stallen stor nok.
De kartlegger markedet, men ingen ting tyder på forsterkinger før budsjettet er på plass.
Forøverig syntes jeg det er skremmende at ikke alt med budsjetter og sponsorer er klart, nå når man går inn i midten av januar.Kommentar
-
Kommentar
-
Leser i dagens RB at i følge Torgeir Bjarmann så er stallen stor nok.
De kartlegger markedet, men ingen ting tyder på forsterkinger før budsjettet er på plass.
Forøverig syntes jeg det er skremmende at ikke alt med budsjetter og sponsorer er klart, nå når man går inn i midten av januar.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar